ΙΚΕΑ: Πέντε βραβεία ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024

Πέντε βραβεία απέσπασε η ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024 Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η IKEA, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, κατάφερε και πάλι να ξεχωρίσει στην ελληνική αγορά του επιχειρείν και της επικοινωνίας, κατακτώντας συνολικά πέντε βραβεία στις διοργανώσεις Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024. Οι πολλαπλές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να επιβεβαιώσουν τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες της εταιρείας στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Συγκεκριμένα, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε κατακτώντας πέντε συνολικά βραβεία, 1 Gold, 2 Silver και 2 Bronze για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των στοχευμένων και αποτελεσματικών marketing ενεργειών της.

Πέντε βραβεία απέσπασε η ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024 Facebook Twitter

Αναλυτικά, τα βραβεία που κατέκτησε η εταιρεία:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Achievement in Home, Furniture & DIY” των Marketing Achievement Awards 2024, για τη συνολική στρατηγική marketing και επικοινωνίας που ακολούθησε η ΙΚΕΑ το έτος 2023.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Strategy for a Sustainable Future” των Marketing Achievement Awards 2024, για τη στρατηγική που ακολούθησε η ΙΚΕΑ με σκοπό να εμπνεύσει, να ενεργοποιήσει και να κατευθύνει το κοινό προς μια ολιστική και θετική κατεύθυνση στη μείωση της σπατάλης πρώτων υλών και ευρύτερα στην προστασία του περιβάλλοντος.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Content Creators” των Marketing Achievement Awards 2024, για το λανσάρισμα και το περιεχόμενο του νέου λογαριασμού της ΙΚΕΑ στο Τik Τok, με αφορμή το λανσάρισμα της καμπάνιας «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», η οποία έθεσε το νέο positioning της εταιρείας σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Strategy for Brand Building” των Marketing Achievement Awards 2024, για την νέα 360° καμπάνια της ΙΚΕΑ «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», σε σχεδιασμό και υλοποίηση της The Newtons Laboratory
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Event/ Experiential Marketing” των PR Awards 2024, για τη διοργάνωση και πραγματοποίηση της εταιρικής εκδήλωσης «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», σε σχεδιασμό και υλοποίηση της Gravity The Newtons, και με αφορμή το λανσάρισμα του νέου εταιρικού positioning και της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας ΙΚΕΑ.

Στόχος των βραβείων είναι η αναγνώριση των πιο καινοτόμων έργων στον επιχειρηματικό χώρο αλλά και το χώρο των δημοσίων σχέσεων στη χώρα μας. Οι φετινές απονομές πραγματοποιήθηκαν με τιμητικές τελετές σε χώρους εκδηλώσεων, οι οποίες ήταν αφιερωμένες στις εταιρείες που ξεχώρισαν για τη στρατηγική, τις καινοτομίες και τελικά την αποτελεσματικότητα των marketing ενεργειών τους.

#ikea

#zoumemazi #dimiourgoumemazi

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / ΔΕΗ και Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance σε νέα συνεργασία για ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM
Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM