ΕΦΕΤ Αποσύρεται από την αγορά επικίνδυνο εμφιαλωμένο νερό

ΕΦΕΤ Αποσύρεται από την αγορά επικίνδυνο εμφιαλωμένο νερό Facebook Twitter
0

O Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο Προγράμματος Επίσημου Ελέγχου για τα Εμφιαλωμένα Νερά έτους 2014, προέβη σε δειγματοληψία για έλεγχο μικροβιακών παραμέτρων του Επιτραπέζιου Νερού με την εμπορική επωνυμία "AQUARIUS" σε πλαστικές φιάλες των 18,9 λίτρων, με ημερ. λήξης 09-07-2015 και αριθμό παρτίδας L 19040455, που εμφιαλώνεται από την επιχείρηση "Χριστίνα Παπαδοπούλου", Γάζωρος Σερρών.


Από τις εργαστηριακές εξετάσεις που διενεργήθηκαν από την Χημική Υπηρεσία Σερρών του Γ.Χ.Κ. και αφορούσαν σε μια σειρά μικροβιολογικών παραμέτρων (κολοβακτηριοειδή. Ε coli, εντερόκοκκοι, Pseudomonas aeruginosa, Clostridium perfrigens), ανιχνεύτηκε Pseudomonas aeruginosa αντί απουσίας. Το δείγμα χαρακτηρίστηκε ως «ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΟ και ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ» (Κ.Υ.Α. 38295/2007, Φ.Ε.Κ. 630/Β΄/26-04-2007 και Καν. 178/2002, L 31/01-02-2002. άρθρο 14 ).

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση απόσυρση/ανάκληση του συνόλου της ανωτέρω παρτίδας από την Ελληνική αγορά και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν (φωτογραφία κάτωθι) να μη το καταναλώσουν.

ΕΦΕΤ Αποσύρεται από την αγορά επικίνδυνο εμφιαλωμένο νερό Facebook Twitter

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέσσερα χρόνια τώρα, η Κopria γεμίζει με φυτά τα σπίτια των Αθηναίων

Living / Kopria: Το new age φυτοπωλείο που λατρεύουν οι Αθηναίοι plant parents

Tα κορίτσια του φυτοπωλείου των Εξαρχείων που δημιούργησε μια τάση στην πόλη μιλούν για το ποια είναι η σχέση μας με τα φυτά και τα άνθη ‒ την ξέρουν άλλωστε πολύ καλά. Τους δείχνουμε φωτογραφίες του σπιτιού μας, πάμε να τις βρούμε έχοντας «ασθενείς» αγκαλιά, ξέρουν πότε εκφραζόμαστε με άνθη. Αν μη τι άλλο, οι Αθηναίοι plant parents έχουν αναπτύξει μαζί τους μια σχέση εμπιστοσύνης.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Γιατί όλοι πλέον πίνουν Negroni;

Ο επόμενος κόσμος / Γιατί όλοι πλέον πίνουν Negroni;

Η Δώρα Μάστορα συζητά με τους Brand Ambassadors του Campari, Κυριάκο Κουτρουμπή και Βασίλη Κοτζαμπασόπουλο, καθώς και τέσσερις bartenders για το Negroni Week, την μακρά ιστορία του νο.1 κοκτέιλ σε όλο τον κόσμο αλλά και όσα χρειάζονται για να φτιαχτεί το τέλειο Negroni.
ΔΩΡΑ ΜΑΣΤΟΡΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ