ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Νέα, σύγχρονη εταιρική ταυτότητα για την Εθνική Τράπεζα

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter
0

Η αναπτυξιακή πορεία της Εθνικής Τράπεζας τα τελευταία 5 έτη και η προσήλωσή της να αποτελεί πάντα την πρώτη επιλογή στον ελληνικό χρηματοπιστωτικό κλάδο, εκφράζεται πλέον και στην εικόνα της.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία της Τράπεζας, διατηρώντας το εμβληματικό κτίριο στο επίκεντρο και αξιοποιώντας περαιτέρω το σχήμα της έλλειψης ως σύμβολο συνεχούς εκσυγχρονισμού, ανανέωσης, αέναης εξέλιξης. Η ανανεωμένη ταυτότητα υποστηρίζεται από μια σύγχρονη, ανθρωποκεντρική καμπάνια, που ανοίγει το διάλογο με το κοινό. Η καμπάνια μαζί με τη νέα, σύγχρονη ταυτότητα εκφράζουν την Εθνική Τράπεζα του Σήμερα.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Το μήνυμα της εξέλιξης της Εθνικής Τράπεζας στην «Τράπεζα Σήμερα», μετέφεραν ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας Γκίκας Χαρδούβελης και ο Παύλος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της επιχειρηματικής κοινότητας καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

«Η απόλυτα επιτυχής έκβαση της διάθεσης του 22% των μετοχών από το ΤΧΣ, ήταν ηχηρή ψήφος εμπιστοσύνης στην Εθνική μας Τράπεζα. Η νέα εικόνα της Τράπεζας σηματοδοτεί τη νέα ταυτότητα, τη νέα εποχή και συγχρόνως αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Εθνική Τράπεζα γίνεται ξανά η τράπεζα που οδηγεί τις εξελίξεις στο ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, στέκεται δίπλα σε όλους τους Έλληνες ανεξαρτήτως φύλου ή ηλικίας και αποτελεί την πρώτη επιλογή για τους πελάτες της» σημειώνει ο Πρόεδρος του Δ. Σ. της Εθνικής Τράπεζας Γκίκας Χαρδούβελης.

Η νέα Εθνική Τράπεζα. Η Τράπεζα Σήμερα Facebook Twitter

Ο Παύλος Μυλωνάς αναδεικνύοντας τις κύριες επιτυχίες της Τράπεζας τα τελευταία 5 χρόνια, τόνισε ότι «Η Εθνική Τράπεζα έχει μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Παράλληλα όμως, μέσω του προγράμματος μετασχηματισμού της:

  • έχει απαλλαγεί από τα προβλήματα του παρελθόντος, με τους δείκτες κεφαλαιακής της επάρκειας να βρίσκονται ανάμεσα στους υψηλότερους στην Ευρώπη,
  • βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι η Τράπεζα Πρώτης Επιλογής,
    • προσφέροντας τις πιο σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες στον κλάδο, επενδύοντας στην τεχνολογική αναβάθμισή της και συνάπτοντας στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες τεχνολογίας
    • στηρίζοντας τις ελληνικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ομάδες συμβούλων και καινοτόμες λύσεις
  • δίνει προτεραιότητα στις ευθύνες της προς την κοινωνία και το περιβάλλον. Έτσι άξια ανανεώνουμε την εταιρική μας εικόνα.»
Επιχειρείν
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM