Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Οι Ολλανδοί επέλεξαν τα πέντε καλύτερα ελληνικά νησιά

Γλυκερία: «Θα εμφανιστώ όπου με θέλουν, και στο Ισραήλ»

Ηνωμένα Έθνη: Η στιγμή που ο πρέσβης της Παλαιστίνης ξεσπά σε κλάματα για τη Γάζα

Χέιλι Μπίμπερ: Πουλά τη Rhode στην e.l.f. για 1 δισεκατομμύριο δολάρια

Εντοπίστηκε μυστηριώδες ουράνιο σώμα στον Γαλαξία μας - Εκπέμπει ρυθμικά ραδιοκύματα και ακτίνες Χ

σχόλια