Στο σημερινό ‘Α, μπα’: υπάρχουν ειδικοί γι’ αυτή τη δουλειά

Στο σημερινό ‘Α, μπα’: υπάρχουν ειδικοί γι’ αυτή τη δουλειά Facebook Twitter
42


________________
1.

τελικά α μπά ο χαρακτήρας διαμορφώνεται μέχρι τα 7 που λένε οι ειδικοί και μετά καμιά αλλαγή; έγινα φίλη στο fb με δυο συμμαθητές μου από το δημοτικό (25χρόνια πριν) και νομίζω πως σοκαρίστηκα βλέποντας το προφίλ τους ,συνειδητοποίησα ότι έχουν τα ίδια ''χουσούρια'' π.χ το αγόρι τον θυμάμαι σαν τον σεξομανή της τάξης, από αυτόν άκουσα τα πρώτα σεξουαλικά υπονοούμενα, και τώρα βλέπω πως βομβαρδίζει το προφίλ του με σεξιστικά αστεία και οι φίλες του είναι όλες ξανθές σιλικονάτες. Το κορίτσι πάλι στα 35 της μάνα 2 παιδιών ποστάρει Ρουβά και γράφει Σάααακηη και ακριβώς έτσι την θυμάμαι να φωνασκεί στην τάξη για διάσημους και άσημους άντρες. Πραγματικά ήταν μια έκπληξη για μένα και απόρησα, μετά από χρόνια, εμπειριών ,σπουδών και συναναστροφών,ο άνθρωπος τελικά δεν αλλάζει; ανώριμη πατάτα

Πόσο λατρεύω το Facebook!

 

________________
2.


Για ποιο λόγο αρέσουν στους ανθρώπους τα θρίλερ;

Αλήθεια ρωτάω. Δε μπόρεσα να καταλάβω ποτέ. Είναι η αδρεναλίνη; Είναι απλώς μαζοχισμός;

Γιατί να θέλεις να δεις κάτι ανατριχιαστικό / αηδιαστικό / τρομακτικό που πιθανότατα θα σε στοιχειώνει τις νύχτες;- de sou lew

Θα σου πω. Τα θρίλερ αρέσουν επειδή σου δίνουν την ευχαρίστηση της αίσθησης κινδύνου, της αδρεναλίνης και της αναστάτωσης, χωρίς τον πραγματικό κίνδυνο. Φοβάσαι ενώ ταυτόχρονα βρίσκεσαι σκεπασμένος με κουβέρτα και όποτε θέλεις το σταματάς. Για τον ίδιο λόγο τα μελαγχολικά τραγούδια είναι πιο αγαπητά από τα καθαρόαιμα ευχάριστα: γιατί μπορείς να μελαγχολήσεις «τεχνητά», χωρίς να χρειάζεται να υποφέρεις πραγματικά για κάτι. Γιατί έτσι ξεφεύγουμε από μέρες που κατά τα άλλα μας φαίνονται επίπεδες και κάπως βαρετές. Γιατί μας αρέσουν τα σκαμπανεβάσματα ψυχολογίας, γι' αυτό υπάρχουν drama queens, γι' αυτό υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι των άκρων.


(Με τον ίδιο τρόπο εξηγούνται και τα emo).


________________
3.


Άκου φάση! Χωρίσαμε πριν λίγες μέρες, μετά από έναν χρόνο αξιαγάπητης σχέσης -ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας μέχρι τώρα.

Όχι σε διάρκεια, ξέρεις, ο πρώτος που στα μάτια του έβλεπα τα παιδιά που θέλω να κάνω και άλλα τέτοια μελό. Χωρίσαμε πολύ φιλικά, μετά από δική του επιθυμία.

Μέχρι τώρα έχω διατηρηθεί σε ένα κόσμιο επίπεδο, με την αξιοπρέπεια στα ύψη. Όμως φοβάμαι ότι όλη η αυτοσυγκράτηση τα βράδια που θέλω να τον πάρω τηλέφωνο και δεν τον παίρνω, είναι επειδή ακόμα ελπίζω ότι θα γυρίσει.

Σε λίγες μέρες επιστρέφω στη δουλειά, όπου θα τον έχω ΣΥΝΕΧΩΣ μπροστά μου. Πώς θα αποφύγω τις κρίσεις «Σ' αγαπάω, μη μ' αφήνεις» όταν αρχίσω να συνειδητοποιώ το προφανές;

Ότι... χωρίσαμε, δεν έχει άλλο, αυτό ήταν, πάπαλα. Φοβάμαι ότι τα δύσκολα αρχίζουν τώρα...- Vou

Μπορεί, μπορεί και όχι. Θα φανεί. Αυτό που μπορείς να κάνεις από τη μεριά σου είναι να επιτρέψεις στον εαυτό σου να ξεφτιλιστεί και λίγο, δεν τρέχει και τίποτα. Δεν είσαι η βασίλισσα της Αγγλίας για να πρέπει να κρατάς ανέκφραστο πρόσωπο, βρέξει χιονίσει. Κανείς δεν ενδιαφέρεται αν θα διατηρηθείς σε κάποιο επίπεδο, εκτός από σένα, και νομίζω ότι σε ενδιαφέρει υπερβολικά πολύ, κι αυτό θα σε εμποδίσει να το ζήσεις ώστε να το ξεπεράσεις και τελικά να το ξεχάσεις.
Ναι, το μόνο που έχουμε είναι η αξιοπρέπεια μας, αλλά κι αν πάθεις και καμία κρίση και παρακαλέσεις, η νέα χυλόπιτα θα σε βοηθήσει να συνειδητοποιήσεις το προφανές, που είναι δύσκολο να καταπιείς: ότι χωρίσατε, δεν έχει άλλο, και η συνέχεια δεν εξαρτάται καθόλου από το τι θα κάνεις ή τι θα πεις. Μερικές φορές αυτό είναι το πιο δύσκολο.
Και κάτι που θα σου φανεί χρήσιμο σε πολλούς μήνες από τώρα: δεν ήταν μεγάλος έρωτας, ήταν ο μεγαλύτερος που έχεις ζήσει ως τώρα, η διαφορά είναι τεράστια.

________________
4.

Για πες... Ξέρεις χειρότερο είδος ανθρώπου απ' τον ρουφιάνο;- BOO

Χειρότερο από τον καταδότη, τον σπιούνο, τον ραδιούργο; Ναι. Τον συκοφάντη.

________________
5.

Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι κλαίω πολύ εύκολα. Όχι κλάμα απαραίτητα για ένα άσχημο συμβάν, μπορεί να κλάψω με μία πολύ συγκινητική εικόνα στο διαδίκτυο , στην τηλεόραση ακόμα και με ένα σχόλιο εδώ στη στήλη. Γενικά δεν ήμουν πάντα έτσι, τόσο ευσυγκίνητη, και αναρωτιέμαι αν υποσυνείδητα με επηρεάζει κάτι ή απλά έγινα κλαψιάρα.. Είσαι πολύ ουάουυ και σου στέλνω φιλιά! :*- siga#mhn#klapsw.

Αν κλαις το ίδιο εύκολα και από τα γέλια, χαλάρωσε το σωληνάκι, δεν είναι τίποτα, είναι κάτι που συμβαίνει με τα χρόνια. Με ποιο σχόλιο της στήλης έκλαψες αλήθεια;

________________
6.

Αγαπητη Α, μπα.
Βρισκομαι σε κατασταση εκτακτου αναγκης και θα ηθελα την συμβουλη σου. Προσφατως σκοραρα 23χρονο τζοβενο, πληρως εξοπλισμενο και με ολα τα κομφορ (FYI εγω ειμαι 33). Πριν μπω στο θεμα να πω συγχαρητηρια στους γονεις της νεας γενιας που πλεον τα βγαζουν πανεξυπνα, ομορφα και με εξτρα κινησεις στο κρεββατι (που απορω σε ποια ΙΕΚ τα εχουν στειλει και τα ξερουν σε τετοια ηλικια).
Ο μικρος δειχνει υπερβολικο ενδιαφερον και ενθουσιασμο όταν ειμαστε μαζι ή οταν τον πετυχαινω στο δρομο (και μας αρεσει αυτο) αλλα απο την αλλη κανει 4 ημερες καθε φορα να απαντησει σε ενα
μηνυμα και τρελαινομαι , τρωγομαι με τα ρουχα μου, υποφερω (και ΔΕΝ μας αρεσει αυτο). Ναι την πατησα με το μικρο δυστηχως αφου όταν απαντα ή βρισκομαστε ολα δια μαγειας ξεχνιουνται και ειναι σαν να μην συνεβησαν ποτε (και ντροπη βασικα γιατι το αντιθετο θα επρεπε να συμβαινει).
Η ερωτηση μου ειναι η εξης: συνεχιζω αυτο το roller coaster πανω-κατω καθε φορα ή το παραταω το προτζεκτ;
Επισης θα με βοηθουσες πολυ αν ειχες καποιο ξορκι ή καποιο ματζουνι να του ριξω στον χυμο για να απανταει στα whatsapp πιο γρηγορα.

Ξέρω ότι σου είναι πολύ δύσκολο, αλλά για λίγο ξέχνα ότι είσαι 33 και είναι 23. Ξέχνα το, γιατί αυτό σε κάνει να νομίζεις ότι ζεις κάποια σπουδαία ιστορία. Κάθεσαι και σκας για κάποιον που όταν σε βλέπει περνάει καλά, αλλά όταν δεν σε βλέπει δεν σκάει από το κακό του. Πιθανότατα έχει άλλες ασχολίες και άλλους κινούμενους στόχους που ακολουθεί. Τώρα, πώς σου φαίνεται το πρότζεκτ;

 

________________
7.

βρε συ αμπά, είμαι 18 χρονών και έχω αρκετές σεξουαλικές εμπειρίες..είμαι στρέιτ και πηγαίνω μόνο με κοπέλες. Πραγματικά μου αρέσουν τα κορίτσια και υπάρχει πάντα αντίδραση εκεί κάτω(δεν το λέω για να το πιστέψω, σε αυτό είμαι σίγουρος) αλλά πρόσφατα αφού με πολιορκούσε και με φλέρταρε συνεχώς ένα παιδί του ίδιου φίλου, εγώ από ευγένεια δεν τον απομάκρυνα κάποια στιγμή με φίλησε και έγινε μια φάση(τίποτα ιδιαίτερο)..εε από τότε σκέφτομαι σεξουαλικά τους άντρες..δεν μου αρέσουν όλοι αλλά με κάποιους νιώθω κάποια έλξη..τέλος πάντων απλώς σκέφτομαι αν πρέπει να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να κάνω κάτι με άλλο αγόρι μιας και είμαι σε ηλικία που μπορείς να κάνεις πράγματα χωρίς να τα πολυσκέφτεσαι αλλά από την άλλη φοβάμαι..πολύ να το κάνω..φοβάμαι για τις συνέπειες ..για το αν το μάθει κανείς..δεν ξέρω προβληματίζομαι..ΔΙΑΦΩΤΙΣΕ ΜΕ

υ.γ. είσαι το πρώτο άτομο που του το λέω καθώς και όποιοι το διαβάσουν..ευχαριστώ εκ των προτέρων!- μπερδεμένος έφηβος

Δεν πρόκειται να σου ζητήσει κάποιος να πάρεις θέση ή να διαλέξεις κλαμπ χωρίς δυνατότητα επιστροφής. Δεν χρειάζεται να διαλέξεις ομάδα, ούτε τώρα, ούτε ποτέ. Σε ελκύουν αυτοί που σε ελκύουν, μην αναρωτιέσαι γιατί και πώς γίνεται. Έτσι είναι, και γίνεται. Ως προς αυτό δεν χρειάζεται να σε μπερδεύει τίποτα. Μην προβληματίζεσαι, μόνο άκου τον εαυτό σου, όσο τον ανακαλύπτεις.
Για τις «συνέπειες» τώρα, δεν θα υποκριθώ ότι δεν υπάρχουν. Δεν ξέρω πού ζεις, πόσους ξέρεις, τι σχέση έχεις με τους γονείς σου, τι δυνατότητες και τι περιορισμούς έχεις, οπότε δεν ξέρω για τι είδους συνέπειες μιλάμε. Καλά κάνεις και φοβάσαι, γιατί αυτή η ηλικία όπως λες, είναι κατάλληλη και για μεγάλα λάθη (και όταν λέω «λάθη» φυσικά δεν εννοώ λάθος φύλο του παρτενέρ, αλλά λάθος επιλογή ατόμου). Επίσης, δεν χρειάζεται να δοκιμάσεις ό,τι σκεφτείς, μερικά μπορούν να μείνουν και στη σκέψη. Πάνω από όλα, επαναλαμβάνω, το σημαντικό είναι να έχεις γύρω σου τους κατάλληλους ανθρώπους, και όχι το φύλο τους. Είναι πολύ εύκολο να αποκτήσεις σεξουαλικές εμπειρίες (όπως ξέρεις, όπως λες) αλλά δύσκολο να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης. Αν καταφέρεις και τις συνδυάσεις, αυτό είναι το καλύτερο από όλα. Και δεν θέλω να ακουστώ σαν τη μαμά σου, αλλά πάνω από όλα, πρόσεχε την υγεία σου, το σεξ έχει πολλές ευθύνες :)

 

________________
8.

Αγαπητή μου το πρόβλημά μου έχει ως εξής: είμαι φοιτήτρια στο 2ο έτος (που πλέον έχουν σχηματιστεί οι παρέες πάνω-κάτω και είναι δύσκολο να βρεις και να ενσωματωθείς σε μια άλλη) και ενώ όταν είμαι με την δικιά μου παρέα (8 ατόμων) είναι όλα καλά και όλα ωραία, όταν έρχονται 2 συγκεκριμένα κορίτσια (όχι απαραίτητα μαζί) όλα αλλάζουν! Όλοι γίνονται άλλοι άνθρωποι!!! Γίνονται αυτές αυτομάτως το κέντρο της προσοχής, όλοι ασχολούνται μαζί τους, ψιλοπεριθωριοποιούν άλλα μέλη της παρέας (όπως κατάλαβες ανήκω σε ένα από αυτά) και έτσι έχω σχηματίσει μια αρνητική εικόνα απέναντί τους γιαυτό και δεν κάνω καν τον κόπο να τις γνωρίσω, μη σου πω δεν καταλαβαίνω τι βρίσκουν σε αυτές και τις γουστάρουν τόσο :/ έτσι αναγκάζομαι να φεύγω (γιατί δεν τις αντέχω) διότι ως γνωστών 'καλύτερα να λείπεις παρά να περισσεύεις' τι με συμβουλεύεις να κάνω και πώς να αντιμετωπίσω την κατάσταση αγαπητή συμβουλάτορα?- :(

Όχι, δεν έχουν σχηματιστεί οι παρέες στο 2ο έτος, να δεις που μέχρι το 4ο με τους περισσότερους ούτε γεια δε θα λέτε.


Έλα τώρα, που δεν καταλαβαίνεις τι τους βρίσκουν. Καταλαβαίνεις, και σε εκνευρίζει τόσο πολύ που δεν θέλεις ούτε να το σκέφτεσαι. Μόνο που δεν μας λες τι είναι, κι έτσι δεν μπορώ να σου πω τι θα έκανα στη θέση σου (γιατί ελπίζω να μη μου ζητάς να σου πω τι να κάνεις). Αν είναι το κέντρο της προσοχής επειδή είναι τρομερά γοητευτικές και έξυπνες και αστείες, θα χαιρόμουν και εννοείται θα ήθελα να ήταν φίλες μου. Αν είναι το κέντρο της προσοχής επειδή είναι μοιραίες γκόμενες, δε θα έκανα τίποτα, αυτά περνάνε.

________________
9.

Αγαπητή Αμπά,
Πως θα αντιμετώπιζες έναν άνθρωπο που δε θέλει να δουλέψει; Υπάρχει ένας άνθρωπος στον οικογενειακό μου κύκλο που είναι πλέον 27 χρονών έχει παρατήσει τις σπουδές του και κάθεται όλη μέρα σπίτι των γονιών του μπροστά από έναν υπολογιστή. Αρνείται πεισματικά να δουλέψει λέγοντας πως όποιος δουλεύει είναι κορόιδο και τον εκμεταλλεύονται. Εκβιάζει τους γονείς του ψυχολογικά λέγοντας πως είναι υποχρεωμένοι να τον συντηρούν εφόσον τον γεννήσανε και τους συμπεριφέρεται με άσχημο λεκτικό τρόπο. Η ψυχολόγος πρότεινε να φύγουν οι γονείς από το σπίτι και να μείνει μόνος του ώστε να αναγκαστεί να βρει δουλειά και κάποιον τρόπο να επιβιώσει.... η μητέρα του αρνείται γιατί φοβάται μην κάνει κάποιο κακό στον εαυτό του...
Προσπάθησα να μιλήσω μαζί του και να του δώσω να καταλάβει ότι όλοι οι άνθρωποι δουλεύουν και ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων ακόμα και στην σημερινή κατάσταση της Ελλάδας που είναι ευχαριστημένοι από τις δουλειές τους. Του έδωσα απτά παραδείγματα αλλά αρνείται να τα δεχτεί. Κάποια στιγμή συμφώνησε να πάει και ο ίδιος σε μια ψυχολόγο που είναι παράλληλα και επαγγελματική σύμβουλος η οποία του ανέφερε πως και ο σύζυγος της είναι άνεργος πράγμα που οδήγησε στην αμφισβήτηση των ικανοτήτων της λέγοντας πως «Αφού δεν μπορεί να βρει δουλειά στον άντρα της θα βοηθήσει εμένα;» Από τότε δεν δέχεται να πάει σε οποιονδήποτε ειδικό.
Βρήκαμε κάποια τηλέφωνα υποστήριξης που μπορούν να καλέσουν οι γονείς αλλά και πάλι δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να υπάρξει σωστή βοήθεια μέσω τηλεφώνου.
Δεν ξέρω τι άλλο μπορούν να κάνουν οι γονείς και γενικά εμείς οι κοντινοί του άνθρωποι... Οποιαδήποτε συμβουλή θα ήταν δεκτή  ...-βοήθεια άεργος

Ως τρίτος άνθρωπος δεν μπορείς να κάνεις περισσότερα από αυτά που νομίζω ότι ήδη έχεις κάνει. Είναι παραπάνω από φανερό ότι χρειάζεται βοήθεια από ειδικό και μοιάζει σα να χρειάζεται ψυχίατρο. Όμως αυτά τα θέματα, όταν πρόκειται για ενήλικα 27 χρονών, είναι πολύ δύσκολα. Οι μόνοι που πραγματικά μπορούν να κάνουν κάτι είναι οι γονείς του.
Δεν μπορείς να πεις κάτι στον ίδιο που θα τον κάνει να αλλάξει τρόπο σκέψης, δεν είναι τα λόγια που θα κάνουν τη διαφορά. Μίλα με τους γονείς, πάρτε τηλέφωνο σε κάποια υπηρεσία και ναι, μπορούν να δώσουν συμβουλές από το τηλέφωνο, καλύτερες από αυτές που θα σου δώσω εγώ.

________________
10.

Αχ, Α, μπα... ΕΠΕΙΓΟΝ!! Τί κάνεις όταν φτάνεις σε μια ορισμένη ηλικία (είμαι 39), έχεις δημιουργήσει οικογένεια, έχεις στρωμένη δουλειά και ξαφνικά αποκτάς τάσεις φυγής; Έρχονται μέρες που απλά θέλω να φτιάξω τη βαλίτσα μου, να καθησυχάσω τα παιδιά και το σύζυγο και να εξαφανιστώ, για λίγο ή πολύ, δεν ξέρω. Σημαίνει ότι κάπου το πήρα λάθος, κάπως-κάποτε δεν εκτίμησα σωστά τις ανάγκες-επιθυμίες μου, κάπου με πήρε η μπάλα; Η' απλά "το' καψα"; Πάντα νόμιζα ότι ψιλοήξερα τον εαυτό μου αλλά αυτό το συναίσθημα του "εγκλωβισμού" με έπιασε κυριολεκτικά στον ύπνο. Και τί εννοούμε πια με τη φράση "περνάς κρίση μέσης ηλικίας";-Μήπως ξέρεις από βέσπα;

Εννοούμε ότι εκεί γύρω στην ηλικία που βρίσκεσαι, και για τα επόμενα 20 χρόνια, μπορεί να έρθει η ανίκητη επιθυμία να προβείς σε σημαντικές αλλαγές στις βασικές πτυχές της ζωής, όπως στην καριέρα, στην ισορροπία ζωής-καριέρας, στο γάμο, στις σχέσεις, ή στην εξωτερική σου εμφάνιση. Οπότε ναι, μάλλον αυτό έχεις πάθει.
Αν σε βοηθάνε τα εγχειρίδια, μπορείς να το εξερευνήσεις, όσο καταλάβεις το μηχανισμό, τόσο θα καταλάβεις γιατί σκέφτεσαι αυτά που σκέφτεσαι. Είναι μια περίοδος μετάβασης που κάπου θα σε βγάλει, για να σε βγάλει κάπου με ασφάλεια, πρέπει να το εξερευνήσεις με προσοχή. Αν δεν μπορείς μόνη σου, (που μάλλον δε θα μπορείς, είναι μεγάλο το πατατράκ), βρες έναν καλό ψυχολόγο/ψυχίατρο να λες αυτά που σκέφτεσαι χωρίς να φοβάσαι την κριτική ή την απόρριψη.

________________
11.

στο α, μπα της 30/9/2013 κ ερώτηση 7 για την απώλεια αγαπημένων από που είναι το απόσπασμα της απάντησής σου: "Κάπου είχα διαβάσει την καλύτερη περιγραφή για τον θάνατο των αγαπημένων μας: ο θάνατος τους δημιουργεί μια τεράστια τρύπα στο έδαφος που πατάμε. Στην αρχή δεν την βλέπουμε και πέφτουμε συνέχεια μέσα, χτυπώντας πάντα το ίδιο δυνατά, πλημμυρισμένοι από την ίδια έκπληξη. Η τρύπα δεν κλείνει ποτέ. Αυτό που μαθαίνουμε με τα χρόνια, είναι να την βλέπουμε και να περπατάμε γύρω της, χωρίς να πέφτουμε μέσα"?-Βασιλική Π.

Εμ, αν θυμόμουν πού το είχα διαβάσει, δεν θα το είχα γράψει;

________________
12.


Πες μου λίγο είναι τόσο κακό για ένα κορίτσι να βλέπεις τσόντες; Καμία από τις φίλες μου δεν βλέπει ή έστω δεν το παραδέχεται!!! Σε όποιο αγόρι το λέω τρελαίνεται δηλαδή αυτοί γιατί μπορούν να βλέπουν τελείως απενοχοποιημένα και εμείς όχι..πραγματικά την βρίσκω με αυτές.

btw..εσυ βλέπεις?? ;P ελπίζω να μην γίνομαι αδιάκριτη, φιλάκια-κοριτσι μαλαμα

Θέλεις να σου πω γιατί τα αγόρια πιστεύουν ότι πρέπει να ζητάνε συνεχώς σεξ γιατί αλλιώς θα πάθουν καμιά ζημιά ενώ τα κορίτσια πιστεύουν ότι πρέπει να το δίνουν με το σταγονόμετρο και να το ευχαριστιούνται μόνο με αυτούς «που έχουν ερωτευτεί;» Ή θέλεις να σου δώσουμε συγχαρητήρια που είσαι απελευθερωμένη και βλέπεις τσόντες; Γιατί και τα δύο αποτελέσματα του ίδιου συστήματος είναι.


Εγώ πιστεύω ότι οι τσόντες είναι θλιβερές και καταθλιπτικές, αν δεν είναι κωμικοτραγικά γελοίες. Κάποιοι από τους «σταρ» καταλαβαίνουν τι κάνουν και έχουν την ευθύνη του εαυτού τους, αλλά φοβάμαι ότι είναι πολύ μικρό το ποσοστό. Οι υπόλοιποι...

Σας αφήνω με μουσική και με μια πρόταση: διαβάζω το καινούριο βιβλίο της Donna Tartt, the Goldfinch, που θα κυκλοφορήσει στα ελληνικά με τον τίτλο "η καρδερίνα" (υποθέτω). Σας λέω ότι είναι το βιβλίο της χρονιάς. Είναι χίλιες φορές καλύτερο από τη "Μυστική Ιστορία" (τον "Μικρό Φίλο" δεν τον σχολιάζω καν), ωρίμασε η γραφή της σαν το σπάνιο καλό κρασί. Είναι απίθανο, πραγματικό και σουρεαλιστικό μαζί. 

 

42

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

19 σχόλια
συκοφάντης: αυτός που εν γνώσει του εξαπολύει μια ψευδή κατηγορία εναντίον κάποιου.Όμως επειδή πρόσφατα είχα συζήτηση για τη σωστή χρήση των λέξεων και για το συκφάντη συγκεκριμένα πέτυχα αυτό.http://sarantakos.wordpress.com/2011/02/28/sykophant/ο συκοφάντης ως λέξη προέρχεται από το σύκο και το ρήμα φαίνω, φανερώνω οπότε ότι ναναι..κουβεντα να γίνεται
#9Επισκέψεις σε ψυχολόγους, πρόταση να ξεσπιτωθούν (!) μπας και δουλέψει για να τρώει, τόσο δύσκολο είναι να σταματήσουν να πληρώνουν το Ίντερνετ; (Ή αντε να του κρύψουν το pc αν κλέβει to wifi του γείτονα)
Σεξομανης στην ερωτηση 1,μαζοχισμος στη 2, μεγαλος ερωτας στην 3,ρουφιανιά στην 4,cougar με ξορκια στην 6,σεξουαλικος προσανατολισμος στην 7,μοιραιες γκομενες στην 8,κωλοβαρεμα στην 9(ασχετο),θανατος στην 11,πορνογραφια στη 12(αποκορυφωμα).Ενα μηνα πισω που γραφτηκαν οι ερωτησεις... ''η Αφροδιτη ηταν στο Σκορπιο ή τους επιασε μαζικη παρακρουση λαγνειας και μυστικισμου σοφε γεροντα;''-Γεροντας:..''στις 27 μοιρες του Σκορπιου γιε μου, και δωσε το τηλεφωνο μου στη κοπελα της ερωτησης 12.''
12: Η στάση της κοινωνίας μας απέναντι στα πορνό μου φαίνεται υποκριτική. Από την μία κανένας δεν βλέπει και από την άλλη το μισό ιντερνετ είναι πορνό. Μία στις δύο διαφημίσεις έχουν κάποιου είδους σεξουαλικό περιεχόμενο ή υπονοούμενο. Δεν υπάρχει ταινία ή σειρά ή βιβλίο που να απευθύνεται σε ενήλικους χωρίς ερωτική σκηνή.Το άλλο που μου φαίνεται γελοίο είναι να επιτρέπουμε σε παιδιά 13-18 ετών να βλέπουν σκηνές που περιέχουν βία, αλλά όχι σκηνές που περιέχουν σεξ. Φυσικά άλλο σεξ στις ταινίες και άλλο σεξ στην πορνογραφία, αλλά η βία είναι βία και είναι σίγουρο ότι είναι χειρότερα. Εφόσον κάποιος είναι ενήλικος, και απολαμβάνει να βλέπει ταινίες πορνό (φυσικά μιλάμε για νόμιμα πράγματα), δεν βλέπω πως μπορεί να κάνει κάποιο λάθος. Πολλοί άλλοι δεν το απολαμβάνουν και καλά κάνουν και αυτοί. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια γούστα και θα ήταν βαρετό αν θα είχαν. Τα πορνό προσανατολίζονταν περισσότερο στον άνδρα καταναλωτή αλλά υπάρχουν αρκετά εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο που είναι φαν του είδους. Απλά πρέπει να βρούμε ανθρώπους που μοιράζονται τα χόμπι μας για να μοιραστούμε την ζωή μας. Φαντάσου τώρα να παντρευτεί η κοπελίτσα κάποιον που θεωρεί τις τσόντες βδέλυγμα και να πρέπει να κρύβεται για να δει μια όποτε της έρθει όρεξη. Όσον αφορά τα θέματα που θέτει η Λένα για τους ηθοποιούς των ταινιών και αν γνωρίζουν τι κάνουν, είναι υπαρκτό αλλά τελείως διαφορετικό ζήτημα που δεν αφορά την κοπέλα αυτή, εκτός και αν εμπνευστεί από τις ταινίες αυτές και αποφασίσει να συμμετέχει πιο ενεργά στην παραγωγή τους.
Συμφωνώ απόλυτα. Να σημειώσω μόνο ότι οι τσόντες έχουν το πολύ μεγάλο μειονέκτημα ότι πολλά αγόρια (κυρίως, αλλά και κοπέλες) μεγαλώνουν νομίζοντας πως ό, τι γράφει καλά στην κάμερα ισχύει και στην πραγματικότητα.Η οπτικοποίηση εξυπηρετεί πολύ συγκεκριμένο σκοπό και δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση (Δεν αναφέρομαι σε πρακτικές, ο καθένας κάνει ό, τι θέλει, αλλά σε τεχνικής φύσεως θέματα).
7. ''Sexuality is fluid. It’s slippery. It can change or evolve throughout our lives. It’s not something you carry around in a clearly marked box'' Σοκ και Δέος...δεν είμαστε μαύρο-άσπρο, οι περισσότεροι (ίσως όλοι) είμαστε κάποια απόχρωση του γκρι. κι ας μην τολμήσουμε ποτέ να το παραδεχτούμε ούτε στον ίδιο μας το εαυτό...
#5, Δεν θέλω να σε τρομάξω, αλλά πολλές φορές αυτό υποδηλώνει (καμιά φορά σοβαρή) ορμονική διαταραχή. Θα πρότεινα να κάνεις ένα περασματάκι από το γιατρό σου.#7, Συμφωνώ με την απάντηση της Α, μπα, διάβασε κι αυτό http://www.lifo.gr/team/gayandlesbian/43326. Δεν στο λέω για να μπεις σε καλούπι, "είμαι αυτό ή εκείνο" αλλά γιατί με στεναχωρεί που φοβάσαι για τις συνέπειες και αν το μάθει κανείς. Κάνε ό, τι νιώθεις, αρκεί να προσέχεις. Καταθέτω και μια προσωπική ιστορία: Όταν λέω ότι θεωρώ το Ρίκυ Μάρτιν έναν από τους πιο σέξυ άντρες, πολύ συχνά μου απαντάνε "μα είναι γκέι". Ε, και;
#4 οι αηττητοι ηλιθιοι!#7 κ αν θα σε βαλει σε πειρασμο το κορμι σου,συγχωρεσε το κ ακου τι λεει (!!!) τι κρυβει το σωμα τι κρυβει η ψχ σου αυτο μπορει να μην το μαθεις ποτε!Το σωμα μας κ το μυαλο μας ειναι πεδια μαχης.
#8 *Προσοχή Αρχή Λενφου*Είχαμε κι εμείς στην παρέα μια τέτοια στο δεύτερο έτος. Δεδομένου ότι η παρέα αποτελούταν από τέσσερα αγόρια και δύο κορίτσια (ένα εκ των οποίων εγώ), φαντάζεσαι την απελπισία μας...Κάθε φορά που έσκαγε η τύπισσα ήταν λες και εμείς οι δύο δεν υπήρχαμε, τα παλικάρια κρέμονταν από το ξεβαμμένο ροζ νυχάκι της, κι όταν άφηνε με θόρυβο τα βιβλία στο αναγνωστήριο όλοι έσπευδαν να κοιτάξουν με τρόπο αν φαίνεται το στρίνγκ μέσα από την φόρμα που φοράει. Και το χειρότερο; Γελούσαν πάντα με τα αστεία της, ενώ χαμογελούσαν με συγκατάβαση στα δικά μας. Είχε πάντα κάτι πνευματώδες να πει, από κουτσομπολιό μέχρι σχολιασμό ταινίας/βιβλίου/επικαιρότητας. Ήταν άκρως εκνευριστική. Όταν εκείνη έμπαινε στο χώρο, το διάβασμα έβγαινε. Και σαν να μην ήταν όλα αυτά αρκετά, πάντα περνούσε με κάποιο μυστηριώδη τρόπο με καλούς βαθμούς τα μαθήματα. Όπως κατάλαβες, συνδύαζε στο έπακρο όλα τα χαρακτηριστικά που προανάφερε η Α, μπα. Και έξυπνη, και γοητευτική, και μοιραία. Κάποια στιγμή συνέβη κάτι πολύ ενδιαφέρον μεταξύ μας. Άρχισα να την γνωρίζω και να επικοινωνούμε. Και, ενώ σε μερικά πράγματα ακόμα την βρίσκω κάπως υπερβολική, καταλήξαμε όχι μόνο να γίνουμε φίλες, αλλά να είναι τελικά και το μόνο άτομο με το οποίο μιλάω ακόμα από την συγκεκριμένη παρέα, τώρα, τέσσερα χρόνια μετά την σχολή. Τι θέλω να πω; Πολλές φορές κρίνουμε επιφανειακά τους ανθρώπους. Μπορείς να δοκιμάσεις να δεις τι τους βρίσκουνε τα αγόρια, αλλά ακόμα καλύτερα, τί άνθρωποι είναι οι συγκεκριμένες κοπέλες κάτω και πέρα από αυτό...Μπορεί και να εκπλαγείς.
<<Υπάρχει ένας άνθρωπος στον οικογενειακό μου κύκλο που είναι πλέον 27 χρονών έχει παρατήσει τις σπουδές του και κάθεται όλη μέρα σπίτι των γονιών του μπροστά από έναν υπολογιστή. Αρνείται πεισματικά να δουλέψει λέγοντας πως όποιος δουλεύει είναι κορόιδο και τον εκμεταλλεύονται. Εκβιάζει τους γονείς του ψυχολογικά λέγοντας πως είναι υποχρεωμένοι να τον συντηρούν εφόσον τον γεννήσανε και τους συμπεριφέρεται με άσχημο λεκτικό τρόπο. + Κάποια στιγμή συμφώνησε να πάει και ο ίδιος σε μια ψυχολόγο που είναι παράλληλα και επαγγελματική σύμβουλος >>Kαλημέρα!Ρε παιδιά πόσα θέλετε να μας τρελάνετε??????????!!!!!!!!!Ο άνθρωπος είναι τεμπελόσκυλο και η αντίδραση είναι να τον πάτε σε ψυχολόγο??????????!!!!!!!!!!!!!!!!Ρε σεις,πατάτε καλά???????!!!!!!!!!Πάω στοίχημα ότι σε κάνα χρόνο θα διαβάσω απορίες του στυλ "Α,μπα μου,ξέρεις,εγώ,το πρω'ί' που χτυπάει το ξυπνητήρι,έχω μία τάση να χουζουρεύω.Πριν από κάτι μήνες μου εμφανίστηκε...Λες να δω κάνα Ψυχολόγο????!!! ---- Απάντησις...΄Ααααααααααααα!Βεβαίως!Μόνο καραειδικευμένος Ψυχολόγος-Ψυχίατρος θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τέτοιο σοβαρό πρόβλημα!!!"Ρε σεις,για κουνήστε λίγο την κεφαλή σας!!!
πές τα παιδί μου!!!!! ο τύπος έχει βολευτεί κ απλά αρμέγει τους δικούς του! κλασική περίπτωση τεμπέλη! και από την άλλη έχει κ τη μανούλα που φοβάται πως ο κανακάρης της θα βλάψει τον εαυτό του αν τον αφήσουν μόνο του! σιγά μη το κάνει! αγαπάει πολύ τον εαυτό του για να κάνει κάτι τέτοιο. απλά έχει βρεί και τα κάνει! τέλος!
Έχω παρόμοια απορία με την περίπτωση 2, όμως όχι για τα θρίλερ αλλά για τις σπλατεριές. Ειλικρινά αδυνατεί να το συλλάβει ο νους μου, πως ένα κατά κόρον "σπλινάντερα, ΣΠΛΙΝΑΝΤΕΡΑΑΑΑΑΑ παντού" θέαμα είναι συνάμα διασκεδαστικό ή εθιστικό ή μπορείς και να γουστάρεις (την αισθητική του). Μ' αρέσει η καλτίλα, εν γένει, αλλά -δεν ξέρω- π.χ. τα ζόμπι μού φαίνονται εξαιρετικά αντικούκου κι από μόνα τους κι όταν τρώνε τη μάπα σου σα να είναι τυρογαριδάκι, ρε παιδί μου. Άντε να κάνεις μία εξαίρεση για τον Romero, που έχει και "βαθύτερα νοήματα" (dawn of the dead, ξέρω ‘γω) και γαμώ τις μουσικές, ενίοτε. Οι υπόλοιποι όμως; Μου διαφεύγει κάτι;Περιμένω εξηγήσεις από spatter fans. Grazie mille, mille baci κ.λπ..
Νομίζω ότι η απάντηση στα σπληνάντερα είναι το cheap thrill, με σάλτσα "αμερικανιά". Θα σου πω για μένα:Κατ' αρχάς μισώ τις ζομποταινίες, τις βρίσκω απλά αηδία. Υπάρχουν κάποιες ελαχιστότατες εξαιρέσεις π.χ. Outpost οι οποίες κατά βάθος έχουν υπόθεση και μάλιστα καλή.Σημειώνω ότι ταινίες τρόμου δεν βλέπεις μόνος σου, όχι μόνο για να μπορείς να κοιμηθείς μετά (βλ. The Ring) αλλά και γιατί όλη η ομορφιά είναι στο σχολιασμό. "Πίσω σου μωρή, που πας με το βρακί στο υπόγειο μες στο κρύο, μαλάκα ο κολλητός σου είναι ο δολοφόνος, η μάνα φταίει που του ισιώνει το τσουλούφι στα 30, πάντα ο πιο σφίχτης πεθαίνει πρώτος κ.λπ.". Ουσιαστικά, απλά καις εγκεφαλικά κύτταρα και διασκεδάζεις (μέχρι ενός ορίου, πάντα, μερικές είναι απλά άθλιες και συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου). Π.χ. εμένα μου είναι ακατανόητο πώς κάποιος μπορεί να βλέπει το Kardashian reality, το eat, pray, love, το Ημερολόγιο και άλλα τέτχοια. Δες το Insidious όμως, σου σηκώνεται η τρίχα.Επίσης, σε ταινίες low budget μπορείς να βρεις διαμαντάκια με πολύ ωραία υπόθεση, όπως το Altitude, που παρά την εμπειρία μου σε σενάρια με ξάφνιασε το τέλος. Εκτός από τα σπληνάντερα, που κι εγώ δεν καταλαβαίνω τη γοητεία τους (ωμά, μαγειρεμένα την καταλαβαίνω), πολλά καλά θρίλερ έχουν μεταπτώσεις, ανεξιχνίαστα κίνητρα πίσω από ανθρώπινες πράξεις και ενδιαφέροντες χαρακτήρες.Θρίλερ είναι και η Σιωπή των Αμνών, αλλά δεν τη λες cheap thrill με τίποτα.Υ.Γ. Γενικά το αναφέρω, άλλο το θρίλερ, άλλο η ταινία τρόμου, άλλο τα σπληνάντερα. Απολαμβάνω συνήθως το 1, με προϋποθέσεις το 2, αηδία και "αμερικανιά" το 3.Υ.Υ.Γ. Γιατί όταν διαβάζεις το Dracula (που σημειωτέον σαν συγγραφή είναι επιπέδου Δημουλίδου με fangs) είναι υψηλή λογοτεχνία και όταν βλέπεις Dracula 2000 είναι ακαλλιέργητο κιτσαριό της σειράς; (δεν το λες εσύ, γενικά ρωτάω).
Δεν είμαι φαν των horror ταινιών, αν και κάποια πολύ διαλεχτά έργα τα έχω απολαύσει.Σίγουρα κάποιες από τις παραπάνω ταινίες έχουν αυξημένη αισθητική και καλλιτεχνική αξία, αλλά ο μέσος όρος δεν με αγγίζει. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Έργα όπως ο Δράκουλας του Στόκερ πρέπει να τα βλέπουμε πρώτα σε σχέση με την εποχή τους και φυσικά με την αξία τους ως πρωτότυπα έργα. Ίσα είναι ο Λουκιανός και ο Ιούλιος Βερν και ίσα ο σκηνοθέτης του "Armageddon";
Σε σχέση με την εποχή του, εξακολουθώ να το θεωρώ ανάγνωσμα της σειράς. Είναι το αντίστοιχο των σημερινών ταινιών τρόμου. Επειδή είναι βικτωριανό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και θαυμάσιο. Όπως και στα βιβλία, δεν κρίνουμε το είδος από το μέσο όρο, αλλά από τις εξαιρέσεις που αξίζει να ανακαλύψουμε.Κανείς δεν είναι ίσα κι όμοια με κανέναν (Ιούλιο Βερν ειδικά που τον έχω στο τοπ-5). Ένα βιβλίο δεν είναι απαραίτητα καλύτερο από μία ταινία επειδή είναι βιβλίο, δεν είναι αυταπόδεικτο. Υπάρχουν καλές ταινίες που αξίζουν περισσότερο το χρόνο σου από κακά βιβλία (δεν λέω ότι ο Στόκερ έγραψε ένα κακό βιβλίο, αλλά ότι δεν αξίζει και να το εκθειάζουμε σε τέτοιο βαθμό). Δεν σύγκρινα τον Λουκιανό με το Armageddon (ατυχές το παράδειγμα), αλλά σίγουρα η Σιωπή των Αμνών είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο έργο από το Dracula του Στόκερ.
Η σιωπή των αμνών είναι σίγουρα μια εξαιρετική ταινία για την εποχή της και δημιούργησε και το αντίστοιχο φραντσάιζ ταινιών και σειρών. Είχε την αξία της πρωτοτυπίας - ευφυής ψυχοπαθής ψυχίατρος/γκουρμέ κανίβαλος. Δεν είναι ταινία όμως που διδάσκεται στις σχολές κινηματογράφου ως αριστούργημα. Είχε πρωτότυπο σενάριο, καλές ερμηνείες και εισπρακτική επιτυχία. Τα ίδια πιστευω για τον Δράκουλα του Στόκερ. Δεν διδάσκεται στις σχολές Λογοτεχνίας, αλλά είχε πρωτότυπη ιδέα, ενδιαφέρουσα - πλην υπερβολικά ρομαντικιή αλλά έτσι έγραφαν τότε - εκτέλεση και καλές πωλήσεις. Δημιούργησε ένα φραντσάιζ - πολύ μεγαλύτερο από την Σιωπή των αμνών, αλλά είχε και περισσότερα χρόνια προβάδισμα. Οπότε αν μη τι άλλο, μοιάζουν πολύ περισσότερο από ότι διαφέρουν στον αποτύπωμα τους.Όσο για τον Λουκιανό και τον Βέρν και το Armagedon τα ανέφερα για την σύγκριση του Δράκουλα με τον Dracula 2000 - και όχι για την σιωπή... Εκεί σίγουρα δεν είναι αποτυχημένο το παράδειγμα μου.
Grazie για τις προτάσεις, νιαι, τα thriller τα αντιλαμβάνομαι (αν και μ' αρέσουν πιο παλιακά mystery-thrillers) άντε και τα horror (though not my piece of cake), αλλά το gore/splatter υποείδος, niet. Και αναρωτιέμαι τι σόι αισθήσεις (πέραν της πλήρους αηδίας) δύναται να προκαλεί μία πιστή προσομοίωση splooOorGh εντοσθίων επί της οθόνης, that's all.
Αντιγράφω από τη Wikipedia:The Silence of the Lambs was released on February 14, 1991, and grossed $272.7 million worldwide against its $19 million budget. It was only the third film, the other two being It Happened One Night and One Flew Over the Cuckoo's Nest, to win Academy Awards in all the top five categories: Best Picture, Best Actor, Best Actress, Best Director, and Best Writing (Adapted Screenplay). It is also the first Best Picture winner widely considered to be a horror film, and only the second such film to be nominated in the category, after The Exorcist in 1973.[4][5] The film is considered "culturally, historically or aesthetically" significant by the U.S. Library of Congress and was selected to be preserved in the National Film Registry in 2011.[6]Οπότε, ναι είναι σημαντική ταινία με διακρίσεις καλλιτεχνικής φύσης και όχι μόνο εισπρακτικά (βασισμένη σε βιβλίο, αλλά την θεωρώ αυτάρκες καλλιτεχνικό κατασκεύασμα).Συμφωνώ ότι είναι πολιτισμικά σημαντικό το Dracula, για λόγους επιρροής στο genre, δημιούργησε σχολή (υπήρχαν και άλλα βιβλία, απλά αυτό έγινε ευρύτερα γνωστό), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ίσης λογοτεχνικής αξίας με τον Ντοστογιέφσκι. Μη σου πω ότι το franchise το δημιούργησε η Carmilla, αλλά την έφαγε η μαρμάγκα.Πετυχημένη θα ήταν η σύγκριση ανάμεσα στο βιβλίο Sex and the City και τη σειρά π.χ. Αναφέρομαι στην ίδια υπόθεση, τη μια σε βιβλίο και την άλλη σε ταινία, όχι σε δύο εντελώς άσχετα έργα.
Σανάνθη η σωστή μετάφραση θα είναι πάντα το σπίτι της κούκλας αλλά έχει επικρατήσει ο άλλος τιτλος και δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ.btw δεν το έχω δει ποτε στο θέατρο.πόντια λες να βρεθούμε στην ίδια πόλη ποτέ;Αν ναι, σε βλέπω να γράφεις ερώτηση στην Α,μπα.
o De La Net βρίσκεται σε επίπεδο ein steppenwolf στο ξετρύπωμα. Το έχει αποδείξει και με το πορτραίτο του Ροσίνι για όσους θυμούνται."άλλη μία" καλή προσπάθεια αλλά δεν συνδέονται κάπως οι τρύπες του ποιήματος με την απώλεια του θανάτου.
11: Ίσως να είναι αυτό:“I walk down the street.There is a deep hole in the sidewalk.I fall in.I am lost... I am helpless.It isn't my fault.It takes forever to find a way out.I walk down the same street.There is a deep hole in the sidewalk.I pretend I don't see it.I fall in again.I can't believe I am in the same place.But, it isn't my fault.It still takes me a long time to get out.I walk down the same street.There is a deep hole in the sidewalk.I see it is there.I still fall in. It's a habit.My eyes are open.I know where I am.It is my fault. I get out immediately.walk down the same street.There is a deep hole in the sidewalk.I walk around it.I walk down another street.” ― Portia Nelson, There's a Hole in My Sidewalk: The Romance of Self-DiscoveryΚαι σε μετάφραση:Περπατάω στο δρόμο.Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.Πέφτω μέσα.Χάνομαι, είμαι αβοήθητη…Δεν φταίω εγώ.Μου παίρνει μια ζωή για να βγω έξω.Περπατάω στον ίδιο δρόμο.Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.Κάνω ότι δεν τη βλέπω.Ξαναπέφτω μέσα.Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είμαι στο ίδιο σημείο.Αλλά δεν φταίω εγώ.Πάλι μου παίρνει πολύ καιρό για να βγω έξω.Περπατάω στον ίδιο δρόμο.Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.Τη βλέπω.Πάλι πέφτω μέσα, έχει γίνει συνήθεια.Αλλά τα μάτια μου είναι ανοιχτά.Ξέρω που βρίσκομαι.Εγώ φταίω.Βγαίνω έξω αμέσως.Περπατάω στον ίδιο δρόμο.Υπάρχει μια βαθιά τρύπα μπροστά μου.Την προσπερνάω.Περπατάω σε έναν άλλο δρόμο.
Θα κάνω μια απόπειρα να μπω στο μυαλό της Α,μπα και θα προτιμήσω την εκδοχή του Ντε λα Νετ. Πιστεύω πως η Α,μπα δε θα θυμόταν οτιδήποτε είχε να κάνει με αυτό-οτιδήποτε, συμπυκνωμένο σε ποίημα εχμ, όχι και τόσο ξεχωριστό ώστε να αποτυπωθεί στη μνήμη. Μη δίνετε σημασία, είναι στα πλαίσια μιας έρευνας που κάνω σχετικά με το πόσο έξω πέφτουμε στις μαντεψιές ;)
Πόντια, έχεις απόλυτο δίκιο, δεν ταιριάζει καθόλου με τη Λένα που ξέρουμε, αλλά ούτε και με το θέμα του θανάτου. Χαζομάρα μου που το συνδύασα, απλά έτυχε να μου το στείλει προχθές μια φίλη που όντως ασχολείται με διάφορα είδη αυτοβοήθειας, κι έτσι έκανα το συνειρμό. Πάντως, πέτυχες διάνα!
9: Υπάρχει όμως και η δυστυχής προοπτική να είναι ένας τεμπέλης που δεν ήθελε να ζοριστεί με τίποτα και βρήκε την κρίση αφορμή για να βολευτεί. Σκληρό, αλλά δεν αποκλείεται. Και σ'αυτή την περίπτωση κανένας ειδικός δε μπορεί να κάνει κάτι νομίζω, παρά μόνο το άγχος της επιβίωσης (τι θα γίνει αν πεθάνουν οι γονείς;)
λοιπόν έχω ακριβώς το ίδιο θέμα με τον αδερφό μου (32 ετών) αλλά η διαφορά είναι πως όταν του βρήκα δουλειά από μια αγγελία που είδα πήγε αλλά δυστυχώς είναι ημιαπασχόληση κ για 2-3 φορές τη βδομάδα,χωρίς φυσικά να τον νοιάζει να ψάξει για κάτι καλύτερο.. όταν πήγα σε ψυχολόγο να συμβουλευτώ (σκεπτόμενη πως αν πεθάνουν οι γονείς τι θα γίνει εγώ θα τον προσέχω;) μου είπε πως είναι επιλογή του κ πως θα πρέπει ο ίδιος να σκεφτεί τα προβλήματα που θα έρθουν αργότερα κ πως εγώ δε μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω και να κοιτάξω τη ζωή μου κ τα δικά μου θέματα.