Το μήλον της έριδος

Το μήλον της έριδος Facebook Twitter
0
Είστε fan του κόμικ «Asterix»;

 

Είναι μια πολύ ωραία ιστορία, για τα παιδιά ειδικά. Μαθαίνεις για μια διαφορετική κουλτούρα. Μαθαίνεις τι συνέβαινε 2000 χρόνια πριν στην Ελλάδα. Νομίζω ότι είναι καταπληκτική.

Πώς ήταν η εμπειρία να συνεργάζεστε με θρύλους του παγκόσμιου κινηματογράφου στη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ευρωπαϊκή παραγωγή;

Ήταν λίγο τρομαχτικό για μένα στην αρχή. Όταν μου ‘παν ότι θα πρέπει να δουλέψω με τον Ντεπαρντιέ, τον Ντελόν, όλους αυτούς τους μεγάλους ηθοποιούς σε μια τόσο μεγάλη παραγωγή, φοβήθηκα στην αρχή, αλλά μόλις αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί και να γνωριζόμαστε -βλεπόμασταν κάθε μέρα για ένα δίμηνο- δημιουργήθηκε μια καλή ατμόσφαιρα, συνεργαστήκαμε ωραία και γενικά το απόλαυσα.

Και είναι μόλις η δεύτερη ταινία σας.

Έγινε κατά τύχη. Γνωρίστηκα με τον Τόμας Λάνγκμαν, τον παραγωγό, και φυσικά στην αρχή έλεγα «πρέπει να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, αφού με διάλεξαν για την πριγκίπισσα Ειρήνη, για τον πρωταγωνιστικό ρόλο, πρέπει να τα δώσω όλα στον χαρακτήρα μου». Όπως όμως είπα και πριν, τελικά όλα ήρθαν φυσικά. Βέβαια ήμουν αγχωμένη, αλλά όλα τα υπόλοιπα ήρθαν φυσικά.

Είχατε δισταγμούς πριν δεχτείτε το ρόλο;

Μέχρι να κατανοήσω την ιστορία, ποιοι ήταν στην παραγωγή και πόσο μεγάλο θα ήταν αυτό το project, είχα δισταγμούς, αλλά όταν έμαθα πόσο σημαντική θα ήταν η ταινία, δέχθηκα αμέσως.

Αυτός δηλαδή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας; Γιατί κάποιοι θα έβρισκαν το ρόλο ως εύκολο στόχο: μια κλισέ απεικόνιση, ένα όμορφο προσωπάκι σαν σκηνικό σε μια διαμάχη μεταξύ κυρίαρχων αρσενικών.

Μπορείς να το δεις και έτσι, αλλά δεν το νομίζω. Για μένα το θέμα δεν είναι η πανέμορφη πριγκίπισσα που απλά κάθεται και δεν κάνει τίποτα. Στην πραγματικότητα είδα το ρόλο μου περισσότερο ως έναν από τους αυστηρούς χαρακτήρες στην ταινία - αυτή είναι που πατάει στο έδαφος και λέει όχι όταν θέλει να πει όχι, δεν είναι η πανέμορφη θεά που κάθεται χωρίς να κάνει τίποτα. Έβαλα λίγο δύναμη στο ρόλο, γιατί νομίζω ότι τη χρειαζόταν. Είναι αναγκασμένη να επιδεικνύεται μπροστά σε όλο τον κόσμο και όλοι να την κοιτάζουν, οπότε δεν μπορεί απλώς να κάθεται και να είναι όμορφη.

Έχουν προηγηθεί άλλες δύο επίσημες πρεμιέρες της ταινίας. Ποιες ήταν οι μέχρι τώρα αντιδράσεις;

Απ' ό,τι κατάλαβα, άρεσε στον κόσμο και ελπίζω να συνεχίσει να αρέσει γιατί είναι κάτι που μπορεί να δει ο καθένας: είναι μια ταινία για την οικογένεια, για ενήλικες, για παιδιά, για εφήβους, έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ, είναι πολύ απολαυστική, πιστεύω.

Γράφτηκε κάτι για σας στον Τύπο που δεν σας άρεσε;

Αρχίζουν να με αντιμετωπίζουν ως ηθοποιό κι αυτό με κάνει περήφανη, γιατί αυτήν τη δουλειά θέλω να κάνω τώρα.

Υπάρχει κάποια επιπλέον αγωνία ή πίεση για την ελληνική πρεμιέρα δεδομένης της ελληνικότητας του θέματος;

Πίεση με ποια έννοια;

Οι Έλληνες είναι πολύ ευαίσθητοι για το πώς παρουσιάζονται στις ταινίες και ειδικά για το πώς παρουσιάζονται οι αρχαίοι πρόγονοί τους.

Αλήθεια; Λοιπόν δεν νομίζω ότι αυτή η ταινία θα έχει τέτοια αντιμετώπιση, πρώτα απ' όλα γιατί είναι μια αστεία ταινία και με πολύ χιούμορ. Ναι, η ταινία υποτίθεται ότι διαδραματίζεται στην Ελλάδα, εκεί εξελίσσεται η πλοκή, κι εγώ υποτίθεται ότι είμαι Ελληνίδα, όπως και ο πατέρας μου, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα... Θέλω να πω, κάνουμε τους Ολυμπιακούς στην Ελλάδα, κι αυτό μπορεί να τραβήξει το βλέμμα ανθρώπων από παντού, από όλη την Ευρώπη και να εντυπωσιάσει. Μπορεί ακόμα και να κάνει την Ελλάδα πιο δημοφιλή σε ανθρώπους που δεν ξέρουν ότι οι Αγώνες ξεκίνησαν από εδώ. Νομίζω ότι στην πραγματικότητα είναι καλή για την Ελλάδα. Δεν βλέπω το λόγο να έχει κακή επίδραση. Είναι μια αστεία ταινία - αν κάποιος την ερμηνεύσει ανάποδα, λυπάμαι γι' αυτόν γιατί δεν έχει καμία απολύτως αρνητική χροιά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ