O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter
2

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

Ο Marc Jacobs είχε ανακοινώσει πως αποχωρεί από τον οίκο Louis Vuitton για να ασχοληθεί δημιουργικά με το δικό του label και να έχει περισσότερη ελευθερία. 

Η νέα σειρά προϊόντων με την υπογραφή του στοχεύει στους εκατομμύρια καταναλωτές που από τώρα μέχρι και την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, ψάχνουν να εντοπίσουν και να κάνουν ένα πρωτότυπο, sexy και κομψό δώρο στους συντρόφους τους. 

Ο σχεδιαστής συνεργάστηκε με τον διάσημο οίκο κατασκευής δερμάτινων χειροποίητων αξεσουάρ Zana Bayne που έχει κατά καιρούς προμηθεύσει με εντυπωσιακά κομμάτια πελάτισσες όπως η Μadonna, η Lady Gaga και Dita Von Teese.

Οι προτάσεις του περιλαμβάνουν μαστίγια, χειροπέδες, kinky κολάρα και σαδομαζοχιστικές μάσκες. Η συλλογή διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του σχεδιαστή και σε επιλεγμένα καταστήματα ενώ οι τιμές θεωρούνται προσιτές δεδομένου της επωνυμίας και της περιορισμένης κυκλοφορίας τους (16$-200$).

Ο Marc Jacobs δήλωσε πως η νέα του αυτή πρόταση είναι η αγαπημένη του μια και τέτοιου είδους αξεσουάρ ήταν πάντα πηγή έμπνευσής του, αλλά τώρα τα σχεδίασε ο ίδιος.

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

O Μarc Jacobs προτείνει σαδομαζοχιστικό Άγιο Βαλεντίνο Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK Ντιορ και Μπαλενσιάγκα: Οι συνάντηση των δυο μεγάλων της γαλλικής μόδας

Μόδα & Στυλ / Ντιόρ και Μπαλενσιάγκα: Η συνάντηση των δυο μεγάλων της γαλλικής μόδας

Παρήγαγαν ταυτόχρονα μόδα που αιχμαλώτισε τη δίψα της εποχής για πολυτέλεια και κομψότητα και οδήγησε στην αποκατάσταση της κερδοφόρας βιομηχανίας μόδας της Γαλλίας μετά την καταστροφή των δύο παγκόσμιων πολέμων.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Issey Miyake: Ο μεγάλος ανανεωτής της μόδας, ο εφευρέτης, ο εραστής των τριών διαστάσεων

Μόδα & Στυλ / Issey Miyake: Ο μεγάλος ανανεωτής της μόδας, ο εφευρέτης, ο εραστής των τριών διαστάσεων

Για τον Issey Miyake, ο διάλογος μεταξύ σώματος και ρούχου συνίσταται ταυτόχρονα στην παρουσία και την απουσία, το σχήμα του ρούχου δημιουργείται από το ίδιο το σώμα μόνο όταν αυτό φοριέται.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
60 χρόνια τώρα, οι Αθηναίοι βρίσκουν οικονομικά χειροποίητα γυαλιά ηλίου στον Μίμη στην Ομόνοια

Μόδα & Στυλ / 60 χρόνια τώρα οι Αθηναίοι βρίσκουν οικονομικά χειροποίητα γυαλιά ηλίου στον Μίμη, στην Ομόνοια

Το «καβαφικό», το «γυαλί του ΙΚΑ», οι γεωμετρικοί σκελετοί που επέστρεψαν στη μόδα από τα '90s, τα σχέδια της «Πηγή των Γυαλιών» διαφημίζονται όλα αυτά τα χρόνια μέσω των φοιτητών που τα φορούν και εκείνων που τα ζηλεύουν. Γι' αυτό το ιστορικό κατάστημα οπτικών της πόλης όλα ξεκίνησαν από ένα περίπτερο της Πανεπιστημίου, εκεί όπου ο Δημήτρης Μαρτζούκος έμαθε να επισκευάζει αναπτήρες, πένες γραφής και γυαλιά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί

Μόδα & Στυλ / Oenovated: Ένα brand που παντρεύει το street style με την αγάπη για το κρασί

Η Εβελίνα Ηγουμενάκη και ο Βαγγέλης Λώνας δημιουργούν ρούχα και αξεσουάρ, θέλοντας να αναδείξουν την κουλ πλευρά του κρασιού και να το κάνουν κομμάτι της urban κουλτούρας, ενώ παράλληλα προσφέρουν βασικά μαθήματα γύρω από αυτό με απλά λόγια.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ