Νέα, σύγχρονη εταιρική ταυτότητα για την Εθνική Τράπεζα

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter
0

Η αναπτυξιακή πορεία της Εθνικής Τράπεζας τα τελευταία 5 έτη και η προσήλωσή της να αποτελεί πάντα την πρώτη επιλογή στον ελληνικό χρηματοπιστωτικό κλάδο, εκφράζεται πλέον και στην εικόνα της.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης. Η ανανεωμένη ταυτότητα υποστηρίζεται από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει το διάλογο με το κοινό. Η καμπάνια μαζί με τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα εκφράζουν την Εθνική Τράπεζα του Σήμερα.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Το μήνυμα της εξέλιξης της Εθνικής Τράπεζας στην «Τράπεζα Σήμερα», μετέφεραν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας Γκίκας Χαρδούβελης και ο Παύλος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

«Η απόλυτα επιτυχής έκβαση της διάθεσης του 22% των μετοχών από το ΤΧΣ, ήταν ηχηρή ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική μας Τράπεζα. Η νέα εικόνα της Τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα ταυτότητα, τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Εθνική Τράπεζα γίνεται ξανά η τράπεζα που οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της» σημειώνει ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας Γκίκας Χαρδούβελης.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Ο Παύλος Μυλωνάς αναδεικνύοντας τις κύριες επιτυχίες της Τράπεζας τα τελευταία 5 χρόνια, τόνισε ότι «Η Εθνική Τράπεζα έχει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Παράλληλα όμως, μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού της:

  • έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος, με τους δείκτες κεφαλαιακής της επάρκειας να βρίσκονται ανάμεσα στους υψηλότερους στην Ευρώπη,
  • βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι η Τράπεζα Πρώτης Επιλογής,
    • προσφέροντας τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας
    • στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ομάδες συμβούλων και καινοτόμες λύσεις
  • δίνει προτεραιότητα στις ευθύνες της προς την κοινωνία και το περιβάλλον. Έτσι άξια ανανεώνουμε την εταιρική μας εικόνα.»
Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Επιχειρείν / «Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Πάνω από 1.400 διανυκτερεύσεις δωρεάν φιλοξενίας προσφέρθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος από την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία σε ασθενείς από την επαρχία.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Έργο TWINVEST

Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο TWINVEST εντάσσεται στη στρατηγική του Ομίλου για την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την υποστήριξη βιώσιμων επενδύσεων στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και τη μετάβαση προς ένα ενεργειακό μέλλον όπου η τεχνολογία και η πράσινη ανάπτυξη συμβαδίζουν.
THE LIFO TEAM
H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς δεσμεύεται για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων ευαισθητοποιώντας το ευρύ κοινό με στόχο ένα καλύτερο αύριο

Με πλήρη συνείδηση και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς, υλοποιεί την καμπάνια «η δύναμή μας» με σεβασμό στο φαγητό και στόχο την ενημέρωση για την υπεύθυνη κατανάλωση.
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Επιχειρείν / ΔΕΗ: Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του μεγάλου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Το νέο αιολικό πάρκο θα αποτελείται συνολικά από 23 ανεμογεννήτριες και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, συμβάλλοντας σημαντικά στην οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ του Ομίλου ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Επιχειρείν / Dialectica: Παγκόσμια έρευνα για την Τεχνητή Νοημοσύνη σε 1,594 μεγάλες εταιρείες

Η έρευνα αποτυπώνει το βαθμό ενσωμάτωσης της Tεχνητής Nοημοσύνης στις λειτουργίες των εταιρειών, εστιάζοντας παράλληλα και στις βασικές τάσεις και προκλήσεις που συνδιαμορφώνουν το τοπίο.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς διακρίνεται για 8η συνεχή χρονιά ανάμεσα στις “The Most Sustainable Companies in Greece”

Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
THE LIFO TEAM