Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Φωτ.: @evabalasi
0

— Τι είναι το Under Rawmance;

Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό. Όχι το λογοτεχνικό του 19ου αιώνα αλλά αυτόν της καθημερινής ζωής. Κάπως έτσι, υπό την επήρεια του ρομαντισμού, δημιουργήθηκε το Under Rawmance, ένα λογοπαίγνιο που με χαρακτηρίζει απόλυτα.

— Πώς και αποφάσισες να δημιουργήσεις ένα brand που ειδικεύεται στο ανδρικό εσώρουχο;

Από πρακτικής πλευράς, το ανδρικό εσώρουχο υπάρχει σαν παραμελημένο είδος στη γεμάτη στερεότυπα ελληνική κοινωνία. Ο άνδρας δεν προσέχει την υπο-ένδυσή του με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο τετριμμένα σχέδια στην αγορά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το ανδρικό σώμα, με οδήγησε στην απόφαση να δημιουργήσω αυτό το brand. Στόχος είναι η απενοχοποίηση και η κατάρριψη των στερεοτύπων σε σχέση με το ανδρικό εσώρουχο.

  

— Ποια είναι η φιλοσοφία του brand;

Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα. Καθημερινούς ανθρώπους που αποπνέουν κάτι το αβίαστα ερωτικό και έχουν το θάρρος να είναι το πιο όμορφο πράγμα, ο εαυτός τους.

Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Νίκος Τζαμτζής
Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό.

— Από τις φωτογραφίες στο Instagram καταλαβαίνει κανείς ότι ο προσανατολισμός σου είναι το γκέι κοινό, σωστά;

Ξεκάθαρα. Ως μέρος αυτού του κοινού, εμπνέομαι και δουλεύω γι' αυτό. Φυσικά, δεν αποκλείεται κανένα άτομο που αισθάνεται ακομπλεξάριστο με τη σεξουαλικοτητά του. Άλλωστε, τα εσωρουχά μου φοριούνται και από γυναίκες, απόδειξη ότι δεν υπάρχουν όρια.

— Τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου όταν σχεδίαζες τα πρώτα εσώρουχα της σειράς;

Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα. Επίσης, τα υφάσματα εξαιρετικής ποιότητας με τα οποία είναι κατασκευασμένα, καθώς και η ρετρό αισθητική τους, που ταυτόχρονα κρύβει ένα «πονηρό» twist και παραπέμπει σε μια kinky διάθεση.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα.

@UNDER.RAWMANCE

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ