Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν».

Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν». Facebook Twitter
H Παυλίνα Βουλγαράκη 8 και 15 Νοεμβρίου θα εμφανιστεί στη σκηνή του Πειραιώς 131. Φωτο: Δημήτρης Μακρής
0

Όταν η Παυλίνα Βουλγαράκη πήγε στην οντισιόν στον Σταυρό του Νότου, δεν περίμενε ποτέ ότι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα η ζωή της θα άλλαζε δραστικά και θα βρισκόταν να τραγουδάει σχεδόν κάθε μέρα, ούτε ότι θα άφηνε την ψυχολογία και θα αφοσιωνόταν ολοκληρωτικά στη μουσική. «Προσαρμόστηκα απότομα. Ήμουν 22 τότε, σπούδαζα ψυχολογία και ήθελα να είμαι οικονομικά ανεξάρτητη. Έκανα μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας τότε και η δασκάλα μου μού είπε για την οντισιόν, έτσι πήγα. Περισσότερο για πλάκα το έκανα, είχε πάρα πολύ κόσμο και δεν περίμενα ότι θα περνούσα. Εν τέλει με δέχτηκαν, και μάλιστα μου είπαν ότι θα ξεκινούσα αμέσως. Σε δύο εβδομάδες είχα μπει σε έναν χώρο όπου όλοι ήταν επαγγελματίες, ενώ εγώ δεν ήμουν, οπότε έπρεπε να κινηθώ γρήγορα. Οριακά θα έλεγα ότι είμαι τώρα. Ευτυχώς, με βοήθησαν πολύ τα μέλη της House Band. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα τραγουδούσα μπροστά σε κοινό. Το ένα έφερε το άλλο κι έτσι γνώρισα έναν κόσμο πολύ διαφορετικό από αυτόν στον οποίο είχα μεγαλώσει. Τότε μου είχε φανεί πιο απελευθερωμένος, πολύ πιο μποέμ, πιο ροκ και με γοήτευσε πάρα πολύ ‒ έπεσα πολύ αγνά και βαθιά σε αυτόν».


Σήμερα έχει κυκλοφορήσει δύο δίσκους με έντεχνο, τους «Λαβύρινθους» και τις «Μωβ Καληνύχτες», ενώ ετοιμάζει την τρίτη της δουλειά σε συνεργασία με τη Δήμητρα Γαλάνη. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα και σε διάφορα σχήματα του Σταυρού του Νότου, ενώ μια συνάντηση με τον Ψαραντώνη με αφορμή το τραγούδι «Φέρ' τα μου όλα πίσω» την έκανε να στέκεται πιο συνειδητά απέναντι σε αυτό που κάνει και παρουσιάζει ως εικόνα. Πλέον ανεβαίνει μόνη της στη σκηνή κάθε Παρασκευή ‒ θα εμφανίζεται στην Πειραιώς 131 μέχρι τις 15 Νοεμβρίου.

Μου πήρε χρόνο να επαναπροσδιορίσω ποια είμαι, τι κάνω, σε ποιους απευθύνομαι. Στην αρχή ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ αυτό, το ότι οι άνθρωποι δεν προσέγγιζαν εμένα αλλά ένα από τα πράγματα που ήμουν, δηλαδή η κόρη του πατέρα μου.


Παράλληλα, ψάχνεται, θέλει να κάνει πιο ποπ μουσική, όπως μου λέει, γιατί πιστεύει ότι υπάρχει έλλειψη στην Ελλάδα σε τέτοιους τραγουδοποιούς, και έχει αρχίσει να τροποποιεί το παλιότερο υλικό της προς αυτή την κατεύθυνση. Το τελευταίο της τραγούδι, το «Δεν είπες κάτι», έχει έντονο το ποπ στοιχείο, ενώ στις ζωντανές της εμφανίσεις κάνει τον ήχο της πιο σύγχρονο και πιο electro. Η ίδια, βέβαια, δεν θυμίζει παλιότερες εποχές.


«Περίμενα ότι θα επηρέαζε αρνητικά το κοινό που με είχε συνηθίσει διαφορετικά, αλλά είδα ότι ακολούθησαν και τους αρέσει, οπότε, μέχρι στιγμής, πάει καλά. Ένας από τους λόγους που θέλω να γυρίσω στην ποπ είναι επειδή μου λείπει να την ακούω με ελληνικό στίχο. Υπάρχουν, βέβαια, Έλληνες που φτιάχνουν πολύ ωραία ποπ με ξένο στίχο. Για παράδειγμα, μου άρεσε πολύ η δουλειά που έκανε η Nalyssa Green με ελληνικό στίχο. Για να είμαι ειλικρινής όμως, οι επιρροές μου είναι περισσότερο ξένες. Μου αρέσει να παρακολουθώ τι συμβαίνει τώρα και τι μου κάνει κλικ σε σχέση με το σήμερα, οπότε, ενώ μπορεί να μεγάλωσα με ρεμπέτικα ή Χατζιδάκι ή κρητική μουσική, τώρα πιο πολύ θα παρακολουθήσω τη St Vincent ή την Billie Eilish, την Bat for Lashes, τη Florence. Μόνο mainstream δεν ακούω. Aν μου μιλήσεις για χιπ χοπ, μπορεί να γίνω τελείως ρεζίλι, αλλά μου δίνει ελπίδα τo ότι υπάρχουν παιδιά που κάνουν αυτό που θέλουν» αναφέρει.

 

Παυλίνα Βουλγαράκη - Δεν Είπες Κάτι


Αναρωτιέμαι αν οι γονείς της είχαν πρόβλημα με την απόφασή της να ασχοληθεί με το τραγούδι και τη μουσική. «Γενικά, είναι πολύ χαλαροί και αφήνουν εμένα και τα αδέρφια μου να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Είναι αυστηροί μόνο όταν νιώθουν ότι δεν αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου. Κατά τα άλλα, είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικοί, οπότε δεν είχαν ποτέ κάποιο θέμα» λέει.


Η Παυλίνα είναι κόρη του πολιτικού Γιώργου Βουλγαράκη, έτσι μεγάλωσε σε μια οικογένεια που συχνά βρισκόταν στο επίκεντρο της δημοσιότητας. Πόσο διαφορετικό είναι να μεγαλώνει έτσι;


«Για μένα ήταν η καθημερινότητά μου, οπότε δεν μπορώ να τη συγκρίνω με κάτι άλλο. Πράγματα που μπορεί να διηγηθώ σε κάποιον ίσως του φανούν παράξενα, για μένα όμως δεν ήταν. Δεν μπορώ να πω ότι μεγάλωσα πολύ καταπιεσμένα. Επειδή είμαστε από την Κρήτη και πηγαίνουμε πολύ εκεί, νομίζω ότι αυτό με κράταγε μακριά απ' ό,τι συνέβαινε στην Αθήνα. Είχα μια ζωή παράλληλη που με απομάκρυνε κάπως. Μικρή εκνευριζόμουν όταν έβλεπα φωτογραφίες μου κάπου. Όταν άρχισα να ασχολούμαι με τη μουσική, όποιος με προσέγγιζε ή μου έπαιρνε συνέντευξη, ήταν επειδή ήμουν η κόρη του μπαμπά μου. Εγώ ήμουν τόσο χαζή τότε, που δεν το καταλάβαινα αυτό. Νόμιζα ότι ήταν το πιο αυτονόητο πράγμα του κόσμου, πίστευα ότι μόλις αρχίσεις να ασχολείσαι με τη μουσική και είσαι σε δισκογραφική, σου κάνουν συνεντεύξεις. Μου πήρε χρόνο να επαναπροσδιορίσω ποια είμαι, τι κάνω, σε ποιους απευθύνομαι. Στην αρχή ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ αυτό, το ότι οι άνθρωποι δεν προσέγγιζαν εμένα αλλά ένα από τα πράγματα που ήμουν, δηλαδή η κόρη του πατέρα μου».

Παυλίνα Βουλγαράκη: «Είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν». Facebook Twitter
Η μουσική είναι η καλύτερή μου φίλη. Είναι μέσα στη ζωή μου και κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι είναι σαν να ανακαλύπτω θησαυρό.


Η κουβέντα πάει προς το περιβάλλον, μου λέει την άποψή της για την Γκρέτα και μου αφηγείται την εμπειρία της απ' όταν συνόδευσε την αδερφή της στη διαδήλωση για το περιβάλλον που έκαναν τα σχολεία.


«Δεν την άφηναν οι γονείς μου να πάει μόνη της, επειδή είναι ανήλικη, είναι 16 χρονών. Έτσι, μου ζήτησε να τη συνοδεύσω. Είδα τον κακό χαμό που έγινε με την Γκρέτα και διάβασα αυτά που έλεγαν ότι εξυπηρετεί συμφέροντα, αλλά είναι κάτι που κανείς από μας δεν μπορεί να ξέρει. Το μόνο που μπορούμε να δούμε είναι τον αντίκτυπο που έχει στους νέους. Όσοι ήταν στη διαδήλωση, κανένας δεν ήταν για την Γκρέτα, όλοι ήταν για το περιβάλλον κυρίως. Επομένως, καταλαβαίνω όσους λένε ότι είναι κατευθυνόμενη και ότι έχει μια ψεύτικη εικόνα, αλλά, για να το πω λίγο κυνικά, είναι καλύτερο να έχει η αδερφή μου πρότυπο την Γκρέτα παρά την Καρντάσιαν».


Για να επιστρέψουμε όμως στη μουσική, τη ρωτάω τι σημαίνει η μουσική για την ίδια.


«Η μουσική είναι η καλύτερή μου φίλη. Είναι μέσα στη ζωή μου και κάθε φορά που ανακαλύπτω κάτι είναι σαν να ανακαλύπτω θησαυρό. Μου αρέσουν οι καλλιτέχνες που κάνουν κάτι δικό τους και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ. Δεν ξέρω αν θα έχει εμπορική επιτυχία ‒το ελπίζω‒, αλλά πλέον νιώθω πετυχημένη όταν κάτι που έχω φτιάξει με κάνει περήφανη».

Info

Πειραιώς 131

Tηλ.: 2103450922

Προπώληση: viva.gr και 210-3450922

Τιμές εισιτηρίων: Ορθίων : 10 ευρώ,

Καθήμενων: Α' ζώνη 20 ευρώ, Β' ζώνη 15 ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Ερμής

Μουσική / Ermis: «Το τρέμολο του μπουζουκιού ήταν ο αγαπημένος μου ήχος από νιάνιαρο»

O περιζήτητος νέος συνθέτης που έχει συνεργαστεί με τον Good Job Nicky, τη Μαρίνα Σάττι, τη Χάρις Αλεξίου και τον Sidarta επαναπροσδιορίζει τον ήχο του μπουζουκιού και της κλασικής μουσικής με σεβασμό και τόλμη.
M. HULOT
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πολυαγαπημένη μου Βίβιαν»: Στο φως η επιστολή που έγραψε ο Μάλκολμ ΜακΛάρεν στην Βίβιαν Γουέστγουντ λίγο πριν τον θάνατό του

Μουσική / Η επιστολή μεταμέλειας του Μάλκολμ ΜακΛάρεν προς τη Βίβιαν Γουέστγουντ, λίγο πριν τον θάνατό του

Τα αποκαλυπτήρια μιας επιστολής γεμάτης μετάνοια αλλά και πικρία, την οποία έγραψε –αλλά δεν έστειλε ποτέ– ο διαβόητος μάνατζερ των Sex Pistols προς την πρώην σύντροφο και συνοδοιπόρο του.
THE LIFO TEAM
APON: «Δεν είναι θέμα συγκυριών, είναι θέμα αξίας το αν θα ξεχωρίσεις μέσα στο χάος της σημερινής μουσικής»

Μουσική / APON: «Όταν πήγα να δειγματίσω τα πρώτα μου τραγούδια, γελάγανε»

Η πρωτοφανής επιτυχία ενός νεαρού τραγουδοποιού που με το πρώτο άλμπουμ του προκαλεί πανδαιμόνιο στο ραδιόφωνο και στις μουσικές πλατφόρμες, ενώνοντας μουσικά ένα ετερόκλητο κοινό κάθε ηλικίας.
M. HULOT
H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Μουσική / H βαθιά υπνωτική ενέργεια του DJ Nobu

Κάθε σετ του είναι μια κατάδυση, μια αργή πτώση σε υποσυνείδητα μοτίβα, σε αχαρτογράφητους ήχους, σε σκοτεινούς διαδρόμους που παραπέμπουν περισσότερο σε τελετουργία παρά σε πάρτι. Ένας από τους σημαντικότερους DJ's της εποχής μας έρχεται στην Αθήνα για ένα βράδι.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Χελμός

Μουσική / Χελμός: 30 στιγμές από το πιο «ψηλό» φεστιβάλ του καλοκαιριού

Στημένο στα 1.700 μέτρα, το 3ο Helmos Mountain Festival υποδέχτηκε μερικά από τα πιο αγαπημένα ονόματα της εγχώριας σκηνής, σε ένα τριήμερο που συνδύασε μουσική, φύση και κορυφές - κυριολεκτικά και μεταφορικά.
LIFO NEWSROOM