ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

REDS: Νέες εμπορικές συμφωνίες και επανεκκίνηση λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων του Smart Park

REDS: Νέες εμπορικές συμφωνίες και επανεκκίνηση λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων του Smart Park Facebook Twitter
0

Στην υπογραφή δύο νέων συμφωνιών εμπορικής μίσθωσης ακινήτων στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park στα Σπάτα προχώρησε η ΓΥΑΛΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε., 100% θυγατρική της REDS του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ.

Οι δύο νέες αυτές συνεργασίες, ενισχύουν το μίγμα των προσφερόμενων υπηρεσιών στους επισκέπτες του Πάρκου και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του Smart Park, ιδιαίτερα υπό τις παρούσες δυσμενείς συνθήκες της πανδημίας του Covid-19.

Ειδικότερα, η εταιρεία συμφώνησε με την εταιρεία «ΝΕΦ – ΝΕΦ (NEF - NEF) ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΛΕΥΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και το εμπορικό σήμα «NEF – NEF Α.Ε.», για τη δημιουργία Εμπορικού Καταστήματος, συνολικής επιφάνειας 170 τ.μ., λιανικής πώληση λευκών ειδών, υφασμάτων, προσοψίων, χαλιών, διακοσμητικών ειδών για το σπίτι και συναφών με αυτά ειδών. H «NEF – NEF» έχει διεθνή παρουσία στον τομέα της λιανικής πώλησης ένδυσης, με πάνω από 60 σημεία πώλησης σε 6 χώρες.

Παράλληλα, προχώρησε σε συμφωνία με την εταιρεία «LILA VERNE ΕΜΠΟΡΙΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΩΝ ΕΙΔΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ» και το εμπορικό σήμα «HUNTER Authentic Accessories», για τη δημιουργία Εμπορικού Καταστήματος, συνολικής επιφάνειας 114 τ.μ, λιανικής πώλησης γυναικείων τσαντών, υποδημάτων, βαλιτσών, γυναικείων και δερμάτινων αξεσουάρ το οποίο θα λειτουργεί εντός του χώρου Smart Gallery. H «HUNTER Authentic Accessories» παράγει τα προϊόντα της σχεδόν εξ ολοκλήρου στην Ελλάδα, προάγοντας την ελληνική δημιουργικότητα ανά τον κόσμο, καθώς μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού βρίσκεται πέραν της Ελλάδας και της Κύπρου, σε Αμερική, Αυστραλία και πολλές ακόμα χώρες.

Σε συνέχεια των πρόσφατων αποφάσεων για τη λειτουργία του λιανεμπορίου, σημειώνεται πως το σύνολο των εμπορικών καταστημάτων του Smart Park έχει επανεκκινήσει τη λειτουργία του, συμπληρώνοντας τα χωρίς διακοπή λειτουργούντα καταστήματα της υπεραγοράς ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ και του φαρμακείου. Τα καταστήματα εστίασης λειτουργούν μόνο με τη μέθοδο take-away.

Λόγω του ανοικτού χαρακτήρα του και των μεγάλων υπαίθριων χώρων του, το Smart Park, το μεγαλύτερο εμπορικό πάρκο στην Ελλάδα, αποτελεί αγαπημένο και ασφαλή προορισμό για το κοινό, παρουσιάζοντας διαρκή αύξηση επισκεψιμότητας, έχοντας σταθερά στο επίκεντρο την ασφάλεια του προσωπικού, των εργαζομένων και των επισκεπτών του.

0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM