Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Λήμνος: 11 συλλήψεις για τα 9 παιδιά που παρασύρθηκαν με SUP - Σηκώθηκε και super puma για τη διάσωσή τους

Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Καλλιάνος για τον καιρό: Κύμα ζέστης στη Δυτική Ελλάδα έως την Τετάρτη – Πού θα φτάσει τους 42°C

Συναγερμός για καιρικό φαινόμενο «Hot-Dry-Windy» έως την Τετάρτη – Στους 41°C αύριο η θερμοκρασία

«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

σχόλια