Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Νεκρή 16χρονη στο Γκάζι: Από πνευμονική εμβολή ο θάνατός της

Νεκρή 16χρονη στο Γκάζι: Πώς συνέβη η τραγωδία - Ο πατέρας της ενημέρωσε την ΕΛΑΣ «περίπου 10 ώρες μετά»

Γεωργιάδης για νεκρή 16χρονη στο Γκάζι: «Το νοσοκομείο ενημέρωσε την ΕΛΑΣ, δεν έχει καμία ευθύνη το ΕΚΑΒ»

Λάρισα: Νεκρό βρέφος ενός μηνός

«Επιστροφή ενοικίου»: Πότε θα μπουν αυτόματα τα πρώτα ποσά στους λογαριασμούς – Ποιοι δικαιούνται έως 800 ευρώ

σχόλια