ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
22.8.2022 | 00:49

Γιατί ασχολούνται μαζί μου;

Είμαι άντρας 25 χρονών και δε θέλω να μάθω να οδήγηση. Εδώ και 1.5 χρόνο δουλεύω σε διπλανή πόλη και το λεωφορείο με εξυπηρετεί πολύ καλά. Έχω βάλει αρκετά χρήματα στην άκρη, έχω κάποιους οικονομικούς στόχους κι ο τρόπος ζωής μου δεν απαιτεί αυτοκίνητο και δε θα απαιτήσει τα επόμενα χρόνια. Στη δουλειά μου κάθονται και με ρωτάνε αν όντως δε θέλω να μάθω να οδηγώ και μου κάνουν μαθήματα ότι "κάποια στιγμή θα σου χρειαστεί, φίλε μου", ότι "είναι μεγάλη υπόθεση το αυτοκίνητο" κτλ. Τους εξηγώ ότι εγώ δεν έρχομαι από τα νότια στα βόρεια προάστια της Αττικής όπως εκείνοι και δε θα δεχόμουν να το κάνω, ακόμα κι αν οδηγούσα, εκτός αν μιλάμε για μια πολύ καλή ευκαιρία. Πρέπει να σας πω ότι τα άτομα αυτά, πληρώνονται λιγότερο από εμένα, έχουν οικογένειες κι αυτοκίνητα κι όταν τους λέω ότι πολλά πράγματα που συμβαίνουν στην εταιρία δεν είναι σωστά, αυτοί κλαίγονται ότι στο τέλος του μήνα δεν τους μένει τίποτα κι ότι τα χρήματα που τους πετάνε τους είναι απαραίτητα, γι'αυτό και δεν μιλάνε. Ωστόσο, δεν ασχολούμαι ποτέ μαζί τους, δε με αφορούν οι επιλογές τους. Νιώθω ότι κρίνομαι επειδή δε θέλω να οδηγάω! Είναι τόσο περίεργο να μην οδηγώ και να μην θέλω, στην ηλικία μου; Τόσο ενοχλητικό είναι; Γιατί ασχολούνται;
17
 
 
 
 
σχόλια

Η συμβουλή μου είναι να προσπαθήσεις να μην ξεχωρίζεις κάνοντας ολόκληρη συζήτηση για κάτι που μπορείς με 3 κουβέντες να το κλείσεις ως θέμα. Μπαίνεις σε ματαιες συζητήσεις όπου θα είσαι κατόπιν ο δακτυλοδεικτουμενος ως ο παράξενος της παρέας.
Απαντάς απλώς ότι μαζεύεις χρήματα για αμάξι και κάποια στιγμή θα πας για το δίπλωμα και τέλος. Όταν κάθεσαι και λες πράγματα που για τους άλλους δεν ακούγονται και τόσο λογικά τοτε να περιμένεις και την συγκεκριμένη αντιμετώπιση.
Αναντιρρητα το αυτοκίνητο κάνει τη ζωή μας εύκολη και κερδίζουμε χρόνο και ποιότητα στη μεταφορά.
Για να συνοψίσω είμαι της άποψης ότι δεν πρέπει να μπαίνουμε σε άσκοπες συζητήσεις και διαμάχες, που δημιουργούν αρνητικό κλίμα- πρέπει να μάθεις να ελίσσεσαι σε επίπεδο κοινωνικό.

Δεν οδηγώ προσωπικά γιατί δεν μου αρέσει και δεν μπορώ να είμαι σε πολύ κλειστό χώρο. Πνίγομαι. Δεν είναι όλοι για να οδηγούν. Φυσικά και είναι μια εξυπηρέτηση, αλλά προτιμώ το περπάτημα ή το λεωφορείο. Στην επαρχία τα δρομολόγια είναι σχεδόν ανύπαρκτα το χειμώνα και είναι δράμα.

Παντως κι εσυ κανεις κριτικη στη δικη τους ζωη! Στο θεμα, δεν μπορω να πιστεψω οτι ζωντας στην Αθηνα δεν χρειαζεσαι το αυτοκινητο. Δυο πραγματα μπορει να συμβαινουν ή φοβασαι την οδηγηση οποτε καλα κανεις και δεν οδηγεις μεχρι να αισθανθεις πιο δυνατος ή σε πηγαινοφερνουν αλλοι σε σινεμα , φαγητο κλπ ειτε αυτοι ειναι φιλοι ειτε οι γονεις σου. Ολα αυτα εφοσον οπως ειπες δεν εχεις οικονομικο προβλημα.

Φιλε εξομολογουμενε...Πες τους να πανα γαμη....ουν .(ετσι ακριβως οπως στο λεω)

Εαν δεν σου αρεσουν τα αυτοκινητα και η οδηγηση μεγια σου με χαρα σου δεν το καταλαβα αυτο.

Εγω ειμαι φανατικος λατρης των αυτοκινητων και της οδηγησης, σε υπερθετικο βαθμο.
Αυτο που μπορω να σου πω με απολυτη βεβαιωτητα ειναι οτι : μη αρέσοντας σου και μη εχοντας αυτοκινητο (με οτι αυτο συνεπαγιετε,ασφαλειες,τελη,συντηρηση κτλ)στην πραγματικοτητα και κατα μια εννοια αποτελει πλεονεκτημα και οχι μειονέκτημα.
Τουλαχιστων στον οικονομικο παραγοντα.

Απο την αλλη αντικειμενικα ,-και την αληθεια να λεμε -το αμαξι σου ανεβαζει κατα πολυ τη ποιοτητα της ζωης σου.
Ομως εαν εσυ εχεις δομησει τη ζωη σου χωρις αυτοκινητο και σου αρεσει ,επειδη δεν συνηθησες να ζεις με τα οφελοι του, για εμενα καλυτερα...

Μιλαμε για τρελο εξοδο....Αιμοραγια μεγαλη.

Ε καλά τώρα, τι τα θες, αυτοί οι συνάδελφοί σου μπήκαν στον τροχό των χάμστερ με τη ζωή τους να χωρίζεται κάθε μήνα σε πριν και μετά τη μισθοδοσία, οπότε νιώθουν και λίγο μέντορες που σου μαθαίνουν να ζεις, γιατί χωρίς αυτοκίνητο δεν έχεις ζωή, ναι; Α, και επίσης, αν δεν ξέρεις να οδηγάς και δεν θέλεις να μάθεις κιόλας, "δεν είσαι αρκετά άνδρας," να ξέρεις, ε! Η οδήγηση είναι ενασχόληση, στην οποία μόνο ένα... "πραγματικό αρσενικό" αρέσκεται στο να επιδίδεται. Ναι, ναι, αυτά τα ακούω βερεσέ όχι από τη γειτόνισσά μου ούτε από καμιά παράξενη οικογένειά μου, αλλά δυστυχώς από πολλές γυναίκες συμπατριώτισσες πάσης ηλικίας κιόλας, οι οποίες την ιδιότητα της οδήγησης και την κατοχή Ι.Χ. σ' έναν άνδρα την κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων κριτηρίων του αν θα έκαναν κάτι σοβαρό μαζί του ή όχι. Επίσης, να σημειωθεί ότι αυτά ακούγονται όχι μόνο στην πόλη καταγωγής μου που περνάει λεωφορείο οπότε θυμηθεί, μα τα λένε και όσες μένουν σε ευρωπαϊκές πόλεις, που σε ακτίνα δέκα μέτρων όπου κι αν σταθείς έχει μέσο μαζικής μεταφοράς που σε πάει όπου βάλεις στόχο να πας. Αλλά όχι, επιμένουν "και άμα θέλω να με πάνε σε εστιατόριο όπου θα βάλω τακούνι ή άμα πάμε καμιά Τενερίφη και πρέπει να ενοικιάσουμε αμάξι να δούμε τα μέρη, αυτός τι θα κάνει;" Εμ, τι θα κάνει ο έρμος, τι θα κάνει... Πιο βολικό να πληρώνει ταξί εδώ κι εκεί, γιατί πιο λίγα χρήματα θα βγουν από το να διατηρεί μια "μαύρη τρύπα χρημάτων" στο γκαράζ του, ειδικά αν καθημερινά δεν οδηγάει. Ειλικρινά, δεν οφείλεις σε κανέναν εξηγήσεις για το γιατί δεν παίρνεις αυτοκίνητο για σένα. Πες τους ότι έμαθες και δημιούργησες σκουληκότρυπα απ' το σπίτι για να τηλεμεταφέρεσαι στην είσοδο της δουλειάς σου και ρώτα τους πώς κι έτσι δεν θέλουν ή δεν έχουν μάθει κι εκείνοι τον τρόπο και έχουν μείνει τόσο πίσω.

Εξ, εχω μεγαλο κομπλεξ με αυτο το θεμα. Ειμαι γυναικα 35 αρα και ΔΕΝ εχω καν διπλωμα αν και εχω τοσα αλλα διπλωματα-πτυχια.
Νιωθω loser. Διακοπες δεν μπορω να κανω χωρις αυτοκινητο γιατι ειναι μεγαλες οι αποστασεις στο χωριο και εξαρτιεμαι απο τα πανακριβα ταξι αν θελω να βγω λιγο εξω. Παρτο.

Θα ξεκινήσω από το τέλος. Ασχολούνται γιατί... έτσι. Εκεί βρήκαν το "κουσούρι" σου και την δική τους υπεροχή. Παίρνεις καλύτερο μισθό, μη νομίζεις ότι είσαι και τέλειος, μεσιέ,. Δεν έχεις τικάρει όλα τα κουτάκια :p (όλα στο πλαίσιο της συγκρισιομανίας)

Κατά τ'αλλα, μου έχει συμβεί σε εργασιακό περιβάλλον αντίστοιχη πίεση από συναδέλφους που πήγαιναν και στα 500μ. με αμάξι, αδιαφορώντας για τους ρύπους, τα έξοδα και τη φυσική τους κατάσταση. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Ακόμα κι όταν χρειάστηκε να πάρω ένα αυτοκίνητο, εκεί πάλι με τα πόδια πήγαινα (25' υπέροχης πρωινής διαδρομής μέσα από πάρκο) κι αν με ρωτούσαν "γιατί;", τους απαντούσα ότι το κάνω γι αυτούς, για να μη λείψουν τα θέματα συζήτησης κι αναγκαστούν να δουλέψουν :P

Όμως, στη δική μου περίπτωση οι συνάδελφοι ήταν αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας κι ήταν ορατό ένα ιδεολογικό χάσμα σε πολλούς τομείς.

Όμως δεν μπορώ να μην παρατηρήσω μετά λύπης ότι, ακόμα και στις πιο προχωρημένες μέρες μας, και σε νεότερες ηλικίες το αυτοκίνητο εξακολουθεί να θεωρείται σύμβολο καταξίωσης, ιδίως για τα αγόρια. Εξ ου και το γεγονός ότι πολλά κορίτσια που ζητούν συμβουλές εδώ ή σε άλλες σελίδες, περιγράφοντας το υποψήφιο αίσθημα, καμία φορά γράφουν "έχει τη δουλειά του, το αμάξι του...". Πώς ξεριζώνονται τα καλά φυτεμένα στερεότυπα;

Υγ: Στο κοντινό μου περιβάλλον έχω 3 περιπτώσεις εργαζομένων ανδρών 30+ που πούλησαν τα αμάξια τους και έβαλαν στη ζωή τους το περπάτημα, το ποδήλατο και τα ΜΜΜ.

Μήπως στον τελικό απολογισμό, η επιδειξιομανία σου στερεί πολλά περισσότερα από όσα σου προσφέρει;

Άσχετα με το τι λένε οι άλλοι και το γεγονός ότι κουτσομπολεύουν, εσύ κοίτα να κάνεις αυτό που θεωρείς εσύ σωστό και πρακτικό για σένα.
(Δεν θες να οδηγάς επειδή δεν σου αρέσει ή για οικονομικούς λόγους?)
Η αλήθεια είναι ότι ένα αμάξι/όχημα σε διευκολύνει αλλά βάλε πρώτα σε σειρά τις προτεραιότητες σου και στην πορεία βλέπεις.

γούστο σου κ καπέλο σου αφού έχεις ρυθμίσει τ πραματα οπως σ βολεύουμ Ν κοιτάξουν τ καμπούρα τους Η μόνη παρατήρηση π εχω είναι: ν πάρεις τ δίπλωμα οδήγησης κ άστο ν υπάρχει γ όταν κ αν έρθει η ώρα π θ θες αμάξι Τ ίδιο είχα κάνει κ εγώ περίπου στην ηλικία σου κ οταν τ χρειάστηκα στα 35 τ έβγαλα απ τον ύπνο του

Εγώ έκανα το ίδιο και δεν θυμόμουν ούτε πού είναι ο συμπλέκτης.... Ξόδεψα στη μετεκπαίδευση περίπου τα μισά χρήματα από αυτά που θες για δίπλωμα!
Και για να σε προλάβω, όχι δεν το πήρα με "λάδωμα" (αν κ τείνω τελικά να πιστεύω ότι λάδωσε για λογαριασμό μου ο δάσκαλος για να με ξεφορτωθεί ! :D :P)

οκ ο καθένας διαφορετικά, εγω δεν είχα τέτοιο θέμα, τεσπα, σημασία έχει ο εξ ν τους γράψει στις μπαλες του κ ας κάνει οτι είναι καλύτερο γ αυτόν .-

Κλασική ελληνική νοοτροπία. Εισαι ο περίεργος της παρέας που δεν θέλει να βγάλει δίπλωμα. Λες και πρέπει ντε και καλά από τα 20 να έχεις δίπλωμα και αυτοκίνητο. Αντιγράφουν τα αμερικανικά πρότυπα με τη μόνη διαφορά ότι ξεχνάνε πως δεν είμαστε Αμερική. Δεν έχουμε τους μισθούς ούτε τις δυνατότητες να συντηρούμε και να πληρώνουμε κάθε μέρα βενζίνη, αλλά ο Έλληνας θα σκεφτεί να το πάρει χωρίς να του χρειάζεται, απλώς επειδή του έχουν περάσει αυτή την ανάγκη. Και μάντεψε, τις περισσότερες φορές τα πληρώνει ο μπαμπάς και η μαμά γιατί "έτσι πρεπει". Το θεωρώ πολύ χαζό, από πολλές αποψεις.
Υπάρχουν πιο σημαντικοί στόχοι που θα μπορούσε να βάλει κανείς στα 18 από το να βγάλει δίπλωμα, ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις μάλιστα, είναι απλά περιττό, για να μην πω πολυτέλεια.
Είμαι της ίδιας άποψης με εσένα. Όταν σε εξυπηρετούν μια χαρά τα μέσα, για ποιο λόγο να μπεις στη διαδικασία να βγάλεις δίπλωμα; Δεν το καταλαβαίνω. Επειδή έτσι κάνει η πλειοψηφία; Δικαίωμα σου αν δεν θέλεις να βγάλεις.
Στο εξωτερικό είναι πιο έξυπνοι που σκέφτονται άλλους τρόπους μετακίνησης; Που έχουν πιο ήσυχες και καθαρές πόλεις; Μάλλον.

Μην συγκρίνετε Ελλάδα με εξωτερικό στον τομέα μετακίνηση. Έξω είναι πολύ μπροστά. Επίσης Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Έλα επαρχία να δεις ανύπαρκτες συγκοινωνίες και μετά πες μου αν χρειάζεσαι αμάξι αν εργάζεσαι καμία 10-30 τουλάχιστον χιλιόμετρα από το σπίτι σου. Εσύ πήγαινε και έλα ποδαράτη…για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση μέσα στο λιοπύρι.
Το αμάξι είναι απαραίτητο. Όταν όλες οι πόλεις της Ελλάδας αποκτήσουν σωστή, συχνή και φθηνή συγκοινωνία, θα είμαι ο πρώτος που θα αφήσω το αμάξι στην άκρη.

Θα συμφωνήσω και με τους 2.
@the mua e the tua, τα είπες όλα, πραγματικά! Σκεφτόμαστε σαν Αμερικάνοι χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να ζήσουμε τον δικό τους τρόπο ζωής όπου σε μία τυπική μεσοαστική Αμερικανική οικογένεια, από τα 16 βγάζουν δίπλωμα και οδηγάνε και άμα κάποιος δεν έχει σχετικά καινούριο αμάξι τον κοιτάνε περίεργα. Δηλαδή, ο μέσος Έλληνας (εννοώντας ο τυπικός Έλληνας που ανήκει στη μεσαία τάξη, ούτε πλούσιος ούτε και να ζει από επιδόματα) έχει μεταχειρισμένο αμάξι 10ετίας και βάλε. Ο μέσος Αμερικάνος μεσοαστός έχει ή ολοκαίνουριο μοντέλο αυτοκινήτου ή πολύ καινούριο σχετικά. Άλλος κόσμος, δεν θα έπρεπε να έχουμε τέτοια πρότυπα..Αντί να κοιτάξουν πως οι Αμερικάνοι μολύνουν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα τον κόσμο ακριβώς εξαιτίας αυτού του άκρως καταναλωτικού τρόπου ζωής που και 2 και 3 αμάξια έχει μία τυπική Αμερικάνικη οικογένεια (1 ο σύζυγος, 1 η γυναίκα και 1 ο γιος/κόρη συνήθως) , κοιτάμε την "άνεση". Στην Αμέρικα όμως η βενζίνη είναι πιο φθηνή και από το νερό, κυριολεκτικά.όμως, καμία σχέση με εδώ που αν γεμίσεις φουλ το ντεπόζιτο παραπάνω από 1 φορά το μήνα πρέπει να είσαι αρκετά ευκατάστατος όταν έφτασε κοντά.2,5€ το λίτρο. Συν του οτί στην Αμέρικα τα αμάξια στοιχίζουν πολύ λιγότερο απ'ότι εδώ. Σε 2-3 μήνες κάνοντας μία οκ δουλειά, ούτε και σε γραφείο ούτε και λάντζα, ας πούμε, μάγειρας ή υδραυλικός, όχι δηλαδή βοηθός του βοηθού, αποκτάς αρκετά ωστέ να πάρεις καινούριο αμάξι. Εδώ μεταχειρισμένο 20ετίας και κάνει 1,500-2,000 που για να τα βγάλεις στην αντίστοιχα οκ δουλειά με την Αμερική, χρειάζεσαι 6μηνο και βάλε. Τα λόγια και οι συγκρίσεις είναι περιττά. Άλλο να έχεις φιλοδοξία να έχεις ό,τι ο Αμερικάνος και άλλο να μπορείς, ρεαλιστικά, όχι μόνο να αποκτήσεις ό,τι έχει αλλά και να το διατηρήσεις/συντηρήσεις. Επειδή στην Αμέρικα ένα service γενικό κάνει τα μισά χρήματα απ'ότι εδώ. Όλα είναι πιο βατά με τους μισθούς που έχουν συνεπώς δε πρέπει να μας θεωρούμε wannabe Αμερικάνους. Τη δεκαετία του '80 να το πω αλλιώς, είχαμε την αντίστοιχη οικονομική δυνατότητα που έχει η Αμερική τώρα. Αυτά από κάποιον που έζησε εκεί για 4 χρόνια.

@Poor Yorick , συμφωνώ απόλυτα και με σένα. Στην επαρία οι συγκοινωνίες υπολειτουργούν συστηματικά, όποιος δεν έχει αυτοκίνητο μπορεί να εργαστεί μόνο σε εταιρίες/καταστήματα τα οποία απέχουν μία χ απόσταση την οποία να είναι διατεθειμένος να περπατάει κάθε φορά που θα δουλεύει και αυτό 2 φορές, μία να πας και μία να γυρίσεις. Ακόμα και μηχανάκι ή ποδήλατο να έχει δεν είναι βατό επειδή μπορεί ο δρόμος να είναι περίεργος ή να τύχει να χιονίζει/βρέχει έντονα. Μόνο με αυτοκίνητο μπορείς στα περισσότερα χωριά. Και δεν είναι μόνο το οτί αργεί η συγκοινωνία, είναι και οτί δεν περνάει πάντα από τον δρόμο της δουλειάς σου. Δούλευα σε ένα εργοστάσιο έξω από ένα χωριό στο Βόλο και εκεί που με άφηνε το αστικό, ήθελα 20+ περπάτημα και σε ανηφόρα για να πάω. Απλά δεν. Και σακαράκα να είναι αλλά ναι, χωρίς αμάξι δε γίνεται δουλειά καλώς ή κακώς. Δε ξέρω που μένει ο εξομ αλλά μπορεί να πάρει δίπλωμα και ας μην αγοράσει αυτοκίνητο, οι περισσότεροι αυτό κάνουν εξάλλου. Και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία για κάποια καλή δουλειά που να σου παρέχει αρκετά ωστέ να πληρώνεις βενζίνα, ΚΤΕΟ, service και τα χίλια δυο μικροέξοδα του αυτοκινήτου, αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο να κάνεις τη δουλειά σου.

@Poor Yorick, δυστυχώς έτσι είναι. Επίσης, στις ΗΠΑ οι δημόσιες συγκοινωνίες δεν είναι στα καλύτερά τους, ειδικά για τους Αμερικανούς που μένουν σε προάστια και δουλεύουν σε πόλεις, αλλά εκεί υπάρχει το συμφέρον σύστημα του leasing, ώστε να μη χρειάζεται να πάρεις το αυτοκίνητο υπό την πλήρη σου ιδιοκτησία, αλλά να πληρώνεις με το μίλι και τη χρήση, σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Στην Ελλάδα είχα βγάλει δίπλωμα μόνο και μόνο σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης (π.χ. χτύπα ξύλο, πες ότι κάτι έπαθε ένα μέλος της οικογένειάς μου και πρέπει εκτάκτως να τους πάω στο νοσοκομείο με τ' αμάξι τους, γιατί ούτε τ' ασθενοφόρα δεν εμπιστευόμαστε) ή για μοιρασμένη οδήγηση με φίλους σε οδικά ταξίδια και σε διακοπές.

Αχ δεν ξέρω παιδιά μου, προσωπικά αν τύχει και μείνω έστω και μια ώρα χωρίς αμάξι, νοιώθω πως δεν έχω πόδια. Το θεωρώ άκρως απαραίτητο, αλλά περί ορέξεως...

Ναι, το ότι το μετρό δεν ειναι φθηνό ευθύνεται που όλοι οι Έλληναρες στην Αθήνα παίρνουν αυτοκίνητο.
Για επαρχία δεν μιλάω αλλά στις υπόλοιπες πόλεις είναι απαράδεκτο να είμαστε σαν την Ινδία λόγω κακής νοοτροπίας. Μην ακούω φθηνές δικαιολογίες.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ