sundayantichrist*

Facebook Twitter
0

 

 

 

 

Μαυρόασπρη εικόνα. Σλόου μόσιον. Έτσι όπως η εικόνα απλώνει στο μάτι, εύχεται η κουρτίνα να σηκωθεί, να αλλάξει το φορμά της όρασής του. Ένα ζευγάρι κάνει έρωτα σ’ ένα μπάνιο.

Πίσω, παίζει ο «Ρινάλντο», μια άρια του Χέντελ:

Άσε με να κλάψω για την σκληρή μου μοίρα, κι άσε με ν’ αναστενάξω για την ελευθερία, ας σπάσει η θλίψη τις αλυσίδες της αγωνίας μου, έτσι, για χάρη του ελέους.

 



Σ   λ   ό   ο   υ      μ   ό   σ   ι   ο   ν.

Ό λ α.

 

Έ ν α  α ν τ ρ ι κ ό  χ έ ρ ι  α ν ο ί γ ε ι  μ ι α  β ρ ύ σ η.

 

Έ ν α ς  ά ν τ ρ α ς.

 

Σ τ α γ ό ν ε ς  ν ε ρ ο ύ  π έ φ τ ο υ ν.

 

Μ ι α  γ υ ν α ί κ α.

 

Σ τ α γ ό ν ε ς  ν ε ρ ο ύ  π έ φ τ ο υ ν.

 

Ο  α π ο ρ ρ ο φ η τ ή ρ α ς  τ ο υ  μ π ά ν ι ο υ  ρ ο υ φ ά ε ι  τ ο ν  α τ μό.

 

Έ ν α  π α ρ ά θ υ ρ ο  α ν ο ί γ ε ι.

 

Ο ι  κ ο υ ρ τ ί ν ε ς  α ν ο ί γ ο υ ν.

 

Α π’  έ ξ ω   ν ι φ ά δ ε ς  χ ι ο ν ι ο ύ.

 

 

Μ π ρ ο σ τ ά  σ τ ο  π α ρ ά θ υρ ο,  έ ν α  γ ρ α φ ε ί ο,  π ά ν ω   τ ο υ  τ ρ ε ι ς  μ ι ν ι α τ ο ύ ρ ε ς       ζ η τ ι ά ν ω ν.

 

Μ ο ι ά ζ ο υ ν  μ ε  π ο ν τ ί κ ι α  σ μ ι λ ε μ έ ν α  α π ό  τ ο ν  Μ ο ν τ ι λ ι ά ν ι.

 

Σ τ ι ς β ά σ ε ι ς  τ ο υ ς  ο ι  λ έ ξ ε ι ς  p a i n,  d e s p a i r,  g r i e f.

 

Ν ι φ ά δ ε ς  χ ι ο ν ι ο ύ.

 

 

Τ ο  ζ ε υ γ ά ρ ι  α γ κ α λ ι ά ζ ε τ α ι  σ τ ο  μ π ά ν ι ο.

 

Έ ν α  π  έ ο ς  μ π α ί ν ε ι  σ’  έ ν α ν  κ ό λ π ο.

 

Μ ι α  ο δ ο ν τ ό β ο υ ρ τ σ τ α  π έ φ τ ε ι  α π ό  έ ν α  π ο τ η ρ ά κ ι.

 

Τ ο  π ό δ ι  τ η ς  γ υ ν α ί κ α ς  α κ ο υ μ π ά ε ι  μ ι α  ζ υ γ α ρ ι ά.

 

Η έ ν δ ε ι ξ η  α λ λ ά ζ ε ι.

 

Ο  ά ν τ ρ α ς  α ν ε β ά ζ ε ι  τ η  γ υ ν α ί κ α  σ’  έ ν α ν  π ά γ κ ο   μ π ρ ο σ τ ά  σ τ ο  π λ υ ν τ ή ρ ι ο  ρ ο ύ χ ω ν  τ ο  ο π ο ί ο  ε ί ν α ι   σ ε  λ ε ι τ ο υ ρ γ ί α.

 

Κ ά ν ο υ ν  έ ρ ω τ α.

 

Α ι ω ρ ο ύ μ ε ν α  π α ι δ ι κ ά  π α ι χ ν ί δ ι α.

 

 

Ο  ά ν τ ρ α ς  ξ α π λ ώ ν ε ι  π ά ν ω  α π ό  τ η  γ υ ν α ί κ α.

 

Τ ο  ζ ε υ γ ά ρ ι  φ λ ο υ  σ τ ο  β ά θ ο ς.

 

Μ π ρ ο σ τ ά,  ν ε τ,  έ ν α      κ ι ν η τ ό.

 

Ο ι  μ π ά ρ ε ς  σ ύ ν δ ε σ η ς  τ ο υ  κ ι ν η τ ο ύ .

 

Έ ν α  α γ ο ρ ά κ ι  ό ρ θ ι ο  σ τ ο  π α ι δ ι κ ό  π α ρ κ ά κ ι  π α ί ζ ε ι  μ’  έ ν α α ρ κ ο υ δ ά κ ι  π ί σ ω  α π’  τ α   κ α γ κ ε λ ά κ ι α  .

 

Ο ι  τ ρ ε ι ς   μ ι ν ι α τ ο ύ ρε ς  μ π ρ ο σ τ ά  σ τ ο  π α ρ ά θ υ ρ ο.

 

Ο  α έ ρ α ς  φ υ λ λ ο μ ε τ ρ ά  έ ν α  β ι β λ ί ο.

 

T o  α γ ο ρ ά κ ι  β γ α ί ν ε ι  α π ό  τ ο  π α ρ κ ά κ ι,  τ α  π ό δ ι α  τ ο υ  α κ ο υ μ π ο ύ ν  σ τ ο  π ά τ ω μ α.

 

Ε ν ώ  κ ά ν ο υ ν  έ ρ ω τ α,  ο  ά ν τ ρ α ς  σ π ρ ώ χ ν ε ι  μ ε  τ ο  π ό δ ι  τ ο υ  έ ν α  μ π ο υ κ ά λ ι,  π ο υ  π έ φ τ ε ι α ρ γ ά.

 

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  σ η κ ώ ν ε ι  ψ η λ ά  τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι  τ ο υ    ρ ο ς  τ ο  π α ρ ά θ υ ρ ο  τ ο υ  δ ω μ α τ ί ο υ  τ ο υ.

 

Τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι  «κ ο ι τ ά ζ ε ι»  τ ο  χ ι ό ν ι  π ο υ  π έ φ τ ε ι    α π’  έ ξ ω.

 

Τ ο  ν ε ρ ό  χ ύ ν ε τ α ι  α π ό  τ ο  μ π ο υ κ ά λ ι.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  β γ α ί ν ε ι  α π ό  τ ο  δ ω μ ά τ ι ο.

 

Τ ο  ζ ε υ γ ά ρ ι  κ ά ν ε ι  έ ρ ω τ α  σ τ ο  μ π ά ν ι ο.

 

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  τ ο υ ς  β λ έ π ε ι,  ε κ ε ί ν ο ι  δ ε ν  τ ο  α ν τ ι  λ α μ β ά ν ο ν τ α ι.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  γ υ ρ ί ζ ε ι  τ ο  β λ έ μ μ α  π ρ ο ς  τ ο  σ α λ ό ν ι.

 

Τ ο  α ν ο ι χ τ ό  π α ρ ά θ υ ρ ο,  ο  α έ ρ α ς,  τ ο  β ι β λ ί ο  π ο υ    ξ ε φ υ λ λ ί ζ ε τ α ι.

 

Τ ο  χ ι ό ν ι  π ο υ  μ π α ί ν ε ι  μ έ σ α  σ τ ο   σ π ί τ ι.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  σ π ρ ώ χ ν ε ι  μ ι α  κ α ρ έ κ λ α

π ρ ο ς  τ ο   γ ρ α φ ε ί ο.

 

Τ ο  ζ ε υ γ ά ρ ι  κ ά ν ε ι  π α θ ι α σ μ έ ν α  έ ρ ω τ α.

 

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  α ν ε β α ί ν ε ι  α π ό  τ η ν  κ α ρ έ κ λ α,  μ ε τ ά   σ τ ο  γ ρ α φ ε ί ο,  ε ν ώ  τ α υ τ ό χ ρ ο ν α π α ρ α σ ύ ρ ε ι  τ ι ς

μ ι ν ι α τ ο ύ ρ ε ς ,  π ο υ  π έ φ τ ο υ ν  σ τ ο  π ά τ ω μ α.

 

Η  γ υ ν α ί κ α  τ ε ν τ ώ ν ε ι  π ί σ ω  τ ο  λ α ι μ ό  τ η ς  η δ ο ν ι κ ά.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  α ν ε β α σ μ έ ν ο  σ τ ο  γ ρ α φ ε ί ο  μ π ρ ο σ τ ά    σ τ ο  α ν ο ι χ τ ό  π α ρ ά θ υ ρ ο  μ ε  φ ό ν τ ο  τ ο  χ ι ό ν ι.

 

Κ ρ α τ ά ε ι  σ τ ο  χ έ ρ ι  τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  α π ό  ψ η λ ά,  ό ρ θ ι ο  σ τ ο  π ρ ε β ά ζ ι  τ ο υ

π α ρ α θ ύ ρ ο υ.

 

Κ ά τ ω,  σ ε   μ ε γ ά λ η  α π ό σ τ α σ η,

τ ο  χ ι ο ν ι σ μ έ ν ο  έ δ α φ ο ς.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  α ρ χ ί ζ ε ι  ν α  π έ φ τ ε ι  σ τ ο  έ δ α φ ο ς

μ ε  τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι  σ τ ο  χ έ ρ ι.

 

Η  γ υ ν α ί κ α  έ ρ χ ε τ α ι σ ε  ο ρ γ α σ μ ό.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  π έ φ τ ε ι  π ρ ο ς  τ ο  έ δ α φ ο ς.

 

Ο  ο ρ γ α σ μ ό ς  τ ο υ  ά ν τ ρ α.

 

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  π έ φ τ ε ι.

 

Τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι  α κ ο λ ο υ θ ε ί  σ τ η ν  π τ ώ σ η.

 

Ο  ο ρ γ α σ μ ό ς  τ η ς  γ υ ν α ί κ α ς.

 

Τ ο  α γ ο ρ ά κ ι  π έ φ τ ε ι  σ τ ο  έ δ α φ ο ς.

 

Τ ο  π λ υ ν τ ή ρ ι ο  ρ ο ύ χ ω ν  γ υ ρ ί ζ ε ι.

 

Τ ο  α ρ κ ο υ δ ά κ ι  σ κ ά ε ι  σ τ ο  έ δ α φ ο ς.

 

Η  γ υ ν α ί κ α,  μ ε τ ά  τ ο ν  ο ρ γ α σ μ ό,

α γ κ α λ ι ά ζ ε ι  τ ο ν  ά ν τ ρ α.

 

 

Τ ο  π λ υ ν τ ή ρ ι ο  ρ ο ύ χ ω ν  τ ε λ ε ι ώ ν ε ι  τ η ν  π λ ύ σ η.

 

Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ