ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΙΚΕΑ: Πέντε βραβεία ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024

Πέντε βραβεία απέσπασε η ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024 Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η IKEA, εταιρεία του ομίλου FOURLIS, κατάφερε και πάλι να ξεχωρίσει στην ελληνική αγορά του επιχειρείν και της επικοινωνίας, κατακτώντας συνολικά πέντε βραβεία στις διοργανώσεις Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024. Οι πολλαπλές διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να επιβεβαιώσουν τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες της εταιρείας στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Συγκεκριμένα, η ΙΚΕΑ διακρίθηκε κατακτώντας πέντε συνολικά βραβεία, 1 Gold, 2 Silver και 2 Bronze για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των στοχευμένων και αποτελεσματικών marketing ενεργειών της.

Πέντε βραβεία απέσπασε η ΙΚΕΑ στα Marketing Achievement Awards και PR Awards 2024 Facebook Twitter

Αναλυτικά, τα βραβεία που κατέκτησε η εταιρεία:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Achievement in Home, Furniture & DIY” των Marketing Achievement Awards 2024, για τη συνολική στρατηγική marketing και επικοινωνίας που ακολούθησε η ΙΚΕΑ το έτος 2023.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Strategy for a Sustainable Future” των Marketing Achievement Awards 2024, για τη στρατηγική που ακολούθησε η ΙΚΕΑ με σκοπό να εμπνεύσει, να ενεργοποιήσει και να κατευθύνει το κοινό προς μια ολιστική και θετική κατεύθυνση στη μείωση της σπατάλης πρώτων υλών και ευρύτερα στην προστασία του περιβάλλοντος.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Use of Content Creators” των Marketing Achievement Awards 2024, για το λανσάρισμα και το περιεχόμενο του νέου λογαριασμού της ΙΚΕΑ στο Τik Τok, με αφορμή το λανσάρισμα της καμπάνιας «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», η οποία έθεσε το νέο positioning της εταιρείας σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Best Marketing Strategy for Brand Building” των Marketing Achievement Awards 2024, για την νέα 360° καμπάνια της ΙΚΕΑ «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», σε σχεδιασμό και υλοποίηση της The Newtons Laboratory
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Event/ Experiential Marketing” των PR Awards 2024, για τη διοργάνωση και πραγματοποίηση της εταιρικής εκδήλωσης «Οι άνθρωποι είμαστε δημιουργοί», σε σχεδιασμό και υλοποίηση της Gravity The Newtons, και με αφορμή το λανσάρισμα του νέου εταιρικού positioning και της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας ΙΚΕΑ.

Στόχος των βραβείων είναι η αναγνώριση των πιο καινοτόμων έργων στον επιχειρηματικό χώρο αλλά και το χώρο των δημοσίων σχέσεων στη χώρα μας. Οι φετινές απονομές πραγματοποιήθηκαν με τιμητικές τελετές σε χώρους εκδηλώσεων, οι οποίες ήταν αφιερωμένες στις εταιρείες που ξεχώρισαν για τη στρατηγική, τις καινοτομίες και τελικά την αποτελεσματικότητα των marketing ενεργειών τους.

#ikea

#zoumemazi #dimiourgoumemazi

Επιχειρείν
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM