ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού Facebook Twitter
0

Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea διακρίθηκε για την πρωτοποριακή καμπάνια ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού που έτρεξε μέσα στο 2023, αποσπώντας δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024, μια διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για 5η χρονιά από την Boussias.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη» απέσπασε δύο βραβεία, ένα Χρυσό και ένα Ασημένιο στις κατηγορίες «Most Creative Campaign with Influencers» και «Best in Personal Care, Health & Beauty» αντίστοιχα, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία στα κριτήρια Δημιουργικότητας και Καινοτομίας.

Σημειώνεται ότι η καμπάνια είχε στόχο την ανάδειξη της σημασίας της αυτοεξέτασης μαστού, με πρωτότυπο concept που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το queen.gr και πρωταγωνιστές τους Λάμπρο Βακιάρο, Μαρία Λουίζα Βούρου, Κατερίνα Ευαγγελινού, Άννα Πρέλεβιτς. Συγκεκριμένα, ο γνωστός σεφ, νικητής του MasterChef, Λάμπρος Βακιάρος προσκάλεσε έξι γυναίκες σε ένα Masterclass μαγειρικής διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η ζύμη του ψωμιού προσομοιάζει με το γυναικείο στήθος, ο σεφ έδειξε στις ανυποψίαστες καλεσμένες του πώς μπορούν να αυτοψηλαφούν το στήθος τους με συγκεκριμένες κινήσεις των δαχτύλων τους, ακολουθώντας την φορά του ρολογιού. Καθώς έπλαθαν τη ζύμη, οι συμμετέχουσες εντόπισαν «κάτι» που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι, ακριβώς όπως συμβαίνει με κάποιο ύποπτο εύρημα που μπορεί να αφορά τα πρώτα στάδια εμφάνισης του καρκίνου του μαστού. Τόσο απλά, το ευφάνταστο masterclass έγινε μια συνταγή πρόληψης, ένα μάθημα ζωής.

Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού Facebook Twitter

Η Χρύσα Σπυροπούλου, Marketing & Communications Manager της Affidea Ελλάδος, σημείωσε ότι «είναι τιμή μας που ως brand υγείας βραβευόμαστε για την σημαντική αυτή καμπάνια που αφορά την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών κατά του καρκίνου του μαστού. Αξιοποιώντας την δυναμική του influencer marketing, επιλέξαμε να μιλήσουμε για την αυτοψηλάφηση που συμπληρώνει το τρίπτυχο της πρόληψης μαζί με την μαστογραφία και την κλινική εξέταση. Η Affidea επενδύει σταθερά σε καμπάνιες πρόληψης και ενημέρωσης για θέματα υγείας, καταπολεμώντας πιθανά εμπόδια για την πραγματοποίηση προληπτικών εξετάσεων, όπως ο φόβος».

Η Affidea, ο μεγαλύτερος πάροχος πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας στην Ευρώπη, οικοδομεί σχέσεις διαρκείας µε τους εξεταζόμενους, εστιάζοντας στην κατανόηση των αναγκών τους. Πρωτοπορεί και επενδύει σε τελευταία τεχνολογία, εξασφαλίζοντας την μέγιστη υποστήριξη στις γυναίκες που την επιλέγουν είτε για προληπτικούς είτε για θεραπευτικούς λόγους, παρέχοντάς τους ανώτερη ποιότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία.

Δείτε το video εδώ.

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea

Ο Όμιλος Affidea αποτελεί σήμερα τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη με δραστηριότητα σε 15 χώρες.

Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους, μέσω ενός Πανελλαδικού Δικτύου Διαγνωστικών Κέντρων, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Ο Όμιλος Affidea εφαρμόζει κατ’ αποκλειστικότητα το πρόγραμμα βελτιστοποίησης της δόσης ακτινοβολίας Dose Excellence κατά τη διενέργεια της αξονικής τομογραφίας. Όλα τα κέντρα είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189.

Η αρτιότητα του σύγχρονου εξοπλισμού, η επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και η διεθνής αναγνώριση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Affidea καταδεικνύονται από τις διακρίσεις και τις στρατηγικές συνεργασίες του στο χώρο της υγείας.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram.

Επιχειρείν
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM