FrieslandCampina Hellas-NOYNOY: 2.000.000 ποτήρια γάλα από το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!»

FrieslandCampina Hellas-NOYNOY: 2.000.000 ποτήρια γάλα από το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!» Facebook Twitter
0

Η FrieslandCampina Hellas - ΝΟΥΝΟΥ, υλοποιεί και στηρίζει από το 2015 το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», έχοντας τη φροντίδα των παιδιών κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας του. Διανύοντας μόλις τον 4ο χρόνο, το πρόγραμμα έχει ήδη προσφέρει πάνω από 2.000.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ σε δεκάδες ιδρύματα και φορείς στήριξης ανηλίκων σε όλη την Ελλάδα συμβάλλοντας στις ανάγκες τους σε γάλα.

Βλέποντας στα πρόσωπα των παιδιών το αύριο, η FrieslandCampina Hellas αποδεικνύει έμπρακτα τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία και οικογένεια. Το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ολιστικού προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας», που αντανακλά τις αξίες της, τη φροντίδα, τον σεβασμό για το Παιδί και την Οικογένεια και σε παρακινεί να νοιάζεσαι, να σέβεσαι, να κάνεις το καλό αθόρυβα και ουσιαστικά.

FrieslandCampina Hellas-NOYNOY: 2.000.000 ποτήρια γάλα από το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!» Facebook Twitter

Ο Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, δήλωσε: «Η προσφορά μας στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία πηγάζει από την ευθύνη, την ακεραιότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή μας, αξίες που αντικατοπτρίζονται στη στρατηγική της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας» και χαρακτηρίζει οτιδήποτε κάνουμε. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοβουλία μας «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», με το οποίο έχουμε ήδη προσφέρει 2.000.000 ποτήρια γάλα σε παιδιά και συνεχίζουμε! Με κίνητρο τα πολύτιμα χαμόγελα των παιδιών ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των φορέων που τα στηρίζουν σε όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι, στο σπουδαίο έργο τους. Η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ θα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά, που είναι η ελπίδα και το μέλλον μας».

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM