Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Δολοφονία στην Αγία Παρασκευή: «Τον τελευταίο χρόνο έπινε πολύ και έμπλεκε» - Τι ισχυρίζεται η 43χρονη

Εντοπίστηκε φάλαινα φυσητήρας κοντά στις ακτές του Άστρους Κυνουρίας

Πέτρος Φιλιππίδης: «Ξαφνικά από το πίσω μέρος του σπιτιού έπιασε φωτιά» περιγράφει ο δικηγόρος του

Γαλλία: Νόμιζε ότι είχε σχέση με μοντέλο – Ταξίδεψε 760 χλμ. και βρήκε τον σύζυγό της

Πάρκο στην Σκωτία επέτρεψε σε καταδικασθέντα για κακοποίηση ζώων να γίνει εθελοντής του

σχόλια