Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: Συγγνώμη έκανα λάθος με τον Χάρι Πότερ

Τζ. Κ. Ρόουλινγκ: Συγγνώμη έκανα λάθος με τον Χάρι Πότερ Facebook Twitter
34

Σε μια σπάνια συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Wonderland η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, η συγγραφέας πίσω από την λογοτεχνική -και κινηματογραφική- επιτυχία Χάρι Πότερ, ομολογεί ότι έκανε ένα λάθος.

Εξομολογήθηκε στην πρωταγωνίστρια οκτώ ταινιών του Χάρι Πότερ, Έμα Γουότσον, που έπαιζε το ρόλο της δημοσιογράφου, ότι δεν έπρεπε να παντρέψει το χαρακτήρα της, την Ερμιόνη  Γκρέιντζερ με τον Ρον Ουέσλι. Η σχέση των δύο, όπως αποκάλυψε, βγήκε από τους δικούς της "πολύ προσωπικούς λόγους".

"Έγραψα τη σχέση Ερμιόνης-  Ρον ως μία μορφή εκπλήρωσης επιθυμίας. Στην πραγματικότητα έτσι ήλθε η σύλληψη της ιδέας. Για λόγους που έχουν ελάχιστα να κάνουν με τη λογοτεχνία και περισσότερο με εμένα να μένω προσκολλημένη στην πλοκή όπως την είχαν πρωτοφανταστεί, η Ερμιόνη έμεινε με τον Ρον" είπε.

«Πιστεύω ότι υπάρχουν οπαδοί που αναρωτήθηκαν αν ο Ρον μπορεί να κάνει ευτυχισμένη την Ερμιόνη» απολογείται και σημείωσε, όπως γράφουν τα Νέα, ότι αυτό το ζευγάρι "σήμερα θα κατέληγε σε σύμβουλο γάμου".

34

σχόλια

18 σχόλια
Με την ίδια λογική θα μπορούσε να ζευγαρώσει την Hermione με τον Drago, τον Harry με τη Luna, το Neville με τη Ginny...και για ποιο hardcore καταστάσεις: τον Harry με τον Drago, την Hermione με τον Snape, τon Neville με την Trelawney...πιθανοί συνδυασμοί πολλοί διαλέχτε!Αλλά πραγματικά το να βάλει μαζί τον harry & hermione θα ήταν το πιο epic fail ever!!
πιστευω οτι εαν γινοταν το αντιθετο (η ερμιονη να παντρευτει τον χαρυ) θα ηταν πολυ οφθαλμοφανες και ανουσιο..απο τη μια εχουμε το αρχετυπο του ηρωα (χαρυ) που εχει λιγα ψευγαδια χαρακτηρα κα μαλιστα εχει ζησει απο την αβαντα κανταβρα!απο την αλλη εχουμε ενα χαρακτηρα (Ρον), πολυ γηινο, με εμφανεις προβληματισμους (καθολη τη διαρκεια της ωριμανσης του).προσωπικα ο χαρυ επρεπε να πεθανει μαζι με βολντεμορτ!
Ναι κι εγώ ήθελα ένα πιο δραματικό τέλος για τον Χάρι Πότερ. Αν όχι να πεθάνει, τουλάχιστον να μείνει μόνος του, να ακολουθήσει έναν πιο δραματικό δρόμο. Η Ρόουλινγκ είχε συνδεθεί πολύ με τους ηρωές της μάλλον και ήθελε να τους προσφέρει το σούπερ happy end...
επιπλεον, θεωρω οτι ιδιως μετα τη ταινια, οποτε και ο χαρακτηρας πηρε σαρκα και οστα στην πολυ ομορφη emma watson, μετα απο τα λεγομενα της rowling, δημιουργειτε το εξης ερωτηματικο..καθημερινοι ανθρωποι με προβληματισμους και αδυναμιες δε μπορουν να εχουν σχεση με εξυπνες, ομορφες δυναμικες γυναικες? η θα καταληγουν παντα σε συμβουλο? (αν οχι κερατο, με το χαρυ και οποιον χαρυ)....
Το λάθος ήταν που ο Χάρι Πότερ κατέληξε παντρεμένος με την Τζίνυ. Γενικά αυτό το 20 χρόνια μετά που είχε σαν επίλογο το έβδομο βιβλίο, ήταν λάθος, τουλάχιστον έτσι όπως γράφτηκε. Ξενέρωτο και γλυκανάλατο...
υπαρχουν βιβλια και συγγραφεις που συζητιουνται ακομα μετα απο ολοκληρους αιωνες, απο ποτε "στερεψε" μια σειρα βιβλιων που βγηκε πριν λιγα χρονια?
Τώρα θα μου συγκρίνεις τα μεγάλα έργα με τον Χάρι Πότερ; Άλλο το να αφήσεις αξιόλογο έργο που θα συζητηθεί για χρόνια, κι άλλο να γράψεις ένα παραμύθι το οποίο θα ξεχαστεί μέσα σε μία 10ετία. Τώρα που είδε ότι το κοινό της άρχισε να χάνει το ενδιαφέρον του, προσπαθεί να κρατηθεί στα πρωτοσέλιδα με βλακώδεις "αποκαλύψεις" που δεν συμβάλλουν σε τίποτα άλλο παρά στην προώθηση του franchise της.
Υπάρχουν πολλά παραμύθια που επιβιώνουν στους αιώνες και μπορούν να σε αγγίξουν περισσότερο από τα "σοβαρά βιβλία" που απευθύνονται μόνο σε ενήλικες. Βάλε λίγη μαγεία στη ζωή σου να σπάσει αυτή η πίκρα! *fiy η δεκαετία έχει περάσει.