Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Σε κρίσιμη κατάσταση 22χρονος στο Γεννηματάς - Κατάπιε ολόκληρο burger χωρίς να το μασήσει
Λεωφόρος Συγγρού: Νεκρός 26χρονος φοιτητής που έπεσε από πεζογέφυρα
Αναστάτωση με τον ΕΦΕΤ και γνωστό τσουρέκι - Γιατί δεν ανακαλείται τελικά
Τι βγήκε στα βιβλιοπωλεία; Αυτά τα 60 βιβλία ξεχωρίζουν από τις νέες εκδόσεις
Οργανωθείτε - Ο Νοέμβριος είναι γεμάτος εκθέσεις
σχόλια