Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Ο Χοακίν Φίνιξ με την αγαπημένη του Ρούνι Μάρα

Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας

0

Αντίθετα από το Φεστιβάλ των Καννών, με τις ατέλειωτες ουρές και το υπεροπτικό προσωπικό, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας προσφέρει μια πιο χαλαρή και σαφώς Ιταλική ατμόσφαιρα. Οι προβολές δεν ξεκινούν πάντα στην ώρα τους. Οι ουρές είναι χαλαρές και μη αγχωτικές. Οι πρεμιέρες είναι λαμπερές αλλά επίσης με ένα τρόπο, συνειδητά ανάλαφρες έως και σαχλές. Και οι σταρ δείχνουν να εκτιμούν αυτή την ανάλαφρη Ιταλική ενέργεια. Η Μόστρα είναι το ωραιότερο μέρος για να ξεκινήσει η φθινοπωρινή σεζόν των μεγάλων κινηματογραφικών προβολών και βραβείων.

Εκεί βρέθηκε και το Vanity Fair μέσω του φωτογράφου του Greg Williams για μια σειρά από εντυπωσιακής κομψότητας αλλά και οικειότητας ασπρόμαυρα πορτρέτα της αφρόκρεμας των σταρ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στο Λίντο είτε για να υποστηρίξουν κάποιες από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της επερχόμενης σεζόν – όπως η Ρουθ Νέγκα για το "Ad Astra", ο Τζακ Ο' Κόνελ για το "Seberg", o Χοακίν Φίνιξ και η Ζαζί Μπιτς για το "Joker", η Σκάρλετ Γιοχάνσον για το "Marriage Story" του Netflix – είτε ως πρέσβειρες οίκων σαν του Armani, ιδιότητα με την οποία προσήλθε φέτος στη Βενετία η Κέιτ Μπλάνσετ.

Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Ρουθ Νέγκα
Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Νίκολας Χουλτ
Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Σκάρλετ Γιοχάνσον
Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Τζακ Ο' Κόνελ
Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Κέιτ Μπλάνσετ
Με το φακό του Vanity Fair στο Φεστιβάλ της Βενετίας Facebook Twitter
Ζαζί Μπιτς
Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ