Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Φωτιά τώρα: 152 νέες πυρκαγιές σε 48 ώρες - «Οι επόμενες μέρες θα είναι ακόμα πιο δύσκολες»

Εκτός ελέγχου η φωτιά στην Αχαΐα: Δύσκολο βράδυ με εκκενώσεις και ισχυρούς ανέμους

Telegraph: Ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια της Αθήνας;

Φωτιές: Δύσκολα τα μέτωπα σε Χίο και Πρέβεζα - Εκκενώθηκαν Κέντρα Υγείας

Φωτιά τώρα: Εκκενώνεται η Κάτω Αχαΐα, καίγονται εργοστάσια στη ΒΙΠΕ Πάτρας

σχόλια