Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards

Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
0

Με τρία βραβεία – ένα gold, ένα silver και ένα bronze – διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες ‘Best in Retail’, ‘Best Use of Small Budget’ και ‘Best Multichannel Marketing Experience with Influencers’ αντίστοιχα, για την ενέργεια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», ένα άλμπουμ, που παρουσιάζει τρόπους προστασίας του θαλάσσιου κόσμου μέσα από «μπλε» ιστορίες, με διαφορετικό ήρωα κάθε φορά. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υλοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή του WWF Ελλάς και εντάσσεται στις δεσμεύσεις και προσπάθειες της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards Facebook Twitter

Το Φθινόπωρο του 2023, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποίησε την καμπάνια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά να γνωρίσουν τον ωκεανό και να μάθουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να τον διατηρήσουν καθαρό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να προμηθευτούν το άλμπουμ από τα καταστήματα ΑΒ και να το συμπληρώσουν με τα αυτοκόλλητα που λάμβαναν με κάθε αγορά των 10 ευρώ. Στο πλαίσιο της προώθησης της ενέργειας «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάστηκε με γνωστούς influencers και έτσι προέκυψε και η διάκριση της καμπάνιας. Αγαπημένοι αθλητές του υγρού στίβου, όπως η παγκόσμια πρωταθλήτρια καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, ο αργυρός Ολυμπιονίκης Μάριος Καπότσης, αλλά και ο αγαπημένος παρουσιαστής και πατέρας Ετεοκλής Παύλου, έγιναν οι καλύτεροι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντάς την μέσα από τα προσωπικά τους social media.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Με συντονισμένες δράσεις, εστιάζει στην εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την ενθάρρυνση όλων των κρίκων της εφοδιαστικής αλυσίδας, καλώντας τους να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους και για τις γενιές που θα ακολουθήσουν.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / ΔΕΗ και Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance σε νέα συνεργασία για ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM
Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Επιχειρείν / Κωτσόβολος και Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να φτάσει η Τεχνολογία παντού

Προϊόντα τεχνολογίας για 660 μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων των μικρών και ακριτικών νησιών έφθασαν από την Κωτσόβολος, στο πλαίσιο του 31ου Διάπλου της Ομάδας Αιγαίου.
THE LIFO TEAM
Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Επιχειρείν / Όμιλος ΔΕΗ: Προσθέτει φωτοβολταϊκό πάρκο 88 MW στο χαρτοφυλάκιο της Βουλγαρίας

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
THE LIFO TEAM
Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Επιχειρείν / Νέα έρευνα της Mastercard: Οι κυβερνοεπιθέσεις απειλούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ευρώπη

1 στους 4 ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει γίνει στόχος για απατεώνες ενώ ζει με το φόβο πως μία επίθεση θα μπορούσε να οδηγήσει σε οριστικό κλείσιμο της επιχείρησής του.
THE LIFO TEAM
Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Επιχειρείν / Το The Macallan και το Cirque du Soleil δημιούργησαν μαζί την 4η έκδοση της συλλογής The Macallan Harmony - Vibrant Oak

Μια δημιουργική συνέργεια που αναδεικνύει τη μοναδική ιστορία του The Macallan και τη διαχρονική σύνδεσή του με το ξύλο δρυός με έναν συναρπαστικό, ευφάνταστο και καινοτόμο τρόπο.
THE LIFO TEAM