Η A24, που ιδρύθηκε το 2012 από τους Daniel Katz, David Fenkel και John Hodges, ξεκίνησε από τη διανομή ξεχωριστών ανεξάρτητων ταινιών όπως οι «The Witch» και «Spring Breakers» και εξελίχθηκε σε πολιτιστικό γίγαντα. Η φήμη της εκτοξεύθηκε χάρη στη βράβευση ταινιών της: το «Moonlight» (2016) και το «Everything everywhere all at once» (2022) κέρδισαν το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και έκαναν υψηλές εισπράξεις. Με περιορισμένο προϋπολογισμό, δημιουργικό μάρκετινγκ και στενή συνεργασία με τους σκηνοθέτες, η A24 δημιούργησε ένα αφοσιωμένο κοινό που συχνά αποκτά χαρακτηριστικά θρησκείας. Μια χρηματοδότηση ύψους 75 εκατομμυρίων δολαρίων από τη Thrive Capital στα μέσα του 2024 έφτασε την αξία της να αποτιμάται σε 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια, επιτρέποντάς της να επιδιώξει ταινίες μεγαλύτερης κλίμακας και να μπει στον χώρο της τηλεόρασης, της μουσικής και των καταναλωτικών προϊόντων.
Πηγή: «The New Yorker»