Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πανελλήνιες: Το θέμα της Έκθεσης για τους υποψήφιους

Η πτώση της Novo Nordisk του Ozempic: Πώς η Eli Lilly «έκλεψε» τους παχύσαρκους με τα Wegovy και Zepbound

Σκάνδαλο παιδεραστίας στα Δουνέικα: Το αποκρουστικό πρόσωπο της «αγίας» ελληνικής κοινωνίας

Μεξικό: Δολοφονήθηκαν όλα τα μέλη μουσικού συγκροτήματος

Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

σχόλια