Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80

Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80 Facebook Twitter
0

Ο Kris Van Assche καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior Homme δείχνει ξεκάθαρα την αγάπη του για τη μουσική και την κουλτούρα των '80s και αντλεί συνεχώς έμπνευση από τους πρωταγωνιστές της εποχής.

Πρώτα, στρατολόγησε τον Boy George για την καμπάνια της συλλογής του SS17 και στη συνέχεια έκανε τον Dave Gahan των Depeche Mode πρωταγωνιστή στην κολεξιόν AW17.

Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80 Facebook Twitter
Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80 Facebook Twitter

Και τώρα ο σχεδιαστής επέστρεψε με το εκρηκτικό μουσικό δίδυμο Pet Shop Boys το οποίο φωτογραφήθηκε με τα ρούχα της συλλογής για την επόμενη σεζόν.

Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από τον David Sims. Οι Neil Tennant και Chris Lowe φόρεσαν τις μαύρες «στολές» του Dior και πόζαραν μαζί με τα μοντέλα της καμπάνιας.

Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80 Facebook Twitter
Οι Pet Shop Boys ταξιδεύουν τον οίκο Dior στη δεκαετία του '80 Facebook Twitter

Και επειδή ο Van Assche, είναι οπαδός της μουσικής των Pet Shop Boys, χρησιμοποίησε τη Νο1 επιτυχία τους Heart για το soundtrack για το βίντεο της καμπάνιας που μοιάζει να ταξίδεψε από τη δεκαετία του '80. 

 
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ