Forbes: Oι πιο ακριβοπληρωμένοι DJs της χρονιάς

Forbes: Oι πιο ακριβοπληρωμένοι DJs της χρονιάς Facebook Twitter
Calvin Harris: Πριν από περίπου 10 χρόνια δούλευε σε ένα μικρό σούπερ μάρκετ στη Σκωτία και στον ελεύθερό του χρόνο ασχολούνταν με τη μουσική. Σήμερα είναι μόλις 32 ετών και είναι για ακόμη μια φορά στην κορυφή του Forbes
3

Το Forbes έδωσε στη δημοσιότητα την ετήσια λίστα των πιο ακριβοπληρωμένος DJs του κόσμου, και για ακόμη μια χρονιά υπάρχει καμιά γυναίκα μεταξύ των ονομάτων.

Το οικονομικό περιοδικό υπολογίζει τον ετήσιο κατάλογο των αποδοχών DJ με βάση μόνο το εισόδημα ως DJ.

Αυτό το έτος, ο Calvin Harris είναι για ακόμη μια φορά στην κορυφή, αφού κέρδισε 63 εκατομμύρια δολάρια αν και το ποσό αυτό είναι τρία εκατ. δολάρια μειωμένο από το εισόδημα της περασμένης χρονιάς.

Ωστόσο  η απώλεια αυτή δεν κατάφερε να τον εκτοπίσει από την πρώτη θέση μια και ο δεύτερος, ο Tiësto, εμφανίζει εισόδημα 38 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με το Forbes, ο Ολλανδός DJ έδωσε πάνω από 100 συναυλίες τους τελευταίους 12 μήνες. Τρίτος είναι ο γάλλος David Guetta  ο οποίος φέτος εμφανίζει εισόδημα 28 εκατ. δολαρίων.

 

Oι πιο ακριβοπληρωμένοι σε σειρά:

1) Calvin Harris 63 εκατ. $
2) Tiesto 38 εκατ. $
3) David Guetta 28 εκατ. $
4) Zedd 24,5 εκατ. $
5) Steve Aoki 23.5 εκατ. $
6) Diplo 23 εκατ. $
7) Skrillex 20 εκατ. $
8) Kaskade 19 εκατ. $
9) Martin Garrix 16 εκατ. $
10) Dimitri Vegas & Like Mike 15.5 εκατ. $
11) Afrojack 15 εκατ. $
12) Avicii 14.5 εκατ. $

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού

Πολιτισμός / Η Άννα Κοκκίνου διαβάζει τον «Μοσκώβ-Σελήμ» του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στο ΚΠΙΣΝ

Η Άννα Κοκκίνου συνεργάζεται με τον Νίκο Βελιώτη και διαβάζει το τελευταίο και, κατά γενική παραδοχή, σπουδαιότερο διήγημά του Γεωργίου Βιζυηνού την Κυριακή στον Φάρο του ΚΠΙΣΝ.
NEWSROOM
Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM