Μα, άσχετα αν διαφωνεί κάποια, όπως εγώ φερ’ ειπείν, με την οπλοκατοχή-οπλοχρησία (και την οπλοκουλούρα εν γένει) αυτή η twitter-οειδής λογική πλασαρίσματος πληροφορίας μας ωθεί στο να βλέπουμε τα πράγματα ξεκομμένα απ’ το ιστορικό τους πλαίσιο, όπως λέει και το defacer.Μπορεί ο Gandhi να είναι περισσότερο γνωστός (και εκτιμητέος) για τις τακτικές μαζικής κοινωνικής ανυπακοής που κατάφερε να εμπνεύσει στις Ινδές, αλλά τι σχέση μπορεί να έχει η προαναφερθείσα του ρήση, τι σχέση έχει η Ινδία {η οποία επί μακρόν τελούσε υπό βρετανική κυριαρχία (Gun ownership in India is a privilege under the Arms Act of 1959. The Arms Act of 1959 and the Arms Rules of 1962 were derived from the text of the Indian Arms Act of 1876 created by the British Rulers in view of the 1857 rebellion against the East India company) και που ο σκοπός της (σχεδόν) απαγόρευσης των όπλων ήταν σαφής: Να μην έχουν οι Ινδές όπλα ούτως ώστε να «κάθονται» καλά στα αυγουλάκια τους και να διαχειρίζονται οι Βρετανές το κοτέτσι αβίαστα} με τα πρόσφατα συμβάντα στην Αμερική;Πλην όμως δεν θα είναι και λίγες οι οποίες θα αναφωνήσουν (επιδερμικώς για να μην πω εντελώς βλακοειδώς) «Α! Αφού και αυτός ο γκάντης είναι υπέρ των όπλων (!?) γιατί όχι και εμείς; Ε; Ε;». Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δλδ.Δεν είμαι κατά του political correctness, πάντως, επειδή κάποιες ενδέχεται να το χρησιμοποιούν ... λαθεμένα, να το πω έτσι. Φυσικά εξαρτάται ποια, πως και γιατί το χρησιμοποιεί.
Σχολιάζει ο/η