Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
0


ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΓΙΑ χρόνια με άβολα εσώρουχα, έχουμε μείνει για ώρες να υπομένουμε εκείνο το σουτιέν από το mass market και την μπανέλα του που έχει ξεφύγει από το ύφασμα και μας πληγώνει το δέρμα.

Μεγαλώνοντας παρατηρώ ότι οι γυναίκες της γενιάς μου έχουμε αναθεωρήσει όσον αφορά το ποιο είναι το σωστό εσώρουχο και ποιο όχι. Και όταν είσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ έξω, αυτό που συνήθως ψάχνεις είναι κάτι καλαίσθητο και άνετο ταυτόχρονα.

Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι», ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια και τον περασμένο Δεκέμβρη έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε pop up events. Οι δυο τους προέρχονται από τον χώρο των εικαστικών τεχνών και της μόδας, φαντάστηκαν ότι η συνεργασία των δύο αυτών κόσμων θα έδινε ενδιαφέροντα αποτελέσματα και την τόλμησαν.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα. «Η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Με σεβασμό προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον, δημιουργούμε εσώρουχα με μια πρόθεση αυτο-αποδοχής, και για να καταρρίψουμε τη στερεοτυπική εικόνα των γυναικείων εσωρούχων. Υποστηρίζουμε την έκφραση και την ελευθερία του σώματος, θέλουμε όλοι να μπορούν να κυκλοφορούν παντού με την άνεση και την αυτοπεποίθηση αλλά και την ασφάλεια που νιώθουν όταν βρίσκονται στο σπίτι τους με τα εσώρουχα.

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η Ευαγγελία Δελένδα και η Φελίσια Αφάρογλου βρίσκονται πίσω από το Μνους, ένα μικρό ανεξάρτητο brand που το όνομά του πάει να πει «λεπτό χνούδι» και ξεκίνησε ως ιδέα πριν από μερικά καλοκαίρια.

Με μότο το «outwear your underwear», τα εσώρουχά τους δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα, αλλά και για να αποτελέσουν μέρος ενός outfit. Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό.

Οι κωδικοί τους είναι μέχρι τώρα πέντε, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και ένα κορμάκι, ή σωβρακοφανέλα, όπως προτιμούν να αποκαλούν η Ευαγγελία και η Φελίσια το προϊόν που θεωρούν το «σήμα κατατεθέν» του brand τους, το οποίο είναι εμπνευσμένο από έναν ξεπερασμένο ανδρικό τύπο εσωρούχου.

Με το Μνους οι δυο τους κάνουν βιώσιμη μόδα, «η ποιότητα της πρώτης ύλης και της κατασκευής είναι η μεγαλύτερη δέσμευση. Αν κάτι που δημιουργείς αντέχει στον χρόνο, τότε μιλάμε πραγματικά για μια βιώσιμη προσέγγιση».

«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση. Σίγουρα απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που είναι ανοιχτό στο να δοκιμάσει νέα πράγματα, που έχει τη διάθεση να στραφεί σε slow fashion επιλογές και μικρότερα brands τα οποία αντιπροσωπεύουν αξίες που κάνουν τον κόσμο καλύτερο».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
«Μας επηρεάζουν σίγουρα σε μεγάλο βαθμό οι προσωπικές μας ανάγκες για άνεση και ποιότητα, μας εμπνέει η μόδα, η τέχνη και η φύση». Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου, φτιάχνουν εσώρουχα σε μεγάλη ποικιλία μεγεθών. «Θέλουμε μέσα από την ποιοτική πρώτη ύλη, την εργασιακή ηθική που διέπει όλες μας τις συνεργασίες και την αισθητική μας να δημιουργήσουμε το εσώρουχο που θα το φοράς ως μέρος της συνολικής σου εικόνας».

Είναι πολύ καινούργιες σε όλο αυτό, ήδη δουλεύουν κάποιες συνεργασίες που θα παρουσιάσουν μελλοντικά, και αυτήν τη στιγμή βρίσκονται στη δεύτερη παραγωγή, στην οποία θα υπάρξουν και νέοι κωδικοί.

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα βήμα τη φορά, προσεκτικά και μεθοδικά, έχοντας ως στόχο να βάλουμε όσο πιο σταθερά θεμέλια μπορούμε. Αλλά και το να το απολαμβάνουμε όλο αυτό παράλληλα είναι πολύ σημαντικό για εμάς και καθόλου δευτερεύον».

Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Η πρώτη τους ύλη είναι το οργανικό βαμβάκι, με την ελάχιστη προσθήκη ελαστάνης, για να κάνει το εσώρουχο λειτουργικό. Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα Facebook Twitter
Φωτ.: Δημήτρης Λαμπρίδης, Άγγελος Δελένδας

Instagram: @mnous__

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ