Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Φωτ.: @evabalasi
0

— Τι είναι το Under Rawmance;

Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό. Όχι το λογοτεχνικό του 19ου αιώνα αλλά αυτόν της καθημερινής ζωής. Κάπως έτσι, υπό την επήρεια του ρομαντισμού, δημιουργήθηκε το Under Rawmance, ένα λογοπαίγνιο που με χαρακτηρίζει απόλυτα.

— Πώς και αποφάσισες να δημιουργήσεις ένα brand που ειδικεύεται στο ανδρικό εσώρουχο;

Από πρακτικής πλευράς, το ανδρικό εσώρουχο υπάρχει σαν παραμελημένο είδος στη γεμάτη στερεότυπα ελληνική κοινωνία. Ο άνδρας δεν προσέχει την υπο-ένδυσή του με αποτέλεσμα να υπάρχουν μόνο τετριμμένα σχέδια στην αγορά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το ανδρικό σώμα, με οδήγησε στην απόφαση να δημιουργήσω αυτό το brand. Στόχος είναι η απενοχοποίηση και η κατάρριψη των στερεοτύπων σε σχέση με το ανδρικό εσώρουχο.

  

— Ποια είναι η φιλοσοφία του brand;

Τα ανθρώπινα κορμιά είναι ζωντανά έργα τέχνης, τα οποία έχουν το χάρισμα να «μιλάνε» και να «αφηγούνται» την ιστορία κάθε ανθρώπου. Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα. Καθημερινούς ανθρώπους που αποπνέουν κάτι το αβίαστα ερωτικό και έχουν το θάρρος να είναι το πιο όμορφο πράγμα, ο εαυτός τους.

Το Under Rawmance είναι ένα brand που απευθύνεται σε καθημερινούς ανθρώπους, που έχουν μάθει να νιώθουν άνετα με το σώμα τους, δεν ζουν με την εμμονή στις τέλειες αναλογίες και στο τέλειο σώμα.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Νίκος Τζαμτζής
Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Είναι ένα brand που δημιουργήθηκε λόγω της ροπής μου προς τον ρομαντισμό.

— Από τις φωτογραφίες στο Instagram καταλαβαίνει κανείς ότι ο προσανατολισμός σου είναι το γκέι κοινό, σωστά;

Ξεκάθαρα. Ως μέρος αυτού του κοινού, εμπνέομαι και δουλεύω γι' αυτό. Φυσικά, δεν αποκλείεται κανένα άτομο που αισθάνεται ακομπλεξάριστο με τη σεξουαλικοτητά του. Άλλωστε, τα εσωρουχά μου φοριούνται και από γυναίκες, απόδειξη ότι δεν υπάρχουν όρια.

— Τι ακριβώς είχες στο μυαλό σου όταν σχεδίαζες τα πρώτα εσώρουχα της σειράς;

Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα. Επίσης, τα υφάσματα εξαιρετικής ποιότητας με τα οποία είναι κατασκευασμένα, καθώς και η ρετρό αισθητική τους, που ταυτόχρονα κρύβει ένα «πονηρό» twist και παραπέμπει σε μια kinky διάθεση.

Under Rawmance: Τα ανδρικά εσώρουχα που καταρρίπτουν τα στερεότυπα Facebook Twitter
Βασικά μου κριτήρια είναι ο ανατομικός σχεδιασμός που υποστηρίζει τα σημεία που πρέπει και αγκαλιάζει σωστά το σώμα.

@UNDER.RAWMANCE

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ