Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Εξαιρετικά σπάνιος «χρυσός» αστακός παραλίγο να καταλήξει στο πιάτο - «1 στα 30 εκατομμύρια»

Βάλερι Μαχάφεϊ: Πέθανε η βραβευμένη με Emmy ηθοποιός

Champions League: H Παρί νίκησε με 5-0 την Ίντερ και κατέκτησε το τρόπαιο

TikTok: Περισσότερα από τα μισά βίντεο για την ψυχική υγεία παραπληροφορούν, διαπιστώνει μελέτη

To μοναδικό παιδί της Παλαιστίνιας γιατρού που σώθηκε από τους βομβαρδισμούς, θα μεταφερθεί στην Ιταλία για να υποβληθεί σε επέμβαση

σχόλια