Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Frank Gehry: Πέθανε σε ηλικία 96 ετών ο σημαντικότερος αρχιτέκτονας της εποχής μας
Taste Atlas: Αυτές είναι οι καλύτερες κουζίνες στον κόσμο - Η θέση της ελληνικής
Ιταλία: Αθώος ο άνδρας που σκότωσε γείτονα την ώρα που εκείνος γκρέμιζε το σπίτι του με εκσκαφέα
Κέιτ Μίντλετον: Τα παιδιά του πριγκιπικού ζεύγους έκαναν την πρώτη κοινή τους εμφάνιση μετά από έξι μήνες
«Η Ευρώπη οδεύει προς πολιτισμική εξαφάνιση»: Το νέο δόγμα Τραμπ για την ήπειρο
σχόλια