Η πρόταση του μήνα από τo Dover Street Market του Λονδίνου, «ναό» των Comme des Garçons και των νέων τάσεων της πόλης με ιδιαίτερα εκλεκτικό στυλ: Dr. Martens αρβύλες και παπούτσια σε εξατομικευμένη εκδοχή. Μετά από ραντεβού και ενημέρωση από ειδικό σύμβουλο του καταστήματος ο ενδιαφερόμενος θα έχει την ευκαιρία να επιλέξει μέσα από μια λίστα με δέρματα, εσωτερικές επενδύσεις, μεγέθη οπών, κορδόνια και ότι υλικό απαιτείται για την κατασκευή του παπουτσιού, και να παραγγείλει το ζευγάρι αποκλειστικά στα δικά του μέτρα.
Τα παπούτσια μοναδικά, το γενικό concept… όχι.
Με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, η εταιρία Nike πριν από μερικά χρόνια λανσάρει την πρόταση Nike Sportswear Bespoke, συνοδεύοντας την με τις έννοιες «δημιουργία», «ελευθερία», «πρωτοπορία».
Ενώ στο site της Converse εδώ και καιρό ο επισκέπτης μπορεί μέσα από μια ομολογουμένως ευχάριστη και εμπνευσμένα σχεδιασμένη διαδικασία να μορφοποιήσει και να παραγγείλει το δικό του ζευγάρι All Star shoes.
Έχοντας επίγνωση (όπως όλοι μας) της απήχησης και μεγέθους των εταιριών όπως η Nike, Converse και Dr. Martens αλλά και των ερευνών των ομάδων marketing που τις υποστηρίζουν, παρατηρώ την νέα τάση ενάντια στην ομοιομορφία και αναρωτιέμαι: Γιατί θέλουμε τόσο απεγνωσμένα να είμαστε μοναδικοί;
σχόλια