Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy;

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
0

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
Κάθε ταξίδι αποτελεί έναυσμα και δίνει ποικίλα ερεθίσματα για να το εξελίσσω συνεχώς...

Τι είναι η αστική καλλιγραφία;
Η Urban Calligraphy είναι ένα προσωπικό εγχείρημα μέσα από το οποίο προσπαθώ να εκφράσω τον εσωτερικό μου κόσμο και την ψυχή μου. Η καλλιγραφία δεν είναι για μένα ένα μέσο επιβίωσης – έχω ήδη μια πετυχημένη πορεία στον χώρο του design. Είναι ένας τρόπος για να απελευθερώνομαι από τα προβλήματα που μας βομβαρδίζουν καθημερινά, είναι μέσο ελευθερίας. Μου αρέσει γιατί είναι ασυνήθιστη, αληθινή και πρωτότυπη, γιατί μέσα από αυτήν είμαι ο εαυτός μου.

Για κάθε πρότζεκτ κάνω έρευνα, ταξιδεύω και ψάχνω πολύ μέχρι να αποφασίσω ποιος χώρος θα φιλοξενήσει την τέχνη μου.

Πώς το ξεκίνησες;
Όλα ξεκίνησαν όταν ένιωσα ότι ένα κομμάτι χαρτί δεν ήταν αρκετό για να «φιλοξενήσει» την τέχνη μου, όπως συμβαίνει σε αρκετούς ακόμα ανθρώπους που ασχολούνται με την καλλιγραφία. Γι' αυτό και δεν την περιορίζω πια στο χαρτί. Η Αστική Καλλιγραφία μπορεί να βρίσκεται παντού, σε όλων των ειδών τις επιφάνειες. Όπως υποδηλώνει ο όρος, είναι η καλλιγραφία που συντελείται σε αστικά και προαστιακά περιβάλλοντα και αποτελεί ένα μοναδικό είδος καλλιγραφίας, που ξεφεύγει από το μελάνι στο χαρτί και τα τετριμμένα περιβάλλοντα του εργαστηρίου καλλιγραφίας.

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
. Προσπαθώ να παρατηρώ πολιτισμούς και αρχαίες διαλέκτους και να εξελίσσω το στυλ μου μέσα από αυτές...

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
Η καλλιγραφία δεν είναι για μένα ένα μέσο επιβίωσης – έχω ήδη μια πετυχημένη πορεία στον χώρο του design...

Σε τι χώρους δημιουργείς;
Η Αστική Καλλιγραφία εκτίθεται σε δημόσιους χώρους, εγκαταλελειμμένα κτίρια, στους δρόμους και σε όλων των ειδών τις επιφάνειες, με υλικά που κανένας δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Εκεί κρύβεται και η μαγεία της. Σε κτίρια, τρένα και τοίχους όπου μπορούν να απεικονιστούν νοήματα, έννοιες και φράσεις που για μένα σημαίνουν πολλά. Για κάθε πρότζεκτ κάνω έρευνα, ταξιδεύω και ψάχνω πολύ μέχρι να αποφασίσω ποιος χώρος θα φιλοξενήσει την τέχνη μου.

Τι στοιχεία συμπεριλαμβάνει το προσωπικό σου στυλ;
Τα ταξίδια μου σχετίζονται άμεσα με το καλλιγραφικό μου στυλ. Κάθε ταξίδι αποτελεί έναυσμα και δίνει ποικίλα ερεθίσματα για να το εξελίσσω συνεχώς. Κάνω πολλά ταξίδια τόσο σε δυτικές χώρες όσο και σε ανατολικές. Προσπαθώ να παρατηρώ πολιτισμούς και αρχαίες διαλέκτους και να εξελίσσω το στυλ μου μέσα από αυτές. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι ένα κράμα από Western-Arabic και Asian calligraphy.

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
Η Αστική Καλλιγραφία μπορεί να βρίσκεται παντού, σε όλων των ειδών τις επιφάνειες. ..

Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου πρότζεκτ;
Κλήθηκα σχετικά πρόσφατα από το γραφείο του Philippe Starck να διακοσμήσω το σύνολο των εσωτερικών τοίχων του νέου κτιρίου με την ονομασία «Le Nuage» («Το Σύννεφο») που βρίσκεται στο Montpellier της Γαλλίας. Tο κτίριο αυτό διακρίνεται από την πρωτοποριακή αρχιτεκτονική του, μια και περιτυλίγεται από μια φουσκωτή μεμβράνη σε μορφή σύννεφου και από την οποία δανείζεται την ονομασία του. Το σύνολο του έργου εκτυλίσσεται στους διαδρόμους και στους τέσσερις ορόφους του κτιρίου.

Εσύ ξέρεις τι είναι το Urban Calligraphy; Facebook Twitter
Η Αστική Καλλιγραφία εκτίθεται σε δημόσιους χώρους, εγκαταλελειμμένα κτίρια, στους δρόμους και σε όλων των ειδών τις επιφάνειες, με υλικά που κανένας δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν...

Συνεντεύξεις
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειρήνη Γερουλάνου: «Το μουσείο Μπενάκη ίσως να μην υπήρχε σήμερα αν δεν ήταν ο Άγγελος Δεληβορριάς»

Εικαστικά / Ειρήνη Γερουλάνου: Ο Άγγελος Δεληβορριάς όπως τον έζησα

Με αφορμή τη σημερινή συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, η πρόεδρος της διοικητικής επιτροπής του Μουσείου Μπενάκη μιλά στη LiFO για τον αναμορφωτή του μουσείου, Άγγελο Δεληβορριά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αυστραλή ανθρωπολόγος που έκανε την Ανάφη δεύτερη πατρίδα

Μάργκαρετ Κένα / Η Αυστραλή ανθρωπολόγος που έκανε την Ανάφη δεύτερη πατρίδα

Έφτασε πριν 50 χρόνια για την ανάγκη μιας διατριβής και ερωτεύτηκε τη φύση, τους ανθρώπους της και την ιδιαίτερη ιστορία της ως τόπος εξορίστων. Μια συνομιλία μαζί της και 18 ανέκδοτες φωτογραφίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναστάσιος Σταλίκας: «Να δίνεις απλόχερα, να αμφισβητείς τον εαυτό σου και να μαθαίνεις διαρκώς»

Συνεντεύξεις / Αναστάσιος Σταλίκας: «Να δίνεις απλόχερα, να αμφισβητείς τον εαυτό σου και να μαθαίνεις διαρκώς»

Ο διακεκριμένος καθηγητής του Παντείου Πανεπιστημίου και «πατέρας» της θετικής ψυχολογίας στην Ελλάδα μιλά στη LiFO για τη δύναμη των θετικών συναισθημάτων, την εποχή μας αλλά και για το πώς μπορεί η ζωή μας να έχει νόημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Νικόλας Γιατρομανωλάκης: «Η ραπ είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού»

Συνεντεύξεις / Νικόλας Γιατρομανωλάκης: «Η ραπ είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού»

Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού μιλά στη LiFO για τα μέτρα στήριξης στους επαγγελματίες του πολιτισμού, τις αντιδράσεις του καλλιτεχνικού κόσμου, το Ακροπόλ, τη νομοθέτηση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών και απαντά στο αν θα έδινε το Ηρώδειο στον ΛΕΞ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Χρήστος Κυρατσούς: Ο Έλληνας που βρίσκεται πίσω από τα μονοκλωνικά αντισώματα

Υγεία & Σώμα / Χρήστος Κυρατσούς: Ο Έλληνας που βρίσκεται πίσω από τα μονοκλωνικά αντισώματα

Ο διακεκριμένος Έλληνας επιστήμονας και αντιπρόεδρος Έρευνας Μολυσματικών Νόσων και Τεχνολογιών Ιικών Φορέων της αμερικανικής εταιρείας Regeneron μιλά στη LiFO για τη δημιουργία του κοκτέιλ αντισωμάτων για τον κορωνοϊό, την πορεία της πανδημίας και τα μυστικά μιας επιτυχημένης διαδρομής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μηνάς Καφάτος: «Γεννηθήκαμε από τα άστρα. Το σώμα μας είναι ένας μικρός πλανήτης»

Συνεντεύξεις / Μηνάς Καφάτος: «Γεννηθήκαμε από τα άστρα. Το σώμα μας είναι ένας μικρός πλανήτης»

Ο διακεκριμένος Έλληνας κοσμολόγος και καθηγητής Υπολογιστικής Φυσικής στο Πανεπιστήμιο Chapman της Καλιφόρνιας σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τη συνείδηση, τον χρόνο, τη σκοτεινή ύλη, τη δύναμη του νου και την ευδαιμονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Είδα πόλεις που λάτρεψα να σωριάζονται σε ερείπια και φίλους αγαπημένους να δολοφονούνται εν ψυχρώ»

Συνεντεύξεις / Δημήτρης Μπούρας: «Είδα πόλεις που λάτρεψα να σωριάζονται σε ερείπια και φίλους αγαπημένους να δολοφονούνται εν ψυχρώ»

Μια αποκαλυπτική συζήτηση με τον διακεκριμένο φωτορεπόρτερ και κοινωνικό ανθρωπολόγο για τις «άβολες αλήθειες» και τα «βολικά ψέματα» του πολέμου στην Ουκρανία αλλά και κάθε πολέμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κώστας Τσόκλης: «Δεν έχω πάει στην Εθνική Πινακοθήκη. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το τριτογενές και κατώτερο παραγόμενο υλικό».

Εικαστικά / Κώστας Τσόκλης: «Δεν έχω πάει στην Εθνική Πινακοθήκη. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το τριτογενές παραγόμενο υλικό»

Ο μεγάλος εικαστικός μιλά για την εποχή μας και την τέχνη, απαντά σε όσους τον κατηγορούν ως προβοκάτορα και αλαζόνα, εξηγεί γιατί δεν έχει πάει ακόμα στη νέα Εθνική Πινακοθήκη και προχωρά σε έναν απολογισμό ζωής.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μαγιού Τρικεριώτη «ντύνει» τη νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ που γυρίζεται στην Αθήνα

Οθόνες / Η Μαγιού Τρικεριώτη «ντύνει» τη νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ που γυρίστηκε στην Αθήνα

Έχει συνεργαστεί με σκηνοθέτες όπως ο Βογιατζής και ο Μαρμαρινός, ενώ έντυσε τον Βίγκο Μόρτενσεν, την Κρίστερν Στιούαρτ και 500 κομπάρσους στο νέο δυστοπικό φιλμ «Crimes of the Future» του αγαπημένου Καναδού σκηνοθέτη, που θα κάνει πρεμιέρα στις Κάννες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρία-Ντανιέλα Μαρούδα: «Εάν αφήσουμε να επιβραβευθεί ένας επιθετικός  πόλεμος, τελειώσαμε ως ανθρωπότητα»

Μαρία-Ντανιέλα Μαρούδα / «Εάν αφήσουμε να επιβραβευθεί ένας επιθετικός πόλεμος, τελειώσαμε ως ανθρωπότητα»

Ο πόλεμος στην Ουκρανία, τα εγκλήματα κατά αμάχων και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα η Ευρώπη σε μια συζήτηση με την επίκουρη καθηγήτρια στο Πάντειο και πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας (ECRI).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Ήμουν άτυχη, αν και αυτό δεν θα ήθελα να ακούγεται σαν γκρίνια»

Θέατρο / Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Ήμουν άτυχη, αν και αυτό δεν θα ήθελα να ακούγεται σαν γκρίνια»

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μιλά στη LiFO για το φετινό, φιλόδοξο πρόγραμμα της διοργάνωσης, για τις τεράστιες δυσκολίες των προηγούμενων δύο ετών, για τους νεωτερισμούς που επιχείρησε να φέρει στον θεσμό και κάνει έναν μικρό απολογισμό, λίγους μήνες πριν από τη λήξη της θητείας της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Χειλουδάκη: «Είμαι πιο φτωχή και πιο πλούσια από ποτέ»

Συνεντεύξεις / Τζένη Χειλουδάκη: «Είμαι πιο φτωχή και πιο πλούσια από ποτέ»

Πριν από ακριβώς δέκα χρόνια ξεκίνησε μια άλλη περίοδος στη ζωή του πρώτου τρανς μοντέλου, που δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη. Η Τζένη Χειλουδάκη λέει πως όλα αυτά τα χρόνια που μένει στη Σητεία προσπαθεί να εξαγνιστεί, πως σήμερα δεν έχει τίποτα και ταυτόχρονα έχει τα πάντα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ