ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

O Λάγκερφελντ μέσα από τα δικά του λόγια: «Τα πόδια μου πατούν στη γη, απλά όχι αυτή τη γη»

O Λάγκερφελντ μέσα από τα δικά του λόγια: «Τα πόδια μου πατούν στη γη, απλά όχι αυτή τη γη» Facebook Twitter
0

Είναι ο βασιλιάς, ο «Kaiser» και αν η μόδα είχε Εκκλησία μάλλον θα ήταν ο Πάπας. Ο Karl Lagerfeld, γιος ενός Γερμανού πωλητή συμπυκνωμένου γάλακτος μπήκε στο χώρο της μόδας ως βοηθός του Pierre Balmain σε ηλικία 20 ετών. Ακολούθησαν η Chloe, ο οίκος Fendi και η Chanel. Πέρα από τα υπέροχα σχέδιά του, οι προσωπικές ενδυματολογικές επιλογές του είναι θρυλικές. Το ίδιο θρυλικές είναι και οι δηλητηριώδεις ατάκες του. 

 

 

Είναι ο βασιλιάς, ο «Kaiser» και αν η μόδα είχε Εκκλησία μάλλον θα ήταν ο Πάπας. Ο Karl Lagerfeld, γιος ενός Γερμανού πωλητή συμπυκνωμένου γάλακτος μπήκε στο χώρο της μόδας ως βοηθός του Pierre Balmain σε ηλικία 20 ετών. Ακολούθησαν η Chloe, ο οίκος Fendi και η Chanel. Πέρα από τα υπέροχα σχέδιά του, οι προσωπικές ενδυματολογικές επιλογές του είναι θρυλικές. Το ίδιο θρυλικές είναι και οι δηλητηριώδεις ατάκες του.

 

 


«Όταν ήμουν τεσσάρων ζήτησα από τη μητέρα μου έναν υπηρέτη για τα γενέθλιά μου»

 



«Είμαι σαν καρικατούρα του εαυτού μου και αυτό μου αρέσει. Είναι σαν μάσκα. Και για μένα το καρναβάλι της Βενετίας διαρκεί όλο τον χρόνο»

 


«Η ζωή δεν είναι διαγωνισμός ομορφιάς, κάποιοι (άσχημοι) είναι τέλειοι. Αυτοί που μισώ είναι οι κακοί άσχημοι άνθρωποι. Οι χειρότεροι είναι οι κοντοί άντρες. Οι γυναίκες μπορούν να είναι κοντές αλλά για τους άντρες είναι αδύνατο. Είναι κάτι που δεν θα συγχωρέσουν ποτέ στη ζωή - είναι κακοί και θα θέλουν να σε σκοτώσουν»

 


«Οι φόρμες είναι σημάδι ήττας. Έχασες τον έλεγχο της ζωής σου και έτσι πήγες και αγόρασες φόρμες»

 



«Μισώ τις πνευματικές συζητήσεις με διανοούμενους γιατί με ενδιαφέρει μόνο η δική μου άποψη»

 



«Έχασα 42 κιλά μόνο και μόνο για να μπορώ να φορέσω κοστούμια του Hedi Slimane»

 


«Τα γυαλιά μου είναι σαν μπούρκα για μένα… είμαι λίγο μύωπας και όταν οι άνθρωποι που έχουν μυωπία βγάζουν τα γυαλιά τους μοιάζουν με χαριτωμένα κουταβάκια που ψάχνουν οικογένεια»

 


«Το να έχει κανείς ενήλικα παιδιά τον κάνει να μοιάζει 100 χρονών. Δεν το θέλω αυτό»

 


«Τα πόδια μου πατούν στη γη, απλά όχι αυτή τη γη»

 

«Πιστεύω ότι τα τατουάζ είναι φρικτά. Είναι σαν να ζει κανείς σε ένα φόρεμα Pucci συνέχεια. Αν το κάνεις σωστά ίσως είναι OK, αλλά…»

 



«Έχουμε χοντρές μαμάδες να κάθονται μπροστά στην τηλεόραση με τις σακούλες με τα πατατάκια τους και να λένε ότι τα μοντέλα είναι άσχημα. Η μόδα έχει να κάνει με τα όνειρα και τις ψευδαισθήσεις»

 



«Είναι λίγο χοντρούλα, αλλά έχει όμορφο πρόσωπο και θεϊκή φωνή» (για την Adele)

 



«Δεν μου αρέσει το πρόσωπο της αδερφής της. Θα έπρεπε να δείχνε μόνο την πίσω όψη της» (Για την Pippa Midleton)

 



 «Ναι, κάποιοι μου λένε ότι είμαι πολύ αδύνατος, αλλά αυτό δεν μου το είπε ποτέ κανένας αδύνατος, μόνο άνθρωποι που θα μπορούσαν να χάσουν μερικά κιλά το λένε αυτό»

 



«Η ματαιοδοξία είναι το πιο υγιές πράγμα στη ζωή»

 



«Είμαι κάπως σαν νυμφομανής με τη μόδα, που όμως δεν φτάνει ποτέ σε οργασμό»

 



«Η Coco Chanel θα μισούσε αυτό που κάνω. Έπρεπε να πάω από αυτό που ήταν η Chanel σε αυτό που θα έπρεπε να είναι, που θα μπορούσε να είναι, από αυτό που ήταν, σε κάτι άλλο»

 



«Η γάτα μου τρώει μαζί μου στο τραπέζι. Έχει πολύ δυνατή προσωπικότητα… κοιμάται κάτω από ένα μαξιλάρι και ξέρει να χρησιμοποιεί iPad»

 



«Η μόνη αγάπη στην οποία πιστεύω είναι αυτή που έχει μια μάνα για τα παιδιά της»

 



«Γιατί να σταματήσω να δουλεύω; Αν το κάνω αυτό, θα πεθάνω και θα σταματήσουν όλα»

 

 

 

 



 

Μόδα & Στυλ
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ