ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Χρυσό βραβείο για την Affidea για τις επικοινωνιακές δράσεις Πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας στα PR Awards

Χρυσό βραβείο για την Affidea για τις επικοινωνιακές δράσεις Πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας στα PR Awards Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Όμιλος διαγνωστικών κέντρων Affidea διακρίθηκε για την στρατηγική επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σχετικά με τις δράσεις πρόληψης και προαγωγής της υγείας στα PR Awards 2024, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Μαρτίου από την Boussias Events, με παρουσία 350 εκπροσώπων εταιρειών, ακαδημαϊκών και θεσμικών φορέων.

Στόχος των βραβείων είναι η αναγνώριση των κορυφαίων και πιο καινοτόμων έργων στον χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, μέσω της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 31 διακεκριμένοι εκπρόσωποι εταιρειών και ακαδημαϊκών ιδρυμάτων. Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Affidea σημείωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα «Best PR Campaign» και κατέκτησε το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία δραστηριοποίησής του, Health, Pharma & Wellness.

Ο μεγαλύτερος ιδιωτικός πάροχος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στην Ευρώπη, στο πλαίσιο στρατηγικού πλάνου, επενδύει σε πρωτοβουλίες για την ανάδειξη της Πρόληψης και την Προαγωγή της υγείας, με στόχο την εξοικείωση του γενικού πληθυσμού με τα οφέλη των προληπτικών ελέγχων και την ανάπτυξη του αλφαβητισμού σε θέματα φροντίδας της υγείας (health literacy).

Χρυσό βραβείο για την Affidea για τις επικοινωνιακές δράσεις Πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας στα PR Awards Facebook Twitter

Η στρατηγική πρόληψης της Affidea έχει στόχο να γίνει προορισμός και brand επιλογής για εξετάσεις πρόληψης, με άξονες την ενημέρωση και εκπαίδευση με καμπάνιες που επικεντρώνονται σε θέματα υγείας, την έγκαιρη ανίχνευση με διενέργεια δωρεάν check up, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων για την ενεργή διαχείριση της υγείας από τους εξεταζόμενους, καθώς και τις συνεργασίες με εταιρείες και συνεργαζόμενους φορείς για εξατομικευμένα προγράμματα πρόληψης (brand partnerships).

Χαρακτηριστικό είναι ότι το παραδοσιακό μοντέλο της υγειονομικής περίθαλψης στην Ευρώπη υφίσταται μια αξιοσημείωτη στροφή, κάτι που τεκμηριώνεται από πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα: oι εξεταζόμενοι δεν είναι πια παθητικοί λήπτες ιατρικών υπηρεσιών, αλλά συμμετέχουν ενεργά και λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις, επιλέγοντας παρόχους υγειονομικής φροντίδας με κριτήρια όπως η ποιότητα και η αξιοπιστία. Επιπλέον, η συμπεριφορά των καταναλωτών στρέφεται σταδιακά προς την πρόληψη, επενδύοντας όλο και περισσότερο σε προληπτικά μέτρα, τροποποιήσεις του τρόπου ζωής και υπηρεσίες ευεξίας για την διατήρηση της βέλτιστης υγείας και την πρόληψη μελλοντικών ασθενειών.

Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea οικοδομούν σχέσεις εμπιστοσύνης µε τους εξεταζόμενους, εστιάζοντας στην κατανόηση των αναγκών τους. Πρωτοπορούν και επενδύουν στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας, εξασφαλίζοντας την μέγιστη υποστήριξη στους εξεταζόμενους που τα επιλέγουν, παρέχοντάς τους υψηλή ποιότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία.

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram.

Επιχειρείν
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM