Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Νεκρή 16χρονη στο Γκάζι: Από πνευμονική εμβολή ο θάνατός της

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Την καταγγέλλουν ότι φωτογράφισε με το κινητό της την Μπακογιάννη

«Επιστροφή ενοικίου»: Πότε θα μπουν αυτόματα τα πρώτα ποσά στους λογαριασμούς – Ποιοι δικαιούνται έως 800 ευρώ

ΕΛΑΣ για 16χρονη στο Γκάζι: «Δεν συνδέεται το αλκοόλ με τον θάνατό της για την ώρα» - Η περιγραφή του πατέρα της

Ποινική δίωξη από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για τους συλληφθέντες στην υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ

σχόλια