Ναταλία, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO
0

— Ναταλία, πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μόδα;

Δύσκολο να το προσδιορίσω ακριβώς. Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ακολουθήσεις το κομμάτι αυτό επαγγελματικά;

Τελειώνοντας το σχολείο, το μόνο που μπορούσα να φανταστώ να κάνω στη ζωή μου είχε σχέση με τη μόδα. Σίγουρα δεν είχα στο μυαλό μου πως θα δημιουργούσα το δικό μου brand, αλλά ήξερα πως θα βρισκόμουν μέσα στο, μαγικό τότε στο μυαλό μου, fashion industry. Γι’ αυτό και αποφάσισα να σπουδάσω Fashion Business. Ήταν κάτι αρκετά συγκεκριμένο, ίσως και λίγο περιοριστικό για την εποχή, άλλα ήμουν σίγουρη πως θα αξιοποιούσα τις γνώσεις που απέκτησα πολύ σύντομα – όπως και έκανα.

— Μετά από πολλά χρόνια στον χώρο των social media και του fashion blogging, ξεκίνησες το brand σου, το WOERA. Πες μας μερικά πράγματα γι’ αυτό.

Η ιδέα γεννήθηκε περίπου πριν από πέντε χρόνια μέσα από συζητήσεις με τον σύντροφό μου για το πού θα έβρισκα το «τέλειο» boyfriend πουκάμισο, προσαρμοσμένο πάνω στη γυναικεία φιγούρα. Βλέποντας τις ανάγκες μου να μην καλύπτονται επαρκώς από αυτά που υπήρχαν στην αγορά, πήρα την απόφαση να δημιουργήσω η ίδια κάτι που θα τις κάλυπτε. Το όνομα προέκυψε από μια εξ ορισμού ισχυρή και πολλά υποσχόμενη έκφραση: «Women’s Era. Στόχος της WOERA είναι να κάνει αυτό στο οποίο παραπέμπει και το όνομά της: να εμπνεύσει μια νέα εποχή για τη γυναίκα. Είμαι περήφανη που το βλέπω το «παιδί» μου να μεγαλώνει και να εξελίσσεται σε κάτι τόσο όμορφο.

Η μόδα άρχισε να μου αρέσει από πολύ μικρή ηλικία. Θυμάμαι να χάνομαι με τις ώρες στην ντουλάπα της μητέρας μου και της γιαγιάς μου και να αισθάνομαι ότι τα ρούχα μου διηγούνταν ιστορίες. Είχα αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση μαζί τους. Αλλά, αν με ρωτούσες τότε, ποτέ δεν θα φανταζόμουν πως μια μέρα θα τα δημιουργούσα εγώ η ίδια.

— Γιατί πουκάμισα;

Διότι είναι ένα κομμάτι με διαχρονική κομψότητα που δείχνει ανεπιτήδευτα όμορφο σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας. 

— Είσαι επιχειρηματίας και σχεδιάστρια. Πώς συνδέονται αυτά τα δύο στην καθημερινότητά σου;

Ξεκίνησα τη WOERA επειδή ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου για δημιουργία. Όμως στον πραγματικό κόσμο το όραμά μου έπρεπε να υλοποιηθεί μέσω μιας real life επιχείρησης, έτσι ανέπτυξα τις ικανότητες που απαιτούσε ο χειρισμός όλων των πτυχών της επιχείρησης. Σήμερα πιστεύω πως έχω βρει την ισορροπία και απολαμβάνω εξίσου και τις δύο πλευρές. 

Ναταλία Γεωργαλά Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LifO

— Υπάρχει ένα κομμάτι που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Τα vintage Levi’s μου και πλέον τα WOERA πουκάμισά μου.

— Τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτή την περίοδο; Τι νέο ετοιμάζεις;

Προτεραιότητά μου είναι η WOERA και η ανάπτυξή της. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως έρχονται πολύ όμορφα πράγματα τους επόμενους μήνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Πουκάμισο WOERA (€315), φούστα από το κορεάτικο brand RECTO (€195), μπότες Zara (€45), ζιβάγκο Zara (€25).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Κυριολεκτικά, τρέχω στο σπίτι μου να αλλάξω μετά από μια ατελείωτη ημέρα στο showroom και να αφιερώσω μια ώρα για εμένα στο γυμναστήριο!

@natgeorgala, @woeraofficial

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Μόδα & Στυλ / Η Chappell Roan γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της MAC και το glam απογειώνεται

Η ποπ σταρ που αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της νέας παγκόσμιας καμπάνιας της MAC, ανοίγοντας ένα νέο, εκρηκτικό κεφάλαιο ως το πιο απρόβλεπτο και τολμηρό beauty icon της γενιάς της.
LIFO NEWSROOM
Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Μόδα & Στυλ / Farida Khelfa: Η μούσα του Gaultier και του Alaïa βγάζει στο σφυρί το παρελθόν της

Διακόσια αρχειακά κομμάτια από τα ’80s και ’90s εκποιεί η Farida Khelfa, η εμβληματική φιγούρα της γαλλικής μόδας, που από τις φτωχογειτονιές της Λιόν έφτασε στην κορυφή του κόσμου της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Μόδα & Στυλ / Η μόδα συνεχίζει την ανακύκλωση ιδεών: Σειρά τώρα έχουν τα it-bags

Πώς γίνεται μια τσάντα «τρόπαιο»; Ποια τσάντα διεκδικείται, μπαίνει σε λίστες αναμονής, αναγνωρίζεται ως σύμβολο της μεγάλης ζωής; Από τις φετινές επανεκδόσεις μυθικών μοντέλων βγάζουμε κάποια συμπεράσματα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ο Jacob Elordi φωτογραφίζεται από τη Sofia Coppola ως πρεσβευτής της Cartier

Μόδα & Στυλ / Ο Τζέικομπ Eλόρντι φωτογραφίζεται από τη Σοφία Κόπολα ως πρεσβευτής της Cartier

Η σκηνοθέτιδα της «Priscilla» ξανασυναντά τον ηθοποιό στη Νέα Υόρκη, για να αποτυπώσει μέσα από τον φακό της την τρυφερότητα των βραχιολιών της νέας συλλογής «Love Unlimited» της Cartier.
THE LIFO TEAM
Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ