Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: Εκνευρισμένος στο τέλος παράστασης στα Χανιά - «Λυπάμαι αλλά δεν γίνεται»

Φωτιά τώρα στον Άγιο Στέφανο - Στη μάχη και εναέρια μέσα

Αυτές είναι οι ασφαλέστερες πόλεις της Ευρώπης – Η Ελλάδα εκτός λίστας

Φωτιά τώρα: Εκκενώνεται η Κάτω Αχαΐα, καίγονται εργοστάσια στη ΒΙΠΕ Πάτρας

Φωτιά στην Αχαΐα: Νέο 112 για εκκένωση 6 περιοχών

σχόλια