«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.
0

Ο Πάπας Πίος παραμένει σε κώμα, ταλαντευόμενος ανάμεσα στον θάνατο και τις προσευχές των πιστών για ένα θαύμα, την ίδια στιγμή που οι πραγματιστές του Βατικανού, executives και έμπειροι καρδινάλιοι, προσεγγίζουν τον Τζον Μπράνοξ, έναν αποτραβηγμένο και βαθιά πληγωμένο Βρετανό αριστοκράτη επίσκοπο, για την περίοπτη θέση. Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του (ο Τζον Μάλκοβιτς χαϊδεύει την άρπα του με μάτια αινιγματικά, περικυκλωμένα από μάσκαρα και πολλές αμφιβολίες για τον νέο του ρόλο) στο «New Pope», τρία χρόνια μετά τη βουτιά του Πάολο Σορεντίνο στα άδυτα ενός παμπάλαιου, διφορούμενου θεσμού. Ο δημιουργός του «Grande Bellezza» και του «Youth» μας μίλησε αποκλειστικά στο Φεστιβάλ Βενετίας, όπου έκανε πρεμιέρα μια συρραφή των πέντε πρώτων επεισοδίων από τα εννέα συνολικά που θα ξεκινήσουν να προβάλλονται από τις 11 Ιανουαρίου στην CosmoteTV.

Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από τον Πάπα, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με αυτόν.

— Γιατί σκεφτήκατε να δημιουργήσετε μια τηλεοπτική σειρά με θέμα έναν φανταστικό Πάπα;

Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω πώς προέκυψε το «Young Pope». Μια τηλεοπτική σειρά δεν παύει να είναι τεράστια δουλειά για να συνοψίσω σε λίγες λέξεις πώς το συνέλαβα ‒ εμπλέκονται πολλά άτομα και χρειάζονται χρόνια για να υλοποιηθεί. Ο κρίσιμος παράγοντας στη σειρά είναι πως το Βατικανό δεν έχει καμία σχέση με το τι γίνεται αυτήν τη στιγμή στην κοινωνία κι αυτό με βοηθά αφάνταστα, γιατί δεν μου αρέσουν τα σύγχρονα θέματα, συνεπώς συμπίπτουμε με το Βατικανό. Η κατάδυσή μου σε έναν αρχαίο κόσμο, που ωστόσο συνεχίζει να υφίσταται στις μέρες μας, ενισχύει τη φαντασία και τη δημιουργία ενός κόσμου που επιθυμώ να πλάσω. Μία ακόμα πλευρά της ιστορίας αυτής που με ιντριγκάρει είναι πως ο Πάπας είναι ρεαλιστικό πρόσωπο και ταυτόχρονα καθόλου ρεαλιστικό. Ελάχιστοι γνωρίζουν τι σκέφτεται και τι κρύβεται πίσω από αυτόν, κάτι που μου δίνει την ελευθερία να επινοήσω πράγματα όπως εγώ κρίνω και την ίδια στιγμή να πω στο κοινό πως ότι λέω είναι αλήθεια, καθώς κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τι είναι σωστό και τι λάθος σχετικά με τον Πάπα. Έτσι, έχω τη δυνατότητα να εξαπατήσω τον κόσμο, κάνοντας τη δουλειά μου όπως ακριβώς πρέπει. (γελάει)

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
Ο αιχμηρός, σέξι Ποντίφικας του Τζουντ Λο έρχεται σε αντιπαράθεση με τον βελούδινο αντικαταστάτη του στο «New Pope».

— Πόσο ακριβή είναι τα σκηνικά στην ταινία;

Έτσι τα φανταστήκαμε. Όπως προείπα, κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος, γιατί κανείς δεν τα έχει δει εκ των έσω, εκτός από τον Ποντίφικα και τους στενούς συμβούλους του. Ξέρετε, δεν θα το αμφισβητήσουν, γιατί, όπως έχει πει και ο φιλόσοφος Jean Améry, η έκβαση της άμεσης αντίστασης είναι πάντα η καταστροφή.

— Για ποιον λόγο ο Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου;

Α, είναι ένα τέχνασμα, γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Και δεν είναι αναφορά στα smokey eyes του Σον Πεν στο «This must be the place»;

Όχι. Απλώς προέβαλα την απορία που θα είχαν και οι άνθρωποι του Βατικανού βλέποντάς τον.

«Υοung Pope»: Ο Paolo Sorrentino μιλά στη LIFO για τον αιχμηρό, σέξι Ποντίφικα που δημιούργησε με τον Τζουντ Λο Facebook Twitter
O Τζον Μάλκοβιτς εμφανίζεται με βαμμένα μάτια στο ξεκίνημα του δεύτερου κύκλου γιατί ήθελα να τονίσω την αμφιλεγόμενη σεξουαλικότητά του.

— Φοβάστε ποτέ πως θα γίνετε στόχος λόγω αυτού που θα θεωρούσε μια μερίδα του κόσμου από προκλητικό έως εξοργιστικό;

Ποτέ. Διατηρώ την πεποίθηση πως είμαι ρεαλιστής και ότι δεν διατρέχω κανέναν κίνδυνο. Δεν θεωρώ πως παίρνω ρίσκο. Μπορεί να σφάλλω, αλλά αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.

— Στην καρδιά της ιστορίας που αφηγείστε ποια έκφανση του φανατισμού πραγματεύεστε;

Δεν θα ήθελα να μιλήσω αποκλειστικά για τον θρησκευτικό φανατισμό του Ισλάμ. Κοινωνικά βιώνουμε πλέον φανατισμό για όλα, από το φαγητό και τη μόδα μέχρι τα ζώα και το σεξ. Ο καθολικισμός βασίζεται στον φονταμενταλισμό και το Βατικανό, ως παλαιότατος θεσμός, τον εκφράζει ιστορικά και επίσημα και συνεχίζει να το κάνει μέχρι σήμερα. Επιθυμώ, λοιπόν, να αναφερθώ στον φονταμενταλισμό, χωρίς να ορίζω σαφώς την προέλευσή του.

 

Ο κύκλος του «The New Pope» περιλαμβάνει 9 επεισόδια, τα οποία θα προβάλλονται κάθε Σάββατο με διπλό επεισόδιο στις 22.00 στο COSMOTE SERIES HD και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο και συγκεκριμένα 8/2.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM