Τέλος εποχής για το αμερικανικό Glamour - Διέκοψε την έντυπη έκδοσή του

Τέλος εποχής για το αμερικανικό Glamour - Διέκοψε την έντυπη έκδοσή του Facebook Twitter
CONDÉ NAST
0

Μετά από περίπου 80 χρόνια, η μηνιαία έντυπη έκδοση του γυναικείου περιοδικού Glamour σταματάει.

Το τελευταίο τεύχος του περιοδικού του θα είναι αυτό του Ιανουαρίου 2019, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα, μετέδωσε το Variety. 

Σύμφωνα με τον όμιλο Condé Nast, η κυκλοφορία του εντύπου έφτανε τα δυο εκατομμύρια αντίτυπα τον μήνα, ωστόσο η ηλεκτρονική του απήχηση αγγίζει τους 20 εκατομμύρια αναγνώστες. 

Η Σαμάνθα Μπάρι, η οποία προσλήφθηκε από το Glamour τον Ιανουάριο ως αρχισυντάκτρια, σε σημείωμά της προς το προσωπικό, έγραψε πως το περιοδικό θα συνεχίσει να επενδύει στις ιστορίες, τις υπηρεσίες, τις καταπληκτικές φωτογραφήσεις για τις οποίες είναι γνωστό, φέρνοντας όλα αυτά στις πλατφόρμες που οι αναγνώστες απευθύνονται περισσότερο. 

«Θα επεκταθούμε στα βίντεο και στις αφηγήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με νέες και φιλόδοξες σειρές και νέα πρότζεκτ.»

Η εταιρεία είπε πως δεν θα γίνουν απολύσεις. Πέρυσι η Condé Nast διέκοψε τις έντυπες εκδόσεις του Teen Vogue και του Self. Επίσης προσπαθεί να πουλήσει τρία ακόμα περιοδικά, το Brides, το Golf Digest και το W. 

To περιοδικό, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1939 ως Glamour of Hollywood, θα συνεχίσει να εκδίδει ειδικά τεύχη.

Ο όμιλος δεν σκοπεύει να αναστείλει την έκδοση των άλλων περιοδικών που του ανήκουν. Ανάμεσα σε αυτά είναι η Vogue, το Vanity Fair, το Wired, το the New Yorker, και το Architectural Digest. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM