Σεισμός

Πέθανε ο ηθοποιός Σίμορ Κασέλ, γνωστός από φιλμ του Τζον Κασσαβέτη και του Γουές Άντερσον

Πέθανε ο ηθοποιός Σίμορ Κασέλ, γνωστός από φιλμ του Τζον Κασσαβέτη και του Γουές Άντερσον Facebook Twitter
0

Πέθανε σε ηλικία 84 ετών ο ηθοποιός Σίμορ Κασέλ (Seymour Cassel), ο οποίος υπήρξε υποψήφιος για Όσκαρ για το ρόλο του στα «Πρόσωπα» (Faces) το φιλμ του Τζον Κασσαβέτη.

Ο Σίμορ Κασέλ πέθανε την Κυριακή στο Λος Άντζελες έχοντας περάσει τα τελευταία του χρόνια με Αλτσχάιμερ, όπως ανακοίνωσε ο γιος του.

Ο Κασέλ ήταν παλαίμαχος δεκάδων ανεξάρτητων ταινιών και έγινε γνωστός από τους ρόλους στις ταινίες του Γουές Άντερσον και του Τζον Κασσαβέτη.

Χαρακτηριστικοί ρόλοι του ήταν στα φιλμ του Άντερσον «Οικογένεια Τενενμπάουμ (The Royal Tenenbaums) και στο «Υδάτινες Ιστορίες» (The Life Aquatic with Steve Zissou).

Γεννήθηκε στο Ντιτρόιτ στις 22 Ιανουαρίου 1935. Η πρώιμη του σταδιοδρομία το συνδέθηκε με τον ελληνοαμερικανό δημιουργό της αμερικανικής αβάν-γκαρντ Τζον Κασσαβέτη και έκανε το κινηματογραφικό του ντεμπούτο του στην πρώτη ταινία του σκηνοθέτη «Σκιές» (Shadows) το 1958. Ωστόσο στο φιλμ αυτό είχε ξεκινήσει να εργάζεται όχι ως ηθοποιός, αλλά ως βοηθός του συνεργείου. Ο Κασσαβέτης του έδωσε έναν μικρό ρόλο στο φιλμ και αυτό άλλαξε τη ζωή του.

Συμμετείχε επίσης στο φιλμ του Κασσαβέτη «Όταν ο Πόθος προστάζει» (Too Late Blues) και η καριέρα του εξελίχθηκε περιλαμβάνοντας αρκετές συνεργασίες μαζί του όπως το «Μίνι και Μόσκοβιτς» του 1971, ακόμη και σε ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές.

Ο Κασσαβέτης ο οποίος πέθανε το 1989 σε ηλικία 59 ετών, ήταν «ο μεγαλύτερος αδερφός που δεν είχα ποτέ και ο πιο κοντινός φίλος που είχα ποτέ» είχε πει ο Σίμορ Κασέλ για τη σχέση του με την σκηνοθέτη. «Υπήρξε εξαιρετική επιρροή στη δημιουργία της καριέρας μου και στην καθοδήγησή μου».

Πέθανε ο ηθοποιός Σίμορ Κασέλ, γνωστός από φιλμ του Τζον Κασσαβέτη και του Γουές Άντερσον Facebook Twitter
Seymour Cassel και John Cassavetes σε γυρίσματα το 1975

Καθ 'όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Σίμορ Κασέλ, έκανε πολλές ανατρεπτικές εμφανίσεις σε φιλμ με μικρούς και μεγάλους ρόλους με τον ίδιο να δηλώνει πως δεν ήθελε να εγκλωβιστεί γιατί τον διασκέδαζε αυτή η αντίθεση.

Το 1968, ο Κασέλ έλαβε την μεγαλύτερη διάκριση της καριέρας τους όντας υποψήφιος για βραβείο Όσκαρ για το ρόλο του ως Chet στο δράμα του Κασσαβέτη «Faces».

Συναντήθηκε με τον Άντερσον μέσω του ανεξάρτητου σκηνοθέτη Αλεξάντερ Ρόκγουελ, ο οποίος σκηνοθέτησε τον Σίμορ Κασέλ στο "In the Soup" και για το ρόλο του αυτό κέρδισε βραβείο Sundance.

Άλλες ταινίες μεγάλου μήκους που μετέπειτα έκαναν γνώριμο το πρόσωπό του ήταν οι «Ντικ Τρέισι», «Οι Καυγατζηδες» και «Ανήθικη Πρόταση». Στο τελευταίο φιλμ είχε το ρόλο του σοφέρ του Ρόμπερτ Ρέντφορντ.

Σημείο αναφοράς στην καριέρα του ήταν και η συνεργασία του με τον Στιβ Μπουσέμι στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο "Trees Lounge".

Ο Σίμορ Κασέλ ήταν επίσης ενεργό μέλος στο Σωματείο των Ηθοποιών (SAG).

Η οικογένειά του ζητά αντί στεφάνων να γίνουν δωρεές στο Ίδρυμα της Αμερικής για το Αλτσχάιμερ.

Culture
0

Σεισμός

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.