ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Στο ελβετικό περίπτερο σπονεμήθηκε ο «Χρυσός Λέοντας» στη 16η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας

Στο ελβετικό περίπτερο σπονεμήθηκε ο «Χρυσός Λέοντας» στη 16η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας Facebook Twitter
Η συμμετοχή του ελβετικού περιπτέρου.
0

Στο περίπτερο της Ελβετίας απονεμήθηκε το βραβείο του «Χρυσού Λέοντα» για την καλύτερη εθνική συμμετοχή στην 16η Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής που ξεκίνησε εχθές. 

Η διεθνής κριτική επιτροπή εξήρε τη δουλειά των επιμελητών του ελβετικού περιπτέρου για τη δημιουργία μιας «επιβλητικής αρχιτεκτονικής κατασκευής που εκτός από απολαυστική, αναμετράται με όλα τα κρίσιμα ζητήματα της κλίμακας στον οικιακό χώρο». 

Ιδιαίτερη μνεία δόθηκε επίσης και στην εθνική συμμετοχή της Βρετανίας.

Σε ατομικό επίπεδο, τον «Χρυσό Λέοντα» απέσπασε ο Πορτογάλος Εντουάρντο ντε Σόουτο Μόουρα για τη συμμετοχή του στην μεγάλη θεματική έκθεση των δύο επιμελητριών της φετινής Μπιενάλε, Υβόν Φάρελ και Σέλεϊ Μακναμάρα, υπό τον τίτλο Freespace (Ελεύθερος Χώρος) στο Αρσενάλε.

Με τον «Αργυρό Φοίνικα» τιμήθηκαν οι Βέλγοι, Γιαν ντε Βίλντερ, Ινγκε Βινκ και Ζο Τεγιό, ενώ ειδικές μνείες απονεμήθηκαν στους Άντρα Μάρτιν από την Ινδονησία και Ραχούλ Μεχρότρα από την Ινδία.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η κριτική επιτροπή είχε προαποφασίσει να απονείμει «Χρυσό Λέοντα» για το σύνολο της αρχιτεκτονικής του σταδιοδρομίας στον γνωστό αρχιτέκτονα, συγγραφέα και ιστορικό της Αρχιτεκτονικής Κένεθ Φράπτον, του οποίου τα έργα αποτελούν πάντοτε σημαντικά εργαλεία για την εμβάνθυνση στο πνεύμα, την ιστορία και της τεχνικής του δημιουργικού αυτού κλάδου.

Με πληροφορίες από designboom.com και ΑΠΕ-ΜΠΕ

Culture
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.