Live_Time is life

Live_Time is life Facebook Twitter
0

Πότεκαι πωςδημιουργήθηκε το συγκρότημα;

ΟιTimeLifeδημιουργήθηκαν όταν οι WoodenWandandtheVanishingVoiceάρχισαν να απομακρύνονται γεωγραφικάκαι μουσικά. Η Heidiκι εγώ ηχογραφούμε ως ντουέτο καιρότώρα και θέλαμε να σχηματίσουμε ένα νέοσυγκρότημα που θα συνέχιζε να επιδιώκειτην ίδια εν μέρει ηχητική αισθητική καιταυτόχρονα θα εστίαζε περισσότερο στονιδιαίτερο ήχο των οργάνων που χρησιμοποιούμεκαι στο στιλ του παιξίματός μας. Μαςπροέκυψε πολύ φυσικά.

Ασχολείστεμε την μουσική από τότε που θυμάστε τουςεαυτούς σας;

Heidi:Μεγάλωσα σε μουσική οικογένεια καιεκπαιδεύτηκα στο κλασικό πιάνο 13 χρόνια.Αργότερα στο γυμνάσιο συμμετείχα σεμία punkμπάντα, και τα υπόλοιπα ακολούθησαν. Ημουσική ήταν πάντα πολύ σημαντική γιαμένα.

Lucas:Όχι άλλα πάντα ασχολιομουν με την τέχνημε κάποιο τρόπο και η μουσική που παίζωείναι φυσικό επακόλουθο του ενδιαφέροντοςμου για την εγκεφαλική πραγματικότητακαι πληροφορία της εποχής που διανύουμε.Είναι επίσης "η οικογενειακή επιχείρηση"καθότι οι γονείς μου είναι καλλιτέχνες.Αυτό είναι το περιβάλλον που μεγάλωσα. 

Πότεξεκίνησε η συνεργασία σας με τον WoodenWandκαι ποια είναι η καλύτερη ανάμνηση σαςαπό αυτή;

Heidi:Άρχισα να τζαμάρω πρώτη φορά με τον WWαφού γνώρισα τον Jarvisσε ένα καρναβάλι. Σύντομα εντάχθηκαστους VanishingVoiceκαι πήρα μέρος στη πρώτη παράσταση τωνWWVVπου έγινε με χάρτινα κουτιά και φωνές.Ο ήχος από τότε έχει αλλάξει σημαντικάαλλά το να παίζεις με αυτούς τους τύπουςείναι πάντοτε μοναδική εμπειρία. 

Lucas:Οι WWVVδημιουργήθηκαν ως μία χαλαρή ομάδα απότον JamesTothτο 2003. Όλοι μένανε στην Νέα Υόρκη καιτζαμάραμε σε ένα συνοικιακό στούντιοή στο σπίτι μου. Μετά έτυχε η πρώτηπεριοδεία και πέντε από αυτήν την ομάδαξεκίνησαν για το PastureFestπου γινόταν στο Γουινσκόνσιν. Αυτό έκανετην μπάντα για μένα και παίζοντας σεέναν αχυρώνα μια νύχτα με βροχή ήτανμια μαγική σκηνή και μια από τις καλύτερεςαναμνήσεις για μένα. Θα χαρακτήριζα τηνπερίοδο που εγώ ήμουν στους VanishingVoiceως ωμή, περίεργη και ολοκληρωμένη, γεμάτημε συναισθηματικό ρίσκο και αναζήτησηκαι δημιουργική ύπνωση. Υπήρχε μιαβρώμικη ποιότητα στη μουσική σαν τοπανκ, μια απλά κάν τοαισθητική που ακόμη διέπει την δουλείαμου σήμερα.

Ποιαείναι η διαφορά ανάμεσα στους VVκαι στους TimeLife;

ΟιVanishingVoiceπήραν μορφή ως μια συνεργασία ή μιακολεκτίβα που διατηρεί το πνεύμα της ως ένα αυτοσχεδιαστικό συγκρότημα τηςΝέας Υόρκης στην σημερινή του μορφήανάμεσα στην Heidi,τον PeterNolan,τον JarvisTaveniereκαι μένα. Όλοι δουλεύουμε σε αυτό τοπρότζεκτ όταν μπορούμε και φέρνουμεστο τραπέζι διαφορετικά στοιχεία κάθεφορά. Οι TimeLife,θα έλεγα, ότι είναι πιο εστιασμένοι στογεγονός ότι η Heidiκαι γω συνθέτουμε και ηχογραφούμετριγύρω από τα δικά μας θέματα απόξεχασμένα πολιτισμικά εφήμερα, τουςμυστηριώδεις μύθους, το ψυχικό καισυναισθηματικό ζωτικό μας περιτύλιγμακαι την πνευματική διάσταση του μοντέρνουκόσμου. Περνάμε περισσότερο το χρόνομας απλώνοντας το θεματικό έδαφος γιαένα κομμάτι από ότι κάνουμε με τους VV.Και κείνη και γω πρέπει να έχουμε όλητην έμπνευση και την πηγή υλικού στηθέση τους για να δημιουργήσουμε μουσική.ΜετουςVVαπλάτοκάνουμε. 

Ποιαείναι η άποψη σας για την σκηνή της ΝέαςΥόρκης αυτή τη στιγμή;

Στην επιφάνειαη σκηνή της Νέας Υόρκης μοιάζει να είναισαν την ίδια την πόλη - κραυγαλέα,βασισμένη στην εικόνα και καθηλωμένηστα λεφτά. Απαίσιες μπάντες υπογράφουνδισκογραφικά συμβόλαια τραγουδώνταςκομμάτια πάνω σε κομμάτια στα iPodsτους, εκπορνεύοντας είδη, τα ίδια σκατάγενικά όπως πάντα. Είναι πιο ακριβά κάθεμέρα και τα περισσότερα από τα καλύτεραστέκια για πιο ψαγμένες μουσικές έχουνκλείσει. Παρόλα αυτά, σπουδαία πράγματαγίνονται κάτω από αυτή τη λαμπερήεπιφάνεια και με τόσους ανθρώπους πουπηγαινοέρχονται στην πόλη από κάθεγωνιά της γης, υπάρχει μια καλή ανταλλαγήιδεών και ήχων. Θα έλεγα ότι υπάρχουντόσες καταπληκτικές μπάντες όσες καιοι κακές. Το Μπρούκλιν ξαναβρίσκει τορυθμό του και υπάρχει ένα δίκτυο σπιτιώνκαι χώρων που έχουν ανοίξει τις πόρτεςτους σε παραστάσεις. Σπάνια πάω σε κλαμππια, και αυτό το vibeτων εμφανίσεων σε σπίτια είναι πολύ ιδιόμορφο και δυνατό με ένα τρόπο πουαπλά δεν υπήρχε πριν μερικά χρόνια.

Πουβρίσκεται την έμπνευση σας και ποιεςείναι οι μουσικές σας επιρροές;

Ηέμπνευση μας έρχεται παίζοντας μουσικήμε άλλους ανθρώπους, ακούγοντας,διαβάζοντας, παρατηρώντας, τριγυρίζονταςσε διάφορα μέρη και ταξιδεύοντας. Υπάρχειπαντού και κάποιος απλά πρέπει να δώσειπροσοχή.

Οήχος σας έχει ένα ψυχεδελικό και αρκετάαιθέριο χαρακτήρα. Είναι εσκεμμένο. Τιθέλετε να πετύχετε;

Ο ήχος μας είναιπολύ προμελετημένος αλλά και πολύελεύθερος - προσπαθούμε να δημιουργήσουμεμια πρόσκαιρη ζώνη που είναι προσκολλημένησε μια συγκεκριμένη ιδέα και προσέγγιση.Η μουσική γίνεται ένα ξεχωριστό μέροςπου όμως έχει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.Είναι σκόπιμος όσον αφορά τον κυριολεκτικόορισμό της ψυχεδέλειας. Αυτό που κάνειτο μυαλό ορατό στο να βιώνει τον ψυχικόπαλμό. Θέλουμε να βγάλουμε προς το έξωτο δικό μας μουσικό λεξιλόγιο. Ο τοίχοςήχου, ο βόμβος, πρέπει να περικυκλώνειτον κόσμο, να τον ανοίγει και να τονκαταστρέφει, ν' ακυρώνει το εγώ και νααποκτά ένα ανοιχτό, ακάλυπτο νόημα. Γιαμαςαυτόακούγεταιτέλειο.

Τιπρέπει να περιμένουμε από την εμφάνισησας στο KinkyKong;

Toliveστο KinkyKongθα είναι το τέλος τεσσάρων εβδομάδωνταξιδιών, περιοδείας και ηχογραφήσεωνκαι ευελπιστούμε να είναι μια ζύμωσηόλου αυτού του καιρού - ένα κύμα ομορφιάςαπό το τέταρτο νου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Design / Milano Design Film Festival Greece: Οι προφεστιβαλικές δράσεις ξεκινούν στην Αθήνα

Η Άννη Μαρκιτάνη, καλλιτεχνική διευθύντρια του πρώτου Milano Design Film Festival Greece της Αθήνας, το οποίο λόγω της πανδημίας μετατέθηκε για το 2021, μιλά για τις ενδιαφέρουσες προφεστιβαλικές δράσεις που ξεκινούν τώρα στην πόλη.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Small Talk / Διονύσης Ατζαράκης: «Θυμάστε που διαβάζαμε κάποτε ότι καιγόταν ολόκληρη η Αυστραλία; Ήταν φέτος!»

Ο stand-up κωμικός που έγινε viral με το βίντεό του για τον κορωνοϊό και τις θεωρίες συνωμοσίας μιλά για το 2020, τα drive-in, τους φόβους του και τα νέα του πλάνα.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ
Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Εικαστικά / Η ονειρική φαντασίωση μιας αλλαγής απασχολεί τον νεαρό εικαστικό Μανώλη Δασκαλάκη-Λεμό στα έργα του

Θραύσματα από μάρμαρο, κομμάτια μια ιδιότυπης συλλογής από τις μεγάλες πορείες της Αθήνας, αιωρούνται σαν αστρική σκόνη σε νυχτερινό ουρανό στη συμμετοχή του νεαρού εικαστικού στην έκθεση «The state of emergency has become the rule» της γκαλερί Can.
ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ