Όλα ξεκίνησαν όταν η υπεύθυνη ομάδα για τα social media μιας διαφημιστικής εταιρίας από τον Καναδά έγραψε στο facebook της αλυσίδας πίτσας για ένα άρωμα με το όνομα της εταιρίας. Η πλάκα με τους φαν της πίτσας όμως μάζεψε πάρα πολύ κόσμο στη σελίδα. Όταν η εταιρία είδε ότι πάνω από 2000 άτομα έκαναν 'like', είδε την ευκαιρία και το άρωμα τώρα είναι πραγματικότητα [via].
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

«Μηδέν φόρος για νέους έως 25 ετών» - Όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στη ΔΕΘ

Μητσοτάκης: Τέλος ο ΕΝΦΙΑ, στο μισό ο ΦΠΑ - Ποιους αφορά

Μητσοτάκης στη ΔΕΘ: «Τα έδωσε όλα» στοχευμένα

Φεστιβάλ Βενετίας 2025: Ο Jim Jarmusch κερδίζει τον Χρυσό Λέοντα – Ο Benny Safdie καλύτερος σκηνοθέτης

Γεωργία: «Πεθαίνουμε για να αναπνέουν καθαρά οι Ευρωπαίοι»: Το σκοτεινό μυστικό της «πράσινης μετάβασης» της Ευρώπης

σχόλια