Δύο είναι τα αντικείμενα με τα οποία οι γυναίκες παθαίνουν απόλυτη εμμονή: τα παπούτσια και οι τσάντες. Είναι σαν μια αρρώστια μπροστά στην οποία νιώθουμε τελείως ανήμπορες. Δεν ξέρω κι εγώ πόσα ζευγάρια παπούτσια έχω στη ντουλάπα μου και πόσες τσάντες έχω αγοράσει απλά και μόνο επειδή μου άρεσαν. § Τελευταία βρήκα τις πιο τέλειες χειροποίητες τσάντες στην Αθήνα και δεν πρόκειται να αντισταθώ ούτε αυτήν τη φορά. Τις φτιάχνει η Τζωρτζίνα Σκαλίδη, η οποία, αφού σπούδασε Σχέδιο Μόδας στη σχολή LISAA στο Παρίσι και εργάστηκε για αρκετά χρόνια κάνοντας στάιλιγκ σε ελληνικά περιοδικά, αποφάσισε να ασχοληθεί με την κατασκευή τσαντών. «Την τέχνη της τσάντας δεν τη γνώριζα μέχρι τη στιγμή που πλησίασα τον πιο γνωστό και παλιό τεχνίτη στην Αθήνα, τον Haris, αυτόν που τη δεκαετία του '80 κατασκεύαζε τα αξεσουάρ όλων των Ελλήνων σχεδιαστών», μου λέει. § Η νέα της κολεξιόν αποτελείται κυρίως από τσάντες-φακέλους, όλες χειροποίητες. Τα δέρματα που χρησιμοποιεί είναι αντίκ, δηλαδή δέρματα που έχουν μέχρι και 10 χρόνια παλαιότητας. Αυτό από τη μια τις κάνει μοναδικές, καθώς δεν μπορεί να φτιαχτούν παραπάνω από δύο όμοιες, και από την άλλη είναι οικολογικές, αφού γίνονται από δέρματα τα οποία τελικά δεν καταστρέφονται. Το ασύμμετρο στοιχείο είναι χαρακτηριστικό στη γραμμή της αλλά και τα κουμπώματα και τα παστέλ χρώματα, όπως και οι ώχρες. Όπως λέει και η ίδια, αντιμετωπίζει την κατασκευή της τσάντας ως ένα είδος γλυπτού. Πολύ πρόσφατα άνοιξε τον δικό της χώρο που τον ονομάζει «Ma Chambre» και βρίσκεται στην οδό Σκουφά 71α και Μασσαλίας, στο Κολωνάκι (213 0024253), αλλά, μέχρι να πάτε εκεί, μπορείτε να χαζέψετε τις υπέροχες τσάντες της στο georginaskalidi.blogspot.com
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Αποχώρησε on air από τον ΣΚΑΪ μετά από ερώτηση για τον Αλέξη Τσίπρα

Ένα σπίτι με τον πιο γλυκό και φιλόξενο ιδιοκτήτη

«Woke σκουπίδια»: Το Πεντάγωνο επιτίθεται στο Netflix για σειρά με θέμα έναν γκέι πεζοναύτη

Σαν σήμερα το 1920 γεννήθηκε ένα ατίθασο, αλλιώτικο κορίτσι. H Μελίνα Μερκούρη

Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

σχόλια