Το Lifebuoy κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά

Το Lifebuoy κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Το Lifebuoy (Λάιφ Μπόι), η Νο 1 μάρκα σαπουνιού υγιεινής χεριών στον κόσμο* κυκλοφορεί από σήμερα και στην Ελλάδα, ενισχύοντας το χαρτοφυλάκιο της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas στον χώρο της προσωπικής περιποίησης.

Το Lifebuoy κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά Facebook Twitter

Η σειρά Lifebuoy, ο σύμμαχος μας για ολοκληρωμένη υγιεινή, αποτελείται από υγρά κρεμοσάπουνα, μπάρα σαπουνιού, αντισηπτικά gel και υγρά μαντηλάκια καθαρισμού. Η πλήρης γκάμα προϊόντων περιέχει τους εξής κωδικούς:

  • Υγρό κρεμοσάπουνο Total, με Θυμάρι και Έλαιο Πεύκου - Mε αντιβακτηριδιακό συστατικό και ουδέτερο pH για το δέρμα, βοηθάει στην ενυδάτωση και στην προστασία από την ξηρότητα, καθώς και στην απομάκρυνση των βακτηρίων
  • Υγρό κρεμοσάπουνο Mild Care, με κρέμα για απαλή φροντίδα - Mε αντιβακτηριδιακό συστατικό και ουδέτερο pH για το δέρμα, βοηθάει στην ενυδάτωση και στην προστασία από την ξηρότητα, καθώς και στην απομάκρυνση των βακτηρίων
  • Αντισηπτικό gel, σε συσκευασία των 250 και 50 ml - Σκοτώνει το 99,9% των βακτηρίων και των εγκαψιδιωμένων ιών, ενώ περιέχει βιταμίνη Β3 και γλυκερίνη, η οποία βοηθάει στην ενυδάτωση και την προστασία κατά της ξηρότητας
  • Μπάρα σαπουνιού με γλυκερίνη - Βοηθάει στην απομάκρυνση των βακτηρίων, καθώς και στην ενυδάτωση και την προστασία του φυσικού επιδερμικού φραγμού
  • Υγρά μαντηλάκια καθαρισμού με οινόπνευμα - Βοηθάνε στην απομάκρυνση των βακτηρίων και καθαρίζουν εντατικά
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM