#Put a period to bad periods: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για τη νόσο Von Willebrand

#Put a period to bad periods: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για τη νόσο Von Willebrand Facebook Twitter
0

Τις «δύσκολες μέρες» του μήνα μένεις σπίτι απουσιάζοντας από το σχολείο, το πανεπιστήμιο ή τη δουλειά σου; Η ροή της περιόδου σου είναι τόσο έντονη που ο φόβος για κάποιο «ατύχημα» σε κρατά μακριά από αυτά που αγαπάς; Μίλησε με τον ιατρό σου και ενημερώσου για  τη νόσο Von Willebrand.

Η CSL Behring παρουσιάζει μια νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για τη νόσο Von Willebrand, η οποία ξεκινά από τον Απρίλιο 2021. Ο σκοπός της καμπάνιας είναι η ενημέρωση για τη συσχέτιση της νόσου Von Willebrand με την έντονη μηνορραγία, ένα σύμπτωμα που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες παγκοσμίως επηρεάζοντας σημαντικά την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής τους.

Η νόσος Von Willebrand (Von Willebrand disease, VWD) περιγράφεται ως η πιο συχνή κληρονομική αιμορραγική διαταραχή και εκτιμάται ότι μπορεί να επηρεάζει έως και το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Έως και 24% των γυναικών με έντονους πόνους περιόδου και μεγάλης διάρκειας αιμορραγία ενδέχεται να πάσχουν από τη νόσος Von Willebrand. Η CSL Behring δημιούργησε την καμπάνια #Put a period to bad periods προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τις γυναίκες στην Ελλάδα για τη συσχέτιση της σοβαρής μηνορραγίας με τη νόσο αυτή και να τις παροτρύνει να συμβουλευθούν σχετικά τον ιατρό τους. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.

#Put a period to bad periods: Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τη CSL Behring για τη νόσο Von Willebrand Facebook Twitter

Οι δράσεις που έχουν επιλεγεί για να πλαισιώσουν την καμπάνια, δίνουν στο κοινό την ευκαιρία της διάδρασης και «προκαλούν» την ενεργή συμμετοχή, την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση για τη νόσο Von Willebrand. Η προβολή της θα ξεκινήσει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με ενέργειες σε Instagram, Facebook και YouTube, που στόχο έχουν να δώσουν στο κοινό την ευκαιρία να ανακαλύψει περισσότερα για την καμπάνια και να αναπαράγει το μήνυμά της.

Με το μήνυμα #Put a period to bad periods, η CSL Behring δείχνει πως τα νεαρά κορίτσια και οι γυναίκες με έντονη ροή περιόδου μπορούν να βάλουν, σε συνεργασία με τον ιατρό τους, μια τελεία στη μηνιαία τους ενόχληση από το σύμπτωμα αυτό και να ζουν την κάθε μέρα χωρίς περιορισμούς.

H Μαριάννα Κωνσταντινίδη, Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα, δηλώνει:

«H CSL Behring είναι παγκόσμιος ηγέτης σε καινοτόμες θεραπείες για την αντιμετώπιση συγγενών αιμορραγικών διαταραχών. Η επιστημονική εξειδίκευσή μας στις αιμορραγικές διαταραχές και η συνεχής επένδυση της CSL στην έρευνα και την ανάπτυξη συνοδεύουν τη μακροχρόνια δέσμευσή μας προς την κοινότητα των ασθενών με νόσο Von Willebrand καθιστώντας μας σταθερούς συμμάχους στην επιθυμία τους για μια ζωή ελεύθερη από άγχος και περιορισμούς».

Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τα κανάλια της καμπάνιας Νόσος Von Willebrand σε Instagram και Facebook.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM
«Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» η Ολυμπία Οδός στα Mobility Awards 2021

Επιχειρείν/Market / «Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» η Ολυμπία Οδός στα Mobility Awards 2021

Μια ιδιαίτερη διάκριση απέσπασε η Ολυμπία Οδός, καθώς αναδείχθηκε «Αυτοκινητόδρομος της Χρονιάς» (“Motorway of the year”) στη διοργάνωση Mobility Awards 2021, στο πλαίσιο της οποίας κέρδισε έξι (6) βραβεία.
THE LIFO TEAM