Η πιο απίθανη επιστολή Γυμνασιάρχη εναντίον των μαθητών του

Η πιο απίθανη επιστολή Γυμνασιάρχη εναντίον των μαθητών του Facebook Twitter
Φωτο αρχείου
39

Είναι αρκετά περίεργη αυτή η επιστολή του Γυμνασιάρχη του 4ου Γυμνασίου Δάφνης, την οποία έστειλε σε όλους τους γονείς. 

Η αγαπημένη μου ατάκα είναι εκεί που μιλά για τους λόγους της κατάληψης, τους οποίους απορρίπτει (φαινομενικά). 

Οι λόγοι για τους οποίους προέβησαν σε αυτή την ενέργεια [την κατάληψη] είναι 1. Ότι δεν έχουμε κυλικείο και 2. Υγιεινή.
Κυλικείο δεν έχουμε [...] γιατί δεν αγόραζαν οι μαθητές απο το κυλικειο. Είναι οι ίδιοι μαθητές που κάνουν κατάληψη γιατί δεν έχουμε κυλικείο.

 

"Από πού να το πρωτοπιάσεις" λέει ο Μανώλης που μου πρωτοέδειξε την επιστολή: "Οι μαθητές κάνουν κατάληψη γιατί ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΚΥΛΙΚΕΙΟ, ο διευθυντης λέει πως δεν έχουν κυλικείο επειδή οι ίδιοι 10 μαθητές φταίνε που δεν αγόραζαν τίποτα και έκλεισε. Ναι, οι συγκεκριμένοι 10. Οπότε, κάλεσε την ομάδα ΔΙΑΣ (!!!) να τους πιάσει, έβαλε τους συμμαθητές να τους καρφώσουν, ώστε να μην απομακρυνθούν (!!!!) από το σχολείο."

Ενδιαφέρον μεγάλο έχει, ασχέτως του αν είναι χρήσιμες σε κάτι οι καταλήψεις ή όχι, ότι ο γυμνασιάρχης προέρχεται απ' τον ΣΥΡΙΖΑ - ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις τελευταίες δημοτικές εκλογές με δημοτικό συνδυασμό (Πολίτες σε Κίνηση) του Δήμου Δάφνης - Υμηττού που αναφέρεται στην Αριστερά (ΣΥΡΙΖΑ).

Η επιστολή του προς τους γονείς, που προκάλεσε (και συνεχίζει να προκαλεί) αντιδράσεις:

"Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες μετα λύπης μου, σας γνωστοποιώ ότι σήμερα το βράδυ και περί ώρας 21.00 μ.μ έγινε απόπειρα κατάληψης του σχολείου (Δημόσια Υπηρεσία) απο μαθητές του σχολείου μας.
Εκλήθη η Αστυνομία (Άμεσος Δράση + Ομάδα Δίας), ελήφθησαν φωτογραφίες απο τις εξώπορτες του σχολείου μας, στις οποίες είχαν τοποθετηθεί διάφορα υλικά για να δυσχεραίνουν την πρόσβαση των υπόλοιπων μαθητών στο σχολείο τους, τη Δευτέρα 3/11/2014 και κατεγράφη το συμβάν στο ημερολόγιο των κληθέντων περιπολικών τις Αμέσου Δράσεως.
Οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια (κατάληψη) που στρέφεται κατά των υπόλοιπων μαθητών που σέβονται και εκτιμούν το σχολείο τους, θα χτυπηθεί αμείλικτα.
Στην Αστυνομία εδόθησαν περίπου 10 ονόματα μαθητών, που συμμετείχαν σε αυτή την κίνηση. Τα ονόματα αυτών των μαθητών εδόθησαν απο άλλους συνεργούς μαθητές οι οποίοι θέλησαν να αποποιηθούν τις ευθύνες τους απο τις περαιτέρω συνέπειες που περιμένουν τους οιονεί καταληψίες.
Οι λόγοι για τους οποίους προέβησαν σε αυτή την ενέργεια είναι 1. Ότι δεν έχουμε κυλικείο και 2. Υγιεινή.
Κυλικείο δεν έχουμε γιατί ο προηγούμενος ενοικιαστής κύριος Νεοχωρίτης Λεωνίδας, μου παρέδωσε την παραίτησή του το καλοκαίρι γιατί είχε μπεί μέσα και χρωστάει στο Δήμο γύρω στα 8.000 έως 10.000 Ευρώ και αυτό γιατί δεν αγόραζαν οι μαθητές απο το κυλικειο. Είναι οι ίδιοι μαθητές που κάνουν κατάληψη γιατί δεν έχουμε κυλικείο, βέβαια ο πραγματικός λόγος είναι ότι αυτοί οι 10-15 μαθητές δεν θέλουν να κάνουν μάθημα, γιατί είναι τουρίστες στο σχολείο.

Περισσότερα αύριο στο σχολείο. Εννοείται ότι οι μαθητές αυτοί είναι παρελθόν για το σχολείο, δεν αξίζουν να λέγονται μαθητές του 4ου Γυμνασίου Δάφνης. Στο επόμενο διάστημα θα γίνουν οι αναγκαίες κινήσεις και ενέργειες για την απομάκρυνσή τους.

Δάφνη, 3/11/2014
Ο Διευθυντής
Σάλτας Κωνσταντίνος"

Σε προηγούμενη επιστολή του σε γονείς και κηδεμόνες του σχολείου ο κ. Κ. Σάλτας αναφέρει ανάμεσα σε άλλα:


"Εκείνα που έχω να πώ είναι τα εξής:
1. Με το που θα κλείσουν(εαν κλείσουν το σχολείο) παρακωλύοντας την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου (Δημόσιας Υπηρεσίας), έχουν εξ ορισμού 3 έως 5 μέρες αποβολή και αποκλεισμό απο οποιαδήποτε εκδήλωση ή δραστηριότητα του σχολείου, με απώτερες συνέπειες............... την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
2. Ποινική δίωξη των μαθητών και των γονέων τους για πλημμελή επιμέλεια ανηλίκου και σύλληψη απο την αστυνομία για κλοπή κλειδιών και άλλων αντικειμένων που αποτελούν περιουσία του σχολείου δηλαδή του Ελληνικού Λαού (όλων ημών) που με θυσίες στέλνουμε τα παιδιά μας στο δημόσιο σχολείο γιατί δεν περισσεύουν χρήματα για να τα στείλουμε στα "ΚΑΛΆ" Ιδιωτικά Σχολεία, που όλως περιέργως σ΄ αυτά δεν γίνονται καταλήψεις.
3. Δημιουργία σοβαρότατου προβλήματος στην αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας απο το Υπουργείο Παιδείας, με αποτέλεσμα τη χαμηλή βαθμολογία και με αλόγιστες συνέπειες για το σχολείο.
4. Δυσφήμηση του καλού ονόματος που έχει το σχολείο μας στην ευρύτερη περιοχή της Δάφνης-Υμηττού-Ηλιούπολης κ.λ.π με αποτέλεσμα να χάσουμε μαθητές που θα ήθελαν να έλθουν σε εμάς, που αυτό θα σήμαινε συρρίκνωση του σχολείου και συγχώνευση με άλλη σχολική μονάδα.
4. Ενεργώντας σύμφωνα με σχετικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ, θα γίνει περικοπή όλων των σχολικών περιπάτων, μονοήμερων εκδρομών και πολυήμερων εκδρομών (αφορά κυρίως τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου που θέλουν να πάνε 4ήμερη, παράταση του σχολικού έτους ή μάθημα της μέρες των Χριστουγέννων ή του Πάσχα.
5. Οποιεσδήποτε άλλες κυρώσεις που προβλέπονται απο την κείμενη νομοθεσία περί σχολικών καταλήψεων.
6. Κατόπιν τούτων, ας το σκεφτούν καλύτερα όποιοι αποπειραθούν μία τέτοια κατάπτυστη ενέργεια. Είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτούν καλύτερα.
Δάφνη, 1/11/2014 ώρα 17.30 μ.μ
Ο Διευθυντής
Σάλτας Κωνσταντίνος

====

Και μια διευκρίνιση που λάβαμε: 

Σε ανάρτηση/δημοσίευσή σας αναφέρετε ότι ο γυμνασιάρχης του 4ου γυμνασίου Δάφνης “ ο γυμνασιάρχης προέρχεται απ' τον ΣΥΡΙΖΑ - ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις τελευταίες δημοτικές εκλογές με δημοτικό συνδυασμό (Πολίτες σε Κίνηση) του Δήμου Δάφνης - Υμηττού που αναφέρεται στην Αριστερά (ΣΥΡΙΖΑ) Πηγή: www.lifo.gr”.

Για την αποκατάσταση της αλήθειας και για να μην δημιουργούνται ψευδείς εντυπώσεις στους αναγνώστες σας, σας αναφέρω ότι ο γυμνασιάρχης του 4ου γυμνασίου Δάφνης, δεν ήταν ποτέ ούτε είναι σήμερα μέλος του ΣΥΡΙΖΑ.

Υπήρξε υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο που υποστήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ στο δήμο Δάφνης-Υμηττού όπως χιλιάδες άλλοι σε όλη την Ελλάδα στις τελευταίες δημοτικές εκλογές. Δεν νομίζω ότι οι παρατάξεις και τα κόμματα που τις υποστήριξαν, είναι υπεύθυνες για όλη την μετέπειτα πορεία τους.

Για την τωρινή του στάση η δημοτική μας κίνηση πήρε αμέσως σαφή και κατηγορηματική θέση.

Σας επισυνάπτω την ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΔΑΦΝΗΣ-ΥΜΗΤΤΟΥ και παρακαλώ για τη δημοσίευσή της για λόγους δεοντολογίας αλλά και ενημέρωσης των αναγνωστών σας.

Αλεξάτος Μπάμπης

Δημοτικός σύμβουλος και υποψήφιος δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού με τους ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ

39

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
100% σωστός ο Γυμνασιάρχης. Και όχι, δεν έχει "μεγάλο ενδιαφέρον" ότι είναι ΣΥΡΙΖΑ, ξεκολλήστε απ'τις κομματικές μικρότητες και τις ψευδοεπαναστάσεις - καταλήψεις.
Το νόημα δεν είναι τα ομολογουμένως βλακώδη αιτήματα των μαθητών, αλλά το γεγονός ότι δεν γουστάρουν με τίποτα το σχολείο και πολύ καλά κάνουν. Σιγά την προοδευτική εκπαίδευση που τους προσφέρεται...Μία πληθώρα από άχρηστες μ@|@κίες. Ακόμη και τα ουσιώδη, έτσι όπως είναι καθορισμένα στη διδακτέα ύλη, τα έχουν μετατρέψει σε σκουπίδια...Αν ήμουν μαθητής σήμερα και πάλι κατάληψη θα έκανα, παραπονούμενος ακόμη και για τα καλαμάκια του κυλικείου αν δεν ήταν σπαστά.....πάρτε το χαμπάρι, το ελληνικό δημόσιο σχολείο δεν αποτελεί πηγή γνώσης, αλλά ένα φυτώριο παραγωγής ηλίθιων και άβουλων πολιτών - στο σύνολο τους.....μία κατάσταση που είναι κάτι περισσότερο από οφθαλμοφανής εδώ και αιώνες.
Αυτό το ρημάδι το δεύτερο αίτημα των μαθητών (υγιεινή) το περνάμε στα ψιλά; μόνο εγώ το πρόσεξα; γιατί και μου λέει ότι είναι πρώτο στα αιτήματα των μαθητών και ο αξιαγάπητος διευθυντής δεν το θεωρεί αναφοράς και ξεκατινιάζεται για τις τυρόπιτας;
Να προσεχουν κ οι ιδιοι οι μαθητες μηπως??? Που δεν σεβονται τιποτα κ θεωρουν αλλους υπευθυνους συγνωμη για την εκφραση για τα σκατα τους??? Εχετε δει τι γινεται στις τουαλετες?? Η καθαριστρια απ οσο ξερω καθε τελος της ημερας καθαριζει...κ μπαινεις μεσα κ βλεπεις χαρτια τσιγαρα πεταμενα...ας προσεξουν πρωτα οι μαθητες... για ποια υγιεινη μιλανε...υπηρξαμε μαθητες κ ξερουμε καλα ποιος ειναι ο λογος καταληψεων...Peace ;)
κ εγω καποτε ψηφιζα στο σχολειο υπερ της καταληψης και κλειναμε τα σχολεια για βδομαδες ...κ ο αληθινος λογος ηταν παντα οτι χαναμε μαθηματα κ οχι οτι οι τυροπιτες ηταν τετραγωνες... συγνωμη αλλα δεν υπαρχει καταληψη απο σοβαρο λογο ΠΟΤΕ! παντα γινοταν για τους τεμπελιδες που βαριοντουσαν τα μαθηματα...κ τον διευθυντη τον βρισκω σωστο! Καλα κανεικ φαινεται οτι αγαπαει την δουλεια του...
Μια χαρα αν και λιγο χυμα τα λεει ο διευθυντης. Μακαρι να ειχαμε περισσοτερους τετοιους να γινουμε πιο Ευρωπαικη χωρα και οχι ξεφραγο αμπελι οπου ο καθενας κανει ο,τι γουσταρει χωρις καμμια επιπτωση του νομου.
Αθάνατο ελληνικό σχολείο και αθάνατη νοοτροπία των μαθητών!!! Και φυσικά ο διευθυντής είναι άδικος και φταίει για όλη την κατάσταση ενώ οι "τραμπούκοι"(γιατί δεν μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς αυτά τα άτομα) είναι επαναστάτες, αναζητούν το δίκιο τους και τα δικαιώματά τους. Οι ίδιοι οι οποίοι ευθύνονται για το κλείσιμο το κυλικείου, οι ίδιοι που βρωμίζουν το σχολείο και το λέω αυτό καθώς ξέρω τι κατάσταση επικρατεί στα σχολεία αφού μέχρι πρότινος ήμουν και εγώ μαθήτρια. Μπράβο στον διευθυντή που ανέλαβε μια σωστή ευθύνη και έχει συνείδηση των καθηκόντων του. Όσο για τους καταληψίες ας βρουν μια καλύτερη και πιο βάσιμη δικαιολογία για κατάληψη. Και αυτούς που είναι κατά του διευθυντή ας ανατρέξουν στο σύνταγμα και τους νόμους, γιατί αν αυτό γίνονταν στο δικό τους σπίτι...τότε θα έφταιγαν άλλοι.
Εγώ πάντως θα ήθελα έναν τέτοιο διευθυντή για το σχολείο που πηγαίνουν τα παιδιά μου. Δουλειά του διευθυντή είναι να κρατάει το σχολείο ανοιχτό και ας φαίνεται στα μάτια μερικών "γραφικός" και "καταπιεστικός". Η εικόνα που έχω είναι ότι οι καταλήψεις (πράξη εντελώς παράνομη, που θα έπρεπε να επιφέρει την επέμβαση της αστυνομίας και πειθαρχικές και ποινικές κυρώσεις κατά των εμπλεκομένων) υποστηρίζονται σε μεγάλο βαθμό και από τους καθηγητές, οι οποίοι βολεύονται με την κατάσταση. Δυστυχώς διευθυντές όπως ο παραπάνω αποτελούν εξαίρεση.
Πολύ σωστά κάλεσε την αστυνομία, και πολύ σωστά απομακρύνθηκαν οι "Che Guevara του κυλικείου". Κατάληψη σε ΔΗΜΌΣΙΑ περιουσία είναι ΈΓΚΛΗΜΑ (όπως βέβαια και σε ιδιωτική περιουσία). Άντε να δούμε ποτέ η Ελλάδα θα γίνει ευρωπαϊκή χώρα, γιατί μέχρι τώρα Κολομβία θυμίζει.
Από τότε που θυμάμαι τις σχολικές καταλήψεις, ο μόνος λόγος που τις κάναμε ήταν για να μην κάνουμε μάθημα. Και στην τελική πολύ καλά κάναμε. Σιγά που θα περιμέναμε να διδαχτούμε την διδακτέα ύλη από τους καθηγητάκους της πλάκας - στο σύνολο τους (κάτι γεροντοπαλίκαρα και κάτι γεροντοκόρες ή κάτι αγάμητες). Να είναι καλά (καλώς ή κακώς) τα φροντιστήρια και για ορισμένους τα ιδιαίτερα μαθήματα.Σημείωση: Οι μόνοι μαθητές που πραγματικά ζημιώνονται (έτσι νομίζω) είναι εκείνοι των ΕΠΑΛ. Οι υπόλοιποι, όσοι πρόκειται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, μια χαρά διδάσκονται (και με το παραπάνω) ό,τι χρειάζονται από τα φροντιστήρια τους. Που είστε παιδιά; Ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. Ο μόνος λόγος που οι καταλήψεις πραγματοποιούνται είναι οι παρατεταμένες διακοπές των εορτών των Χριστουγέννων. (Οι εορτή του Πάσχα δεν συμφέρει γιατί ακολουθεί η πενταήμερη -για την Γ΄ λυκείου-...). Στην τελική καλά κάνετε. Σιγά τη σπουδαία και καταπληκτική (σχολική) μόρφωση που χάνετε... Ένα μάτσο ανούσιες μ@|@κίες (στο σύνολο των μαθημάτων και των βλακωδών διδακτέων υλών - έτσι όπως έχουν τις έχουν διαμορφωσεί).....μόνο που προσπαθήστε να βρείτε πιο σοβαρά επιχειρήματα...Κάτι ακόμη. Δεν ξέρω αν και στις μέρες μας πραγματοποιούνται γνωριμίες με μαθητές του εξωτερικού με ταξίδια για κάποιες μέρες εκείνων στη χώρα μας και των δικών μας στις δικές τους, αλλά με τι μούτρα τους βάζετε να δουν και να παρακολουθήσουν κάποια μαθήματα σε αυτά τα άθλια σχολεία μας με τις τρισάθλιες υποδομές και αισθητική;;;;Εγώ, τότε είχα γνωρίσει έναν μαθητή από τη Δανία. Πήγα πρώτα εγώ (φυσικά είχα πάθει την πλάκα μου από κάθε άποψη) και μετά ήρθε εκείνος (στην Αθήνα). Όταν επισκέφτηκε το σχολείο μου, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Μάλιστα με είχε ρωτήσει πως ανεχόμασταν να κάνουμε μάθημα σε... αποθήκες...! (παραμένει και σήμερα το ίδιο χάλι...). Θυμάμαι ότι του είπα διάφορες βλακώδεις δικαιολογίες, του τύπου πως το κτίριο είναι ναι μεν παλιό αλλά σύντομα θα μεταφερόμασταν σε νέες νεόδμητες εγκαταστάσεις... Αν θυμάμαι καλά, μας το είχαν πει και οι καθηγητές να λέμε κάτι τέτοια...
έχεις δίκιο γεροντοπαλλίκαρα και γεροντοκόρες καθηγητές της πλάκας. Γιαυτό άμεση αξιολόγηση των καθηγητών και του προσωπικού των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διακοπή συνεργασίας με όσους θεωρούν ότι η ώρα του μαθήματος είναι το εύκολο μεροκάματο ή η ώρα πολιτικής προπαγάνδας.
Φίλε Double Helix,Κοίτα...Εντάξει δε λέω, το να μαλλιάζει η γλώσσα σου να προσπαθείς να συ(μορφώσεις), σε μία σχολική τάξη, ένα μάτσο έφηβους με την αδρεναλίνη τους και τις ορμόνες τους στο κόκκινο δεν είναι και το ευκολότερο, αλλά και πάλι...(Σημείωση: Αναφέρομαι στους καθηγητές της δικής μου εφηβείας έτσι όπως τους θυμάμαι έναν-έναν, με 2-3 εξαιρέσεις. Για κάποια φάση είχαμε γυμνασιάρχη έναν παπά-θεολόγο-Κύπριο που μας είχε ταράξει στις αποβολές και στην κατήχηση...).Έχω συγγενείς καθηγητές (του δημοσίου) και περνάγανε τζάμι... (σύμφωνα με τις δικές τους μαρτυρίες). Πριν λίγους μήνες, δύο από αυτούς βγήκαν στη σύνταξη (στα εξήντα τους) οι οποίοι μάλιστα, άμεσα, άρχισαν να λαμβάνουν 700 ευρώ μηνιαίως έως ότου τους δοθεί η κανονική σύνταξη, ένα χιλιάρικο και κάτι (!!!)... Η μία καθηγήτρια Αγγλικών και ο άλλος φυσικομαθηματικός. Ποιοί άλλοι εργαζόμενοι-καθηγητές (όχι μόνο καθηγητές) του ιδιωτικού τομέα έχουν αυτά τα διάφορα πλεονέκτημα;;;...Άσε που τόσα χρόνια, κυριολεκτικά, θησαύρισαν (και καλά έκαναν στην τελική). Τα ιδιαίτερα μαθήματα και τα φροντιστήρια, παράλληλα με το δημοδιοκαθηγητιλίκι ήταν στο φουλ!...Και μιλάμε για εποχές και χρόνια που τα ιδιαίτερα πληρωνόντουσαν αδρά (και μαύρα...!).
Δεν ξέρω τι παρουσίασαν όντως τα παιδιά ως αίτημα. Αυτή τη στιγμή σε όλη την Ελλάδα οι καταλήψεις, που ξεκίνησαν οργανωμένα και όχι επετειακά, έχουν ΕΝΑ βασικό αίτημα, την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του εν γένει φρικτού συστήματος που αυτή τη στιγμή έχει μετατρέψει όλο το λύκειο κέντρο αποστήθισης άχρηστων γνώσεων. Ταυτόχρονα διαμαρτύρονται για τις ελλείψεις σε καθηγητές, ακόμη και σε μαθήματα πανελλαδικών. Είναι Νοέμβρης και κάποια παιδιά δεν έχουν κάνει ούτε μία ώρα μαθημάτων κατεύθυνσης. Δυστυχώς έχοντας όντως ξεφτιλίσει την κατάληψη τα προηγούμενα χρόνια χρησιμοποιώντας την για ψύλλου πήδημα, τώρα που έχει ένα νόημα και που θα έπρεπε όλη η κοινωνία να συμπαραταχτεί μαζί τους (πράγμα που θα έκανε αν καταλάβαινε τι συμβαίνει) δεν τους παίρνει κανείς στα σοβαρά. Όσο για τον διευθυντή είναι επιεικώς απαράδεκτος. Αντί να συζητήσει μαζί τους, όπως τόσοι και τόσοι διευθυντές έχουν κάνει σε τόσα σχολεία, να αντιπροτείνει έστω τρόπους διαχείρισης των προβλημάτων, τους μετατρέπει σε εγκληματίες και μαζί με αυτούς και τους "συνεργούς" τους σε χαφιέδες. Κι από κάτω οι αναγνώστες της Lifo αποδεικνύουν πόσο έχει υποχωρήσει σε αυτή τη χώρα η λογική και η ευαισθησία και πόσο έχει προχωρήσει η αστυνομοκρατία και το ασπρόμαυρο. Κάτι δεν πάει καλά σίγουρα και δεν είναι μόνο τα παιδιά. Αρχίζει να μου θυμίζει τον Καιόμενο. "Η χώρα εδώ είναι σκοτεινή και δύσκολη. Φοβάμαι."
Πέραν της επιστολής εγώ προσωπικά είμαι οριζοντίως και καθέτως κατά των καταλήψεων. Όταν δεν συμφωνώ με κάτι ή κάποιον απέχω από αυτό ή δεν συναλλάσομαι μαζί του. Τουτέσιν κάνω αποχή και πάω σπιτάκι μου. Το να καταλαμβάνω ένα χώρο που δεν μου ανήκει και να εμποδίζω την ελεύθερη διακίνηση ατόμων μέσα από αυτό τι σχέση έχει αιτήματά μου;
Άρη, μήπως παρατηρείς μια συντηρητική στροφή στο αναγνωστικό κοινό της lifo ; Η υποστήριξη που δέχεται ο γυμνασιάρχης από σχολιαστές και αναγνώστες φαντάζομαι ότι θα σε εξέπληξε δυσάρεστα. Και μόνο το αυταρχικό και χαφιεδίστικο ύφος, ανεξάρτητα της επιχειρηματολογίας, θα έπρεπε να αρκεί για την καταδίκη της συγκεκριμένης επιστολής.
Καμία συντηρητική στροφή !απλά στροφή στη λογική .η κοινωνία βαρεθήκε πια τους επαναστάτες της πορδής!Δεν χρειάζεται να μπούμε σε παραπάνω αναλύσεις. Η αρνητική είδηση θα έπρεπε να είναι οι καταλήψεις από τους επαναστάστες του φρέντο-κρέμα !Ας τελειώνουμε πια με τις διαστρεβλώσεις της κοινής λογικής.Υ.Σ Άρη, περιμένουμε νέο άρθρο που να περιέχει μία κριτική σκέψη της δυναμικής που ενφανίστηκε στα σχόλια.
Πέρα από το (τραγελαφικό) ύφος της επιστολής, δυστυχώς αγγίζει αρκετές αλήθειες που πολλοί (ιδιαίτερα όσοι είναι αριστερών πεποιθήσεων) μάλλον θεωρούν ταμπού να αγγίξουν. Χωρίς να είμαι υπέρ του να καλείς την αστυνομία σε σχολεία, δε γουστάρω να γίνεται κατάληψη με ψύλλου πήδημα. Ο εκφυλισμός σε χαβαλετζίδικες καταλήψεις-επιδείξεις μαγκιάς με αγωνιστικό στόχο την "τετράγωνη τυρόπιτα" έχει οδηγήσει στο να εκφυλίσει το μέσο της κατάληψης, στα μάτια του κόσμου, ως διεκδηκητικό μέσο. Αν το αναλύσεις αρκετά είναι και ένας από τους λόγους που τα δεχόμαστε τώρα απαθείς και χαμένοι όλα όσα γίνονται.Πέραν αυτού, δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να βγει στη φόρα το όνομα του διευθυντή και (με την ίδια λογική) γιατί να μη βγουν τα 10 ονόματα από τους μαθητές που πρωτοστατούν στον αγώνα (sic). Κάνενα όνομα δε θα πρέπει να αναπαράγεται πουθενά. Είναι αντιδημοσιογραφικό να εκτίθεται ένας άνθρωπος έτσι - με την αναπαραγωγή του ονόματος, συμβάλλετε στη στοχοποίησή του.
βρε παιδια η αληθεια ειναι οτι σχεδον κανενας μαθητης δεν κανει καταληψη γιατι εχει ουσιαστικα αιτηματα....καλε πριν 6-7 χρονια δεν ηταν το συγκλονιστικο αυτο αιτημα : να γινει η τυροπιτα τετραγωνη γιατι τωρα που ειναι στρογγυλη δεν ξερουμε απο που να την αρχισουμε..... ?ευκαιρια για να χασουν μαθημα ψαχνουν... επισης ναι ο διευθυντης προφανως και εχει θεματα αλλα αυτο που λεει για το κυλικειο δεν ειναι αδικο....το κυλικειο εκλεισε γιατι οι μαθητες δεν ψωνιζαν απο εκει οποτε ο αλλος χρεοκοπησε! και ξαφνικα ζητανε κυλικειο! τωρα οσον αφορα την υγειινη....φετος τελειωσα το σχολειο κι επειδη κι εμεις ειχαμε αυτο το θεμα το ειπαμε απειρες φορες στο διευθυντη ο οποιος ομως δεν ειναι σε θεση να κανει τιποτα....αλλα και τις ταξεις και τις τουαλετες τις κανουν παντα χαλια....δεν τους νοιαζει γιατι δεν καθαριζουν αυτοι.....πως περιμενεις να σε σεβαστουν και να εισακουστεις αν εσυ ο ιδιος καταστρεφεις το περιβαλλον του σχολειου?
Μα φίλε μου πίσω από αυτή τη λογική των μαθητών υπάρχει η ιδεολογία του υπαρκτού (ή μη) σοσιαλισμού. Το ξέρω θα δυσαρέστησω πολλούς με αυτό που λέω. Αλλά είναι ακριβώς η νοοτορπία ότι έχουμε κάτι ανοιχτό, (μαγαζί, εταιρία) ανεξαρτήτως αν κάνει δουλειά ή όχι, αν έχει κέρδη ή είναι ζημιογόνο. Το κρατάμε απλά ανοιχτό γιατί έτσι πρέπει να είναι. Και το πριμοδοτεί το κράτος.
Αυτή είναι και η νοοτροπία η οποία έφερε την Ελλάδα στην χρεοκοπία, το να σπαταλάς και να ξοδεύεις λεφτά άσκοπα. Ο Economist (κεντροαριστερά) το έγραψε 1000 φορές αυτό, αλλά βλέπεις, αυτοί είναι οι κακοί φασιστικοι Άγγλοι. Τη ξέρουν αυτοί από καταλήψεις και αγώνες.
Πουθενά δε σας πιάνουμε εσάς τα ΜΜΕ. Γίνονται καταλήψεις; Ντροπη στους τεμπέληδες τους καθηγητές που όλο κάθονται και θέλουν να κάθονται κι άλλο και προτρέπουν τους μαθητές να κάνουν κατάληψεις, χάνονται όλο μαθήματα ενω στα ιδιωτικά σχολεία ΠΟΤΕ δεν γίνονται αυτα κ.ο.κ.Αποτρέπεται κατάληψη; Ντροπή στο διευθυντή που απέτρεψε την κατάληψη γιατί είχε πολιτικούς στόχους κλπ κλπΕίναι γνωστό χρόνια ότι το 99,9% των καταλήψεων έχει βλακώδη αιτήματα κι ότι οι καταλήψεις υποκινούνται από μαθητές τουρίστες που ναι, θέλουν να κάνουν χαβαλέ και να χάσουν μάθημα. Προσωπικά δε βρίσκω κανένα πρόβλημα με την επιστολή, πολύ καλά έκανε, η δουλειά του είναι ως γυμνασιάρχης να προστατεύει την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
Ελεος πια με τις καταλήψεις για το τίποτα! Το δικιο με το γυμνασιάρχη! Κάθε χρόνο, όταν κάποιο βαριούνται να κάνουν μάθημα και δεν έχουν περιθώριο απουσιών, κάνουν κατάληψη!Η απάντηση έπρεπε να είναι, φέρνετε φαγητό από το σπίτι (που είναι και πιο υγειινο!) και φροντίζετε να διατηρείτε το χώρο σας καθαρό. Για σοβαρά προβλήματα, ο σύλογος γονεών υπάρχει για να τα θέσει και να προσπαθήσει να βρεθεί λύση. Οι μαθητές δεν έχουν δουλεια να καταλαμβάνουν το σχολείο λες και είναι το σαλόνι του σπιτιού τους! Οι γονείς τι φάση? Δεν τους αγγίζει το θέμα οτι πληρώνουν φόρους για να πίνουν τα παιδιά τους φραπε?
Ενω πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι που τα βλαστάρια τους έχουν καταντήσει πειραματόζωα κάθε ανεγκέφαλου στο Υπουργείο.Για το επίπεδο διδασκαλίας που τους παρέχεται,για τα φροντισμένα και επιμελημένα βιβλία τους που προάγουν την κριτική σκέψη,για τα συνεχή τέστ και διαγωνίσματα που ‘’εμπεδώνουν’’ την μάθηση.Υπερήφανοι για τα τσιτωμένα βλαστάρια τους,που φροντίζουν,μάλιστα,όση ανάσα τους απέμεινε να την ξοδεύουν στα γήπεδα,στα κολυμβητήρια(γιατι ‘’νους υγιής εν σώματι υγιεί’’),στα χορευτικά και στα ωδεία(να μην πάει χαμένο το ταλέντο του)αφου πρώτα έχουν διέλθει ασμένως και τον έτερο ναό διαδασκαλίας(το φροντιστήριο)έτσι για περαιτέρω εμβάθυνση και να πάρουν δυο τρείς ανάσες ακόμα...Υγ.Μπορεί να είναι υποκινούμενες οι καταλήψεις,βρίσκουν όμως πρόσφορο έδαφος για να ‘’πατήσουν’’.Αντί να αφουγκραστούμε τα παιδιά,αντί να απαιτήσουμε τα αυτονόητα,τα ψέγουμε κι απο πάνω για επαναστατική γυμναστική.Ε,πώς θα βγάλουμε το άχτι μας στους επίδοξους υποκινητές,παραβλέποντας οτι αυτό το άχτι,πέρα απο το οτι συνιστά θαυμάσια ψυχική εκγύμναση,υποδηλώνει οτι τα βλαστάρια μας είναι και πρέπει να παραμείνουν πρόβατα...
Κυριε Γυμνασιαρχα,οταν εντοπιζονται ατομα μεσα στο σχολειο χωρις την παρουσια των εκπαιδευτικων, θεωρουνται εξ ορισμου κλεφτες ή/και βανδαλοι. Αρα δεν καλεις τη αστυνομια για να βγαλει φωτογραφιες την εξωπορτα. τους καλεις και τους στελνεις μεσα και συλλαμβανουν τους αγνωστους.Μετα τη συλληψη ανακαλυπτεις οτι αυτοι ειναι μαθητες και καναν λεεει καταληψη. Μετα την συληψη. Και μετα ερχονται οι γονεις στο τμημα να παρουν τα φυντανια τους. Και μετα του δινεις και μια ωραια ωραια αποβολη. Και μετα τους αλλαζεις και σχολειο αν χρειαστει. Μετα την συληψη κυριε γυμνασιαρχα.
Η Ελλάδα δεν έχει ωριμότητα για τέτοια πράγματα. Όσοι πήγαν σχολείο η πανεπιστήμιο στην Γερμανία, στη Ολλανδία, στο Ηνωμένο Βασίλειο καταλαβαίνουν τη λες, η άλλοι, ζουν στην ωραία τους Ελλαδίτσα στην οποία είναι cool το αντάρτικο κατά τους νόμους και κατά την δημόσια περιουσία. Κατάληψη της δημόσιας η ιδιωτικής (ξένης) περιουσίας σε οδηγεί στο τμήμα και στο δικαστήριο, στο 90% των Ευρωπαϊκών χωρών.
Με βαση οτι διαβαζω, και βασιζομενος στις πληροφοριες απο τη μερια του Γυμνασιαρχη, που ειναι λαθος δε καταλαβαινω? στο οτι λεει τα πραγματα εξω απο τα δοντια, και χαρακτηριζει τους καταληψηες ως τουριστες? ή οτι με βαση των κανονισμων απο το υπουργειο θα πραξει αναλογα?και εστω ναι, υπαρχουν προβληματα στο σχολειο, το 5μελες ή 15μελες τι κανει? μονο για τις 5νθημερες και τις μπλουζες ασχολειτε? γιατι εγω θυμαμαι μονο αυτο να γινεται..ποτε δε γινοταν συζητηση για βελτιωση του σχολειου, ή να πηγαινει μια συγκλητος για να συζητησει με τους καθηγητες..καταληψη ομως ναι...εμ το θεμα ειναι να αποδεχομαστε τις συνεπειες οταν πηγαινουμε εναντια στο συστημα..ο σκυλος χορτατος και η πιτα ολοκληρη δε γινεται...
Να αποδεχόμαστε τις συνέπειες όταν πηγαίνουμε κόντρα στο συστημα .... Συγχαρητήρια, αντεχεις στην οσφυοκαμψια, κάποιοι άλλοι όχι ... Δεν είναι ολοι 'σκοτωμένοι' και 'διανοητικά συνταξιούχοι' οπώς ΕΣΥ! Είπαμε όχι καταλήψεις για ψύλλου πήδημα αλλά αυτό πια το δικο σου είναι 'ζωγραφιά' ....!
Αν και καπως τραβηγμενη επιστολη , εγω ειμαι κατα των καταληψεων για τη πλακα και εν τελει εχει δικιο ο γυμνασιαρχης και οχι τα παιδια που θελουν απλα να κανουν και αυτα μια καταληψη για το τιποτα. Σχολεια και πανεπιστημεια δεν γινεται να λειτουργουν ετσι .
ούτε όμως είναι δυνατον να συνεχίσουν να λειτουργούν σε αυτές τις συνθήκες...είπαμε αλλα όχι και ετσι...και το να βάζεις μαθητές να καρφώνουν άλλους μαθητές για να απωποιηθούν των συνεπειών...μου θυμίζει κάτι άλλες ωραίες εποχές με χάρτινες σακούλες στα κεφάλια.
Σοβαρά τώρα, μόνο και μόνο γι΄αυτή την επιστολή αξίζει να γίνει κατάληψη στο σχολείο. Μιλάμε για ντελίριο πού θυμίζει την μούχλα τού παρελθόντος (αποδυκνείοντας ταυτόχρονα ότι η μούχλα είναι εδώ, ζεί και βασιλεύει).Εξύμνηση τού χαφιεδισμού, χασάπικη λογική, μπατσικόβλητη γλώσσα, εκφράσεις από ρεπερτόριο λατινοΑμερικανου δικτάτορα ("θα παταχθειίν αμειλίκτως"!!).
προφανώς το λατινοαμερικάνικο λεξιλόγιο χρησιμοποιήθηκε διότι ο κος διευθυντής δεν ήθελε να απομακρυνθεί από το γενικότερο κλίμα της περίστασης όπου οι μαθητές την είχαν δει Τσέ Γκεβάρα. Παρόλα αυτά φίλε μου μαθαίνουμε μερικά πράγματα από την εν λόγω περίπτωση:1. Ότι υπάρχουν καθηγητές και μαθητές που ενδιαφέρονται για την σωστή λειτουργία του σχολείου.2. Ότι ο Σύριζα έχει τελικά μια μεγάλη αγκαλιά και τους χωράει όλους.3. Ότι φαντάζομαι σε περίπτωση διακυβέρνησης του Ερνέστο Τσίπρα οποιαδήποτε ανάλογη ενέργεια θα χτυπηθεί αμείλικτα.