Ο κύκλος Adagio, θεσμός στο καλλιτεχνικό πρόγραμμα του Μεγάρου, συμπλέκει έργα θρησκευτικά και κοσμικά, ακολουθώντας με έναν τρόπο τις διαδρομές ανάμεσα στο Θείο και το ανθρώπινο Πάθος.

 

To Passion εξερευνά τις πνευματικές επιρροές της μεγάλης τέχνης δύο συνθετών στα φαινομενικά αντίθετα άκρα του μουσικού φάσματος. Γραμμένο για κουιντέτο ξύλινων πνευστών, κουαρτέτο εγχόρδων, τρίο τζαζ και αφηγητή, το έργο αντλεί από την ποίηση του αφροαμερικανού A.B. Spellman και τις βαθιές αναφορές της στην κλασική μουσική (Παραλλαγές Γκόλντμπεργκ) και την τζαζ (Love Supreme), στη θρησκεία και τη θνητότητα.