Θα συμφωνήσω και με τους 2.
@the mua e the tua, τα είπες όλα, πραγματικά! Σκεφτόμαστε σαν Αμερικάνοι χωρίς να έχουμε την δυνατότητα να ζήσουμε τον δικό τους τρόπο ζωής όπου σε μία τυπική μεσοαστική Αμερικανική οικογένεια, από τα 16 βγάζουν δίπλωμα και οδηγάνε και άμα κάποιος δεν έχει σχετικά καινούριο αμάξι τον κοιτάνε περίεργα. Δηλαδή, ο μέσος Έλληνας (εννοώντας ο τυπικός Έλληνας που ανήκει στη μεσαία τάξη, ούτε πλούσιος ούτε και να ζει από επιδόματα) έχει μεταχειρισμένο αμάξι 10ετίας και βάλε. Ο μέσος Αμερικάνος μεσοαστός έχει ή ολοκαίνουριο μοντέλο αυτοκινήτου ή πολύ καινούριο σχετικά. Άλλος κόσμος, δεν θα έπρεπε να έχουμε τέτοια πρότυπα..Αντί να κοιτάξουν πως οι Αμερικάνοι μολύνουν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα τον κόσμο ακριβώς εξαιτίας αυτού του άκρως καταναλωτικού τρόπου ζωής που και 2 και 3 αμάξια έχει μία τυπική Αμερικάνικη οικογένεια (1 ο σύζυγος, 1 η γυναίκα και 1 ο γιος/κόρη συνήθως) , κοιτάμε την "άνεση". Στην Αμέρικα όμως η βενζίνη είναι πιο φθηνή και από το νερό, κυριολεκτικά.όμως, καμία σχέση με εδώ που αν γεμίσεις φουλ το ντεπόζιτο παραπάνω από 1 φορά το μήνα πρέπει να είσαι αρκετά ευκατάστατος όταν έφτασε κοντά.2,5€ το λίτρο. Συν του οτί στην Αμέρικα τα αμάξια στοιχίζουν πολύ λιγότερο απ'ότι εδώ. Σε 2-3 μήνες κάνοντας μία οκ δουλειά, ούτε και σε γραφείο ούτε και λάντζα, ας πούμε, μάγειρας ή υδραυλικός, όχι δηλαδή βοηθός του βοηθού, αποκτάς αρκετά ωστέ να πάρεις καινούριο αμάξι. Εδώ μεταχειρισμένο 20ετίας και κάνει 1,500-2,000 που για να τα βγάλεις στην αντίστοιχα οκ δουλειά με την Αμερική, χρειάζεσαι 6μηνο και βάλε. Τα λόγια και οι συγκρίσεις είναι περιττά. Άλλο να έχεις φιλοδοξία να έχεις ό,τι ο Αμερικάνος και άλλο να μπορείς, ρεαλιστικά, όχι μόνο να αποκτήσεις ό,τι έχει αλλά και να το διατηρήσεις/συντηρήσεις. Επειδή στην Αμέρικα ένα service γενικό κάνει τα μισά χρήματα απ'ότι εδώ. Όλα είναι πιο βατά με τους μισθούς που έχουν συνεπώς δε πρέπει να μας θεωρούμε wannabe Αμερικάνους. Τη δεκαετία του '80 να το πω αλλιώς, είχαμε την αντίστοιχη οικονομική δυνατότητα που έχει η Αμερική τώρα. Αυτά από κάποιον που έζησε εκεί για 4 χρόνια.

@Poor Yorick , συμφωνώ απόλυτα και με σένα. Στην επαρία οι συγκοινωνίες υπολειτουργούν συστηματικά, όποιος δεν έχει αυτοκίνητο μπορεί να εργαστεί μόνο σε εταιρίες/καταστήματα τα οποία απέχουν μία χ απόσταση την οποία να είναι διατεθειμένος να περπατάει κάθε φορά που θα δουλεύει και αυτό 2 φορές, μία να πας και μία να γυρίσεις. Ακόμα και μηχανάκι ή ποδήλατο να έχει δεν είναι βατό επειδή μπορεί ο δρόμος να είναι περίεργος ή να τύχει να χιονίζει/βρέχει έντονα. Μόνο με αυτοκίνητο μπορείς στα περισσότερα χωριά. Και δεν είναι μόνο το οτί αργεί η συγκοινωνία, είναι και οτί δεν περνάει πάντα από τον δρόμο της δουλειάς σου. Δούλευα σε ένα εργοστάσιο έξω από ένα χωριό στο Βόλο και εκεί που με άφηνε το αστικό, ήθελα 20+ περπάτημα και σε ανηφόρα για να πάω. Απλά δεν. Και σακαράκα να είναι αλλά ναι, χωρίς αμάξι δε γίνεται δουλειά καλώς ή κακώς. Δε ξέρω που μένει ο εξομ αλλά μπορεί να πάρει δίπλωμα και ας μην αγοράσει αυτοκίνητο, οι περισσότεροι αυτό κάνουν εξάλλου. Και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία για κάποια καλή δουλειά που να σου παρέχει αρκετά ωστέ να πληρώνεις βενζίνα, ΚΤΕΟ, service και τα χίλια δυο μικροέξοδα του αυτοκινήτου, αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο να κάνεις τη δουλειά σου.

Σχολιάζει ο/η