Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα παράσταση «Μισά-μισά», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα

Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα παράσταση «Μισά-μισά», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα Facebook Twitter
Το έργο των Καταλανών Τζόρντι Σάντσεθ και Πεπ Άντον Γκόμεθ «Μισά-μισά», κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Γκλόρια Μικρό. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή
0

Το έργο των Καταλανών Τζόρντι Σάντσεθ και Πεπ Άντον Γκόμεθ «Μισά-μισά» κάνει πρεμιέρα στο θέατρο Γκλόρια Μικρό την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου, σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα, με τον Θανάση Δήμου και τον Θάνο Τοκάκη στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Η υπόθεση: Μια μαμά πολλών, πάρα πολλών ετών πια, με εμβολή, με γρίπη και με ελάχιστη διάθεση να πεθάνει. Δυο ετεροθαλή αδέλφια, οι γιοι της, με προβλήματα πάσης φύσεως. Ένα σπίτι που πρέπει να πουληθεί τώρα!

Και μια ατέλειωτη νύχτα γεμάτη ανομολόγητα μυστικά που προκαλούν ρήξεις και οδηγούν σε απρόσμενες αποφάσεις: αφού η φύση δεν βοηθάει να απαλλαγούν από τη μαμά, θα βάλουν και οι ίδιοι «ένα χεράκι».

Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα παράσταση «Μισά-μισά», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα Facebook Twitter
Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή

Λίγα λόγια για το έργο

Στο έργο, που γράφτηκε το 2002 αλλά πρωτοανέβηκε στην Ισπανία το 2012, έκτοτε, όμως, έχει παιχτεί σ' όλο τον κόσμο, δυο αδέλφια, ο Χουάν γύρω στα 50, με μια γυναίκα κτητική, μια επιχείρηση που βουλιάζει και μια σύνταξη που όλο και ξεμακραίνει, κι ο Κάρλος, στα 42 –γιοι μιας μητέρας που την προσέχει ο Κάρλος, την κάνει μπάνιο, τη χτενίζει...–, στα δύσκολα και οι δυο, με πολλά βιβλιάρια αλλά λίγες καταθέσεις κι ένα σπίτι που πρέπει να πουληθεί το γρηγορότερο, μια μακρά νύχτα γεμάτη ανομολόγητα μυστικά που βγαίνουν στο φως, καθώς διαπιστώνουν ότι η μητέρα τους –παρούσα στο έργο μόνο μέσα απ' το κουδούνι που κάθε τόσο επιτακτικά χτυπάει απ' το πλαϊνό δωμάτιο– μπορεί και πάλι να τη γλυτώσει, αρχίζουν να σκέφτονται ιδέες για να τη «βοηθήσουν». Δηλαδή να τη σκοτώσουν.

Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο να σκοτώσεις... Το φως της μέρας αρχίζει να προβάλλει, ο χρόνος τελειώνει, κανείς απ' τους δυο τους δεν παίρνει την απόφαση να το κάνει αλλά μια μεγάλη έκπληξη τους περιμένει στο τέλος.

Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα παράσταση «Μισά-μισά», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα Facebook Twitter
Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Το καταφύγιο στην εμφύλια διαμάχη φαίνεται πως είναι ίδιο και των Ισπανών εκτός των Ελλήνων. Πόσο μάλλον εν καιρώ μιας λεγόμενης οικονομικής κρίσης.

Ο Χουάν και ο Κάρλος παλινδρομούν ανάμεσα στο μίσος και την αγάπη για την κατάκοιτη μητέρα τους (τη μεγάλη πατρίδα ενδεχομένως) είτε επειδή νιώθουν ότι τους εγκατέλειψε, είτε επειδή νιώθουν ότι αναγκάστηκαν να τη φροντίζουν. Το σίγουρο είναι ο ακατανίκητος παιδισμός τους – τρώνε ο ένας τον άλλο πάνω από την κατάκοιτη παντοδύναμη μήτρα.

— Γιάννος Περλέγκας

Πρώτες φωτογραφίες από τη νέα παράσταση «Μισά-μισά», σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα Facebook Twitter
Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή

Συντελεστές

Μετάφραση: Μαρίας Χατζηεμμανουήλ

Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας

Σκηνικά/κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα και Γεωργία Μπούρα

Κίνηση: Δήμητρα Ευθυμιοπούλου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος

Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάγδα Καυκούλα

Παίζουν: Θανάσης Δήμου, Θάνος Τοκάκης

Info

Θέατρο Γκλόρια Μικρό

Ιπποκράτους 7, Αθήνα

Πρεμιέρα 20 Φεβρουαρίου

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.