Ελεονώρα Μελέτη: Μου έδωσαν οδηγίες τι να πω σε καμπάνια κατά της υπογεννητικότητας- Αρνήθηκα

Ελεονώρα Μελέτη: Μου έδωσαν οδηγίες τι να πω σε καμπάνια κατά της υπογεννητικότητας- Αρνήθηκα Facebook Twitter
0

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Ελεονώρα Μελέτη αποκάλυψε στο Instagram ότι της έγινε μία πρόταση να λάβει μέρος σε καμπάνια με της υπογεννητικότητας, με αναλυτικές οδηγίες για το τι θα έπρεπε να πει. 

Την ίδια ώρα οι αντιδράσεις πληθαίνουν και οι θεσμικοί φορείς όπως η Πρόεδρος της Δημοκρατίας αποσύρουν την αιγίδα τους από «Συνέδριο γονιμότητας». 

«Πριν λίγο καιρό δέχτηκα πρόταση να λάβω μέρος σε μια καμπάνια κατά της ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ στην Ελλάδα» γράφει η γνωστή παρουσιάστρια, προσθέτοντας πως «η πρόταση συνοδευόταν από αναλυτικές οδηγίες για το τι θα έπρεπε να πω προκειμένου να πείσω τις γυναίκες για το πόσο ωραίο πράγμα είναι η μητρότητα κ ποσό εύκολα συνδυάζεται με την καριέρα.»

«Αρνήθηκα τη πρόταση. Ποτέ δεν θα τολμούσα να ασκήσω πίεση στην οποιαδήποτε γυναίκα για να γίνει μητέρα. Η μητρότητα είναι κάτι καθαρά προσωπικό. Μια γυναίκα οφείλει στον εαυτό της να φέρει στον κόσμο ένα παιδί μόνο γιατί το ΘΕΛΕΙ Η ΙΔΙΑ. Όχι γιατί μεγαλώνει, όχι γιατί θέλουν οι άλλοι , όχι γιατί πρέπει. Και καλό θα είναι να της επιτρέπεται να μπορεί να το φέρει στο κόσμο με τον άνδρα της, με τον σύντροφο της, με τη φίλη της, μόνη της, ή όπως αλλιώς εκείνη μπορεί και ονειρεύεται.

Το αν συνδυάζεται «εύκολα» ή όχι ή μητρότητα με τη καριέρα δεν θα το σχολιάσω. Και πάλι είναι κάτι που δεν υπακούει σε κανόνες. Τώρα, για το αν η Ελλάδα δεν γεννάει παιδιά δεν είναι κάτι που θα πρέπει να το επωμιστεί η ελληνίδα καριέρας. Ίσως πρέπει να το επωμιστεί η ίδια η Ελλάδα.


Στις σκανδιναβικές χώρες που τα νέα ζευγάρια στηρίζονται από το κράτος, όπως και οι μονογονεϊκές οικογένειες, οι single μητέρες, οι ανήλικες έγκυες, οι άνεργοι υποψήφιοι γονείς με επιδόματα κ παροχές ενώ τα νέα μέλη της κοινωνίας «χαρτζιλικώνονται» από το κράτος με επιδόματα από την αρχή της ζωής τους μέχρι τα 18 τους, οι γεννήσεις πάνε σφαίρα. 


Εδώ στην χώρα μας, τα νέα ζευγάρια μονίμως περιμένουν να «φτιάξουν» τα οικονομικά τους, οι γυναίκες που στη καμπάνια εμφανίζονται να ενδιαφέρονται μόνο για τη καριέρα τους, συχνά υποχρεώνονται να δουλέψουν για να «τσοντάρουν» ακόμα περισσότερο οικονομικά στις οικογένειες τους.

Η σκέψη δημιουργίας οικογένειας πνιγεί σα θηλιά τα ζευγάρια. Και αν έχουν κάποιοι παιδί, αναρωτιούνται πως θα τα φέρουν πέρα με ένα δεύτερο.

Καλό θα ήταν λοιπόν στο οποίο συνέδριο από το να βάζουν στο στόχαστρο τις γυναίκες, ας συζητήσουν πως θα στηρίξουν οικονομικά τους πολίτες ώστε να νιώθουν ασφαλείς πως θα βελτιώσουν τη δημόσια παιδεία και εκπαίδευση, πως θα ενισχύσουν τις νέες οικογένειες, πως θα στηρίξουν τις νέες μητέρες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό ναι θα πολεμούσε την υπογεννητικότητα.»

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ