Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ο Πούτιν θέλει να ζήσει για πάντα και έχει σχέδιο: Κόρη, επιστήμονες και δισεκατομμύρια

Πέθανε η φωτορεπόρτερ Μαρία Μαρόγιαννη

Απολογισμός στο Φεστιβάλ Βενετίας. Κερδισμένοι και χαμένοι

EuroBasket: Η Ελλάδα «πέταξε» στους 8 με 84-79 επί του Ισραήλ

ΔΕΘ: Η ερώτηση που δεν απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

σχόλια