Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι

Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
0

Για ακόμη μια φορά ο οίκος Dior έδειξε πως εκτός από ηγέτης της κομψότητας κατέχει το ταλέντο της εφευρετικότητας στα σόου του, στήνοντας ένα τσίρκο στο Παρίσι.

«Το τσίρκο είναι ένα μαγικό μέρος. Η φαντασία πολλών καλλιτεχνών έχει διεγερθεί από την φαντασμαγορία ενός κόσμου ταυτόχρονα θεσπέσιου και ωμού, ποιητικού και απαραίτητου».

Με αυτήν την φράση η Maria Grazia Chiuri, καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Dior, καλωσόρισε τους καλεσμένους της στο σόου για την couture συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2019, αντλώντας αυτή τη φορά έμπνευση από το «δημιουργικό χάος» του τσίρκου, συνδυασμένο με την δουλειά της Cindy Sherman και το ενδιαφέρον της για τους κλόουν.

Και για να κάνει το όραμά της πραγματικότητα, χρησιμοποίησε τα μέλη του τσίρκου Mimbre, που αποτελείται μόνο από γυναίκες, οι οποίες ζωντάνεψαν το σόου με ακροβατικά κατά μήκος του catwalk.

Οι ακροβάτες, φορώντας ασορτί ασπρόμαυρα σύνολα, έκαναν διάφορα φαντασμαγορικά νούμερα ενώ περνούσαν ανάμεσά τους τα μοντέλα, σε μια παράσταση σχεδιασμένη «να υπογραμμίσει την εμπιστοσύνη και τον δεσμό ανάμεσα στα σώματα των ακροβατών», όπως εξήγησε η ίδια.

Η φετινή επίδειξη έγινε σε μια μεγάλη τέντα τσίρκου, γεμάτη λαμπερά φωτάκια, στην οποία τα μοντέλα περπάτησαν σε ένα πολύχρωμο πάτωμα σε στιλ αρλεκίνου.

Ο διάσημος οίκος έχει ιστορικούς δεσμούς το τσίρκο- ο ίδιος ο Christian Dior απολάμβανε συχνά να πηγαίνει στο Cirque d'Hiver, όπου το 1955 ο φωτογράφος Richard Avedon τράβηξε την θρυλική φωτογραφία «Dovima and the Elephants».

Οι επιρροές του τσίρκου ήταν εμφανείς όμως και στην νέα συλλογή, που περιλαμβάνει από κολάρα κλόουν, μανίκια- τατουάζ -παραπομπή στους ακροβάτες της Βικτοριανής εποχής- αλλά και φούστες από τούλι, όπως εκείνες που φορούν οι γυναίκες πρωταγωνίστριες σε ακροβατικά ή στο πλευρό θηριοδαμαστών.

*Οι φωτογραφίες από Getty Images/ Ideal Image

Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Natalia Vodianova
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Chiara & Valentina Ferragni
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Kristin Scott Thomas
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Eva Herzigova
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Monica Bellucci
Ο Dior έστησε ένα γυναικείο τσίρκο με ακροβάτες και διασημότητες στο Παρίσι Facebook Twitter
Bianca Jagger
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ