Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
0


ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ χρόνια με άβολα εσώρουχα, έχουμε μείνει για ώρες να υπομένουμε εκείνο το σουτιέν από το mass market και την μπανέλα του που έχει ξεφύγει από το ύφασμα και μας πληγώνει το δέρμα.

Μεγαλώνοντας παρατηρώ ότι οι γυναίκες της γενιάς μου έχουμε αναθεωρήσει όσον αφορά το ποιο είναι το σωστό εσώρουχο και ποιο όχι. Και όταν είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ έξω, αυτό που συνήθως ψάχνεις είναι κάτι καλαίσθητο και άνετο ταυτόχρονα.

Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι», ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια και τον περασμένο Δεκέμβρη έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε pop up events. Οι δυο τους προέρχονται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών και της μόδας, φαντάστηκαν ότι η συνεργασία των δύο αυτών κόσμων θα έδινε ενδιαφέροντα αποτελέσματα και την τόλμησαν.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα. «Η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, δημιουργούμε εσώρουχα με μια πρόθεση αυτο-αποδοχής, και για να καταρρίψουμε τη στερεοτυπική εικόνα των γυναικείων εσωρούχων. Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα.

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι» και ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια.

Με μότο το «outwear your underwear», τα εσώρουχά τους δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα, αλλά και για να αποτελέσουν μέρος ενός outfit. Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό.

Οι κωδικοί τους είναι μέχρι τώρα πέντε, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένα κορμάκι, ή σωβρακοφανέλα, όπως προτιμούν να αποκαλούν η Ευαγγελία και η Φελίσια το προϊόν που θεωρούν το «σήμα κατατεθέν» του brand τους, το οποίο είναι εμπνευσμένο από έναν ξεπερασμένο ανδρικό τύπο εσωρούχου.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα, «η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση. Σίγουρα απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει νέα πράγματα, που έχει τη διάθεση να στραφεί σε slow fashion επιλογές και μικρότερα brands τα οποία αντιπροσωπεύουν αξίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου, φτιάχνουν εσώρουχα σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών. «Θέλουμε μέσα από την ποιοτική πρώτη ύλη, την εργασιακή ηθική που διέπει όλες μας τις συνεργασίες και την αισθητική μας να δημιουργήσουμε το εσώρουχο που θα το φοράς ως μέρος της συνολικής σου εικόνας».

Είναι πολύ καινούργιες σε όλο αυτό, ήδη δουλεύουν κάποιες συνεργασίες που θα παρουσιάσουν μελλοντικά, και αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στη δεύτερη παραγωγή, στην οποία θα υπάρξουν και νέοι κωδικοί.

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα τη φορά, προσεκτικά και μεθοδικά, έχοντας ως στόχο να βάλουμε όσο πιο σταθερά θεμέλια μπορούμε. Αλλά και το να το απολαμβάνουμε όλο αυτό παράλληλα είναι πολύ σημαντικό για εμάς και καθόλου δευτερεύον».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό. Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Instagram: @mnous__

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ