Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ντόναλντ Τραμπ: Η πρώτη αντίδραση μετά τη δημοσιοποίηση των emails του Έπσταϊν που τον εκθέτουν
Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέην έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης
Φωτιά στη Μαρίνα Ζέας: Κάηκαν πολυτελή σκάφη
Ένας πολύ κοινός ιός φαίνεται να πυροδοτεί την εμφάνιση του λύκου, σύμφωνα με επιστήμονες
«Τουρίστες του πολέμου»: Ιταλοί φέρονται να πλήρωναν για να σκοτώνουν αμάχους στο Σαράγεβο
σχόλια