Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
3

Eίναι η εποχή του χρόνου, που οι μεγάλες μπουτίκ σε όλο τον πλανήτη, ετοιμάζονται για το Χειμώνα, αλλάζουν μανιωδώς βιτρίνες κάθε λίγες μέρες και προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές πως αυτό που βλέπουν πάνω στην κούκλα, πρέπει σύντομα να καταλήξει στη ντουλάπα τους. Στη μάχη των trend ρίχνονται επίσης περιοδικά, τηλεοπτικά προγράμματα, social media και όλα τα άλλα μέσα που η βιομηχανία έχει στη διάθεσή της για να προωθήσει τα ρούχα των σχεδιαστών.

Όμως καμιά φορά, η μόδα δεν είναι παντοδύναμη και δεν επιβάλλεται πάντα όταν έρχεται η ώρα για την πραγματικότητα. Τι απ΄όλα αυτά θα αγοράσει και θα φορέσει ο κόσμος; Τι πέτυχε και τι θα ξεχαστεί μέσα σε λίγες εβδομάδες;  

Και εδώ μιλούν οι αριθμοί - και πιο συγκεκριμένα η Google, η οποία έδωσε τη δημοσιότητα την ετήσια αναφορά της για τις φετινές πιο "ψαγμένες" τάσεις. Αυτά πού αγόρια και κορίτσια, άντρες και γυναίκες, ψάχνουν και μάλλον αγοράζουν.

Σύμφωνα με τα ευρήματα του 2016, οι τρεις τάσεις που κυριαρχούν στο αντρικό στιλ είναι το military chic, το free-spirited και τα ready-to-go outfits. Όμως αυτά είναι γενικότερα καθώς υπάρχουν τρία πολύ συγκεκριμένα κομμάτια που σάρωσαν στις αναζητήσεις.

 

Το στιλ που βρίσκεται στην τρίτη θέση ονομάζεται athleisure. Τι σημαίνει αυτό; Φούτερ με κουκούλα, αντιανεμικά, sneakers, αθλητικές φόρμες με πιο κομψή γραμμή και καλά υφάσματα, άνετα, χαλαρά ρούχα που όμως είναι πολύ πιο προσεγμένα (και πιο ακριβά) και ξεχωρίζουν από τα συνηθισμένα του γυμναστηρίου. Οι άντρες ψάχνουν επίσης χρηστικά κομμάτια ενώ την ίδια ώρα, ψηλά στις αναζητήσεις είναι τα t-shirts.

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
athleisure

Στη δεύτερη θέση είναι τα παντελόνια που ξεχωρίζουν, ειδικά τα ντένιμ. Οι άνδρες έχουν δείξει ιδιαίτερη προτίμηση στα σκισμένα και φθαρμένα τζιν και κυρίως σε αυτά που είναι μαύρα. Την ίδια ώρα, το τρεντ με το παντελόνια που είχαν χαμηλό ή πεσμένο καβάλο, αρχίζει να φθείνει.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα σκισμένα τζιν του Kanye West ήταν το πιο ψαγμένο της τάσης στη Google

Αλλά ο μεγάλος νικητής είναι ένας και οι 30 και κάτι ίσως τον θυμούνται καθώς είναι παλιός γνώριμος στις ντουλάπες τους: Το bomber jacket το οποίο αυτή τη στιγμή είναι 500% πιο δημοφιλές σε σχέση με πέρυσι.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Tα νέα bomber jackets

Tι γίνεται όμως με τις γυναίκες;

 

Εδώ η μόδα δείχνει πως το απλό στιλ επιστρέφει. Ονομάζονται rompers και είναι οι ολόσωμες φόρμες σε μίνι ή πιο μακριά εκδοχή και κυρίως μονόχρωμες. Και ναι, η τάση δεν ξεκίνησε τώρα, αλλά αυτή τη στιγμή κορυφώνεται. 

 

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Τα rompers

Το bomber jacket είναι και εδώ ψηλά στις αναζητήσεις, κάτι που δείχνει πως η αντρική και η γυναικεία μόδα συναντώνται όλο και πιο πολύ φέτος. Απλά τα κορίτσια τολμάνε σε χρώμα και λεπτομέρειες.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Kαι τα κορίτσια ψηφίζουν bomber jackets

Όμως το στιλ που οι γυναίκες έψαξαν πιο πολύ είναι τα Off-shoulder - τα έξωμα. Τα τοπς και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτους τους ώμους είναι όπως φαίνεται το αγαπημένο ρούχο των γυναικών. Οff shoulder πάντως θεωρούνται και τα φορέματα που αφήνουν ακάλυπτο το σημείο αυτό τα οποία επίσης ήταν ψηλά στις πιο εξειδικευμένες αναζητήσεις.

Αυτά είναι τα ρούχα που όλοι ψάχνουν, σύμφωνα με την Google Facebook Twitter
Έξω οι ώμοι
Μόδα & Στυλ
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ