Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits»

Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits» Facebook Twitter
0

Υπάρχει κάτι μέσα μας, που μας ωθεί στην εξερεύνηση. Να ανακαλύψουμε το άγνωστο, και να βιώσουμε νέες συγκινήσεις και συναισθήματα. Το διαφημιστικό για το λανσάρισμα του PS5 αναδεικνύει αυτήν την ισχυρή επιθυμία και εμπνέει κάθε gamer να αναζητήσει νέες εμπειρίες στο gaming που υπερβαίνουν ότι θεωρούσε μέχρι τώρα εφικτό.

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό πλάνων αρχείου και αναπαραστάσεις από ζωντανή δράση, το «PS5 Launch - Play Has No Limits» ενεργοποιεί το αίσθημα της εξερεύνησης στους gamer, «φιλοξενώντας» εξερευνητές του παρελθόντος που στάθηκαν στο «κατώφλι» του άγνωστου και ξεπέρασαν τα όριά τους για να πετύχουν το ακατόρθωτο.

Δείτε εδώ το νέο σποτ για το PlayStation 5:

 

«Με το διαφημιστικό του λανσαρίσματος του PlayStation 5, το "S5 Launch - Play Has No Limits", θέλουμε να αναβιώσουμε τον ενθουσιασμό και την συγκίνηση που μας ωθούν στην εξερεύνηση», ανέφερε η Mary Yee, VP Global Marketing. «Εμπνέουμε κάθε παίκτη να αναζητήσει νέους κόσμους και νέες εμπειρίες που τους προκαλούν να ανακαλύψουν τι είναι εφικτό. Θέλουμε οι λάτρεις του gaming να δουν αυτό που δεν έχει δει ποτέ κανείς, να ακούσουν αυτό που δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς και να αισθανθούν αυτό που δεν έχει αισθανθεί ποτέ κανείς. Με εφαλτήριο το gaming επόμενης γενιάς στο PlayStation 5, θέλουμε να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία της ανακάλυψης στους παίκτες, προσφέροντας την εμπειρία νέων κόσμων που βρίσκονται πέρα από τα όρια του εφικτού.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM