Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ντόναλντ Τραμπ: Η πρώτη αντίδραση μετά τη δημοσιοποίηση των emails του Έπσταϊν που τον εκθέτουν
Ένας πολύ κοινός ιός φαίνεται να πυροδοτεί την εμφάνιση του λύκου, σύμφωνα με επιστήμονες
Eurovision: Ο Καναδάς σκέφτεται να συμμετάσχει στον διαγωνισμό - «Πρόκειται για την προστασία της ταυτότητάς μας»
Φωτιά στη Μαρίνα Ζέας: Κάηκαν πολυτελή σκάφη
Σεισμός στην Κύπρο: «Δεν είμαστε σε θέση να προσδιορίσουμε αν ο κύριος έχει γίνει ή όχι»
σχόλια