Η βασιλόπιτα που γίνεται εμπειρία: μια επιμελημένη τελετή γεύσης, αισθητικής και δημιουργικότητας

Η Γεύση της Εταιρικής Χρονιάς Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Η κοπή πίτας είναι μια από εκείνες τις στιγμές που ξεχωρίζουν μέσα στην εταιρική χρονιά. Μια μικρή τελετή που ενώνει ομάδες, ανανεώνει την ενέργεια ενός χώρου και φέρνει μαζί προσδοκία, παράδοση και γεύση.

Στο Δειπνοσοφιστήριον, αυτή η στιγμή αποκτά μια πιο σύγχρονη, πιο δημιουργική ταυτότητα. Μια ταυτότητα που συνδυάζει υψηλή αισθητική με την τέχνη της φιλοξενίας.

Κάθε εταιρικό event ξεκινά με μια επιμελημένη γαστρονομική προσέγγιση: κομψές αλμυρές επιλογές, finger foods που «μιλούν» στη λεπτομέρεια, γλυκές δημιουργίες με καθαρή pastry φιλοσοφία και ζωντανές παρασκευές που δίνουν κίνηση στο χώρο.

Η ομάδα παραγωγής λειτουργεί διακριτικά, με ακρίβεια που κάνει τα πάντα να δείχνουν αυτονόητα, χωρίς ποτέ να είναι.

Η Γεύση της Εταιρικής Χρονιάς Facebook Twitter
Η Γεύση της Εταιρικής Χρονιάς Facebook Twitter

Στο επίκεντρο βρίσκεται η βασιλόπιτα, μια δημιουργία που δεν είναι απλώς χειροποίητη, αλλά σχεδιασμένη αποκλειστικά για την εκάστοτε εταιρεία με τα χρώματα, το ύφος και το branding της.

Από διαχρονικές συνταγές μέχρι σύγχρονη pastry αισθητική, κάθε βασιλόπιτα παράγεται στα Δειπνοσοφιστήριον με εξαιρετικές πρώτες ύλες και καθαρή δημιουργικότητα.

Η Γεύση της Εταιρικής Χρονιάς Facebook Twitter

Είτε πρόκειται για επιβλητικά venues όπως το ΚΠΙΣΝ, το Μουσείο Μπενάκη, το Ωδείο Αθηνών ή το Anassa, είτε για ένα εταιρικό headquarters, η κοπή πίτας μεταμορφώνεται σε εμπειρία.

μια στιγμή με χαρακτήρα, φωτισμό και γεύση, μια στιγμή όπου το «Καλή Χρονιά» αποκτά περιεχόμενο, ζεστασιά και αισθητική συνοχή. Μια τελετή που δεν γιορτάζεται απλώς, επιμελείται.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM