Αριθμός - ρεκόρ 93 υποψηφιοτήτων για το Όσκαρ «διεθνούς» πλέον και όχι «ξενόγλωσσης» ταινίας

Αριθμός - ρεκόρ 93 υποψηφιοτήτων για το Όσκαρ «διεθνούς» πλέον και όχι «ξενόγλωσσης» ταινίας Facebook Twitter
Ο Αντόνιο Μπαντέρας στην ταινία "Πόνος και Δόξα" του Πέντρο Αλμοντοβάρ, την ταινία που υπέβαλλε η Ισπανία ως υποψήφια για το Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας 2020.
0

Ρεκόρ στην ιστορία του θεσμού αποτελούν οι 93 φετινές υποψηφιότητες για το βραβείο καλύτερης διεθνούς (και όχι «ξένης» ή «ξενόγλωσσης» πλέον) ταινίας στα προσεχή Όσκαρ, μετά την ημερομηνία λήξης υποβολής υποψηφιοτήτων την περασμένη Τρίτη.

Οι υποψήφιες ταινίες της χρονιάς που λήγει προέρχονταν από 87 χώρες, ενώ το προηγούμενο ρεκόρ είχε καταγραφεί πριν από τρία χρόνια με 92 υποψηφιότητες. Σύμφωνα με το πρωτόκολλο της Ακαδημίας, υποψήφια μπορεί να είναι μια ταινία άνω των 40 λεπτών παραγωγής εκτός Ηνωμένων Πολιτειών και με τους περισσότερους διαλόγους της σε γλώσσα πλην της αγγλικής.

Η Γκάνα, η Νιγηρία και το Ουζμπεκιστάν εμφανίζονται για πρώτη φορά με υποψήφιες ταινίες, ενώ η Κίνα και η Σενεγάλη έγιναν δεκτές κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή πριν λήξει η προθεσμία υποβολής ταινιών.
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ακαδημία αποφάσισε εκτός από την αλλαγή του ονόματος του βραβείου να αυξήσει το αριθμό της τελικής λίστας υποψηφίων ταινιών από εννιά σε δέκα.

Ακολουθεί στα αγγλικά η αλφαβητική λίστα με την υποψηφιότητα κάθε χώρας και το όνομα του/της δημιουργού της ταινίας, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της ελληνικής υποψηφιότητας με το ντοκιμαντέρ της Μαριάννας Οικονόμου «Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες»:

Albania, "The Delegation," Bujar Alimani, director;

Algeria, "Papicha," Mounia Meddour, director;

Argentina, "Heroic Losers," Sebastián Borensztein, director;

Armenia, "Lengthy Night," Edgar Baghdasaryan, director;

Australia, "Buoyancy," Rodd Rathjen, director;

Austria, "Joy," Sudabeh Mortezai, director;

Bangladesh, "Alpha," Nasiruddin Yousuff, director;

Belarus, "Debut," Anastasiya Miroshnichenko, director;

Belgium, "Our Mothers," César Díaz, director;

Bolivia, "I Miss You," Rodrigo Bellott, director;

Bosnia and Herzegovina, "The Son," Ines Tanovic, director;

Brazil, "Invisible Life," Karim Aïnouz, director;

Bulgaria, "Ága," Milko Lazarov, director;

Cambodia, "In the Life of Music," Caylee So, Sok Visal, directors;

Canada, "Antigone," Sophie Deraspe, director;

Chile, "Spider," Andrés Wood, director;

China, "Ne Zha," Yu Yang, director;

Colombia, "Monos," Alejandro Landes, director;

Costa Rica, "The Awakening of the Ants," Antonella Sudasassi Furniss, director;

Croatia, "Mali," Antonio Nuic, director;

Cuba, "A Translator," Rodrigo Barriuso, Sebastián Barriuso, directors;

Czech Republic, "The Painted Bird," Václav Marhoul, director;

Denmark, "Queen of Hearts," May el-Toukhy, director;

Dominican Republic, "The Projectionist," José María Cabral, director;

Ecuador, "The Longest Night," Gabriela Calvache, director;

Egypt, "Poisonous Roses," Ahmed Fawzi Saleh, director;

Estonia, "Truth and Justice," Tanel Toom, director;

Ethiopia, "Running against the Wind," Jan Philipp Weyl, director;

Finland, "Stupid Young Heart," Selma Vilhunen, director;

France, "Les Misérables," Ladj Ly, director;

Georgia, "Shindisi," Dimitri Tsintsadze, director;

Germany, "System Crasher," Nora Fingscheidt, director;

Ghana, "Azali," Kwabena Gyansah, director;

Greece, "When Tomatoes Met Wagner," Marianna Economou, director;

Honduras, "Blood, Passion, and Coffee," Carlos Membreño, director;

Hong Kong, "The White Storm 2 Drug Lords," Herman Yau, director;

Hungary, "Those Who Remained," Barnabás Tóth, director;

Iceland, "A White, White Day," Hlynur Pálmason, director;

India, "Gully Boy," Zoya Akhtar, director;

Indonesia, "Memories of My Body," Garin Nugroho, director;

Iran, "Finding Farideh," Azadeh Moussavi, Kourosh Ataee, directors;

Ireland, "Gaza," Garry Keane, Andrew McConnell, directors;

Israel, "Incitement," Yaron Zilberman, director;

Italy, "The Traitor," Marco Bellocchio, director;

Japan, "Weathering with You," Makoto Shinkai, director;

Kazakhstan, "Kazakh Khanate. The Golden Throne," Rustem Abdrashov, director;

Kenya, "Subira," Ravneet Singh (Sippy) Chadha, director;

Kosovo, "Zana," Antoneta Kastrati, director;

Kyrgyzstan, "Aurora," Bekzat Pirmatov, director;

Latvia, "The Mover," Davis Simanis, director;

Lebanon, "1982," Oualid Mouaness, director;

Lithuania, "Bridges of Time," Audrius Stonys, Kristine Briede, directors;

Luxembourg, "Tel Aviv on Fire," Sameh Zoabi, director;

Malaysia, "M for Malaysia," Dian Lee, Ineza Roussille, directors;

Mexico, "The Chambermaid," Lila Avilés, director;

Mongolia, "The Steed," Erdenebileg Ganbold, director;

Montenegro, "Neverending Past," Andro Martinović, director;

Morocco, "Adam," Maryam Touzani, director;

Nepal, "Bulbul," Binod Paudel, director;

Netherlands, "Instinct," Halina Reijn, director;

Nigeria, "Lionheart," Genevieve Nnaji, director;

North Macedonia, "Honeyland," Ljubo Stefanov, Tamara Kotevska, directors;

Norway, "Out Stealing Horses," Hans Petter Moland, director;

Pakistan, "Laal Kabootar," Kamal Khan, director;

Palestine, "It Must Be Heaven," Elia Suleiman, director;

Panama, "Everybody Changes," Arturo Montenegro, director;

Peru, "Retablo," Alvaro Delgado Aparicio, director;

Philippines, "Verdict," Raymund Ribay Gutierrez, director;

Poland, "Corpus Christi," Jan Komasa, director;

Portugal, "The Domain," Tiago Guedes, director;

Romania, "The Whistlers," Corneliu Porumboiu, director;

Russia, "Beanpole," Kantemir Balagov, director;

Saudi Arabia, "The Perfect Candidate," Haifaa Al Mansour, director;

Senegal, "Atlantics," Mati Diop, director;

Serbia, "King Petar the First," Petar Ristovski, director;

Singapore, "A Land Imagined," Yeo Siew Hua, director;

Slovakia, "Let There Be Light," Marko Skop, director;

Slovenia, "History of Love," Sonja Prosenc, director;

South Africa, "Knuckle City," Jahmil X.T. Qubeka, director;

South Korea, "Parasite," Bong Joon Ho, director;

Spain, "Pain and Glory," Pedro Almodóvar, director;

Sweden, "And Then We Danced," Levan Akin, director;

Switzerland, "Wolkenbruch's Wondrous Journey into the Arms of a Shiksa," Michael Steiner, director;

Taiwan, "Dear Ex," Mag Hsu, Chih-Yen Hsu, directors;

Thailand, "Krasue: Inhuman Kiss," Sitisiri Mongkolsiri, director;

Tunisia, "Dear Son," Mohamed Ben Attia, director;

Turkey, "Commitment Asli," Semih Kaplanoglu, director;

Ukraine, "Homeward," Nariman Aliev, director;

United Kingdom, "The Boy Who Harnessed the Wind," Chiwetel Ejiofor, director;

Uruguay, "The Moneychanger," Federico Veiroj, director;

Uzbekistan, "Hot Bread," Umid Khamdamov, director;

Venezuela, "Being Impossible," Patricia Ortega, director;

Vietnam, "Furie," Le Van Kiet, director.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.