Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ

0

Εδώ και έναν αιώνα σχεδόν, η ιστορική εφημερίδα της Νέας Υόρκης είχε μεταξύ άλλων και το προνόμιο μιας αποκλειστικής συχνά πρόσβασης στα παρασκήνια των πιο θρυλικών παραστάσεων στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ. Ενόψει των φετινών βραβείων Tony, ο κριτικός θεάτρου των New York Times, Τζέσι Γκριν επέλεξε από το πλούσιο αρχείο του μέσου, πορτρέτα μοναδικής αμεσότητας, έντασης και λάμψης, θρυλικών ερμηνευτών στα καμαρίνια τους πριν ή μετά από την παράσταση. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, «κάποια καμαρίνια είναι βωμοί ματαιοδοξίας αλλά συγχρόνως και γραμμές παραγωγής αναδημιουργίας της προσωπικότητας»...

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Το καστ του “A Chorus Line”, Shubert Theater. 29 Σεπτεμβρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ίαν Μακ Κέλεν, Τζέιν Σέιμορ, “Amadeus”, Broadhurst Theater,17 Δεκεμβρίου 1980.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Τζοζεφίν Μπέικερ, Θέατρο του Χένρι Μίλερ, 10 Απριλίο 1964.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Βανέσα Γουίλιαμς, “Sondheim on Sondheim”, (πρώην) Studio 54, 4 Απριλίου 2010
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ραούλ Τζούλια, “Nine,” 46th Street Theater, 10 Φεβρουαρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ελίζαμπεθ Τέιλορ,“The Little Foxes.” Martin Beck Theater, 1981
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Αλ Πατσίνο, “The Basic Training of Pavlo Hummel,” Longacre Theater. 26 Απριλίου 1977.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Η Λάιζα Μινέλι στο ντεμπούτο της στο σανίδι, “Flora, the Red Menace”, Alvin Theater, 23 Ιουνίου 1965.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Πίτερ Φολκ (ως Στάλιν), “The Passion of Josef D.”, Ethel Barrymore Theater, 14 Ιανουαρίου 1963
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μάθιου Μπρόντερικ, “Brighton Beach Memoirs”, Alvin Theater, 1 Απριλίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ο Τζέικ Σίαρς, πρώην ηγέτης του γκρουπ Scissor Sisters, “Kinky Boots", Al Hirschfeld Theater, 22 Ιανουαρίου 2018
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
'Εθελ Μέρμαν, “Hello, Dolly!”, St. James Theater, 3 Σεπτεμβρίίου 1970.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Φρανκ Λανγκέλα, “Dracula”, Martin Beck Theater, 3 Νοεμβρίου 1977
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπεν Πλατ, “Dear Evan Hansen”, 8 Μαίου 2017
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μέι Γουέστ, “Diamond Lil,” 1949

Με στοιχεία από τους New York Times

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τζων Φούλτζεϊμς επιστρέφει με Βάγκνερ

Όπερα / «Η Βαλκυρία σχετίζεται με τους κόσμους του Τόλκιν και της Ρόουλινγκ»: Ο Τζων Φούλτζεϊμς επιστρέφει στη Λυρική

Μετά τον τολμηρό «Ντον Τζιοβάνι», ο διακεκριμένος Βρετανός σκηνοθέτης περνάει στην απαιτητική «Βαλκυρία», το δεύτερο μέρος της επικής τετραλογίας «Το δαχτυλίδι των Νιμπελούνγκεν» του Ρίχαρντ Βάγκνερ που ανεβαίνει για πρώτη φορά από την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ποια «σκέψη» οδηγεί στην τρέλα;

Κριτική Θεάτρου / «Η Σκέψη»: Στον λαβύρινθο της τρέλας

Ο Χάρης Φραγκούλης σκηνοθετεί και ο Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης δίνει μια υποδειγματική ερμηνεία επάνω στο δύσκολο είδος του μονολόγου με αφορμή τη «Σκέψη» του Λεονίντ Αντρέγιεφ, στο θέατρο Σφενδόνη.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Στέγη Ιδρύματος Ωνάση στο Άμστερνταμ

Θέατρο / Οι παραστάσεις της Στέγης εντυπωσιάζουν κοινό και κριτικούς στο Άμστερνταμ

Οι γεμάτες αίθουσες του θεάτρου Huis van het Nederlandse στο Άμστερνταμ ήταν η απόδειξη ότι το Διεθνές Φεστιβάλ Brandhaarden κέρδισε φέτος το στοίχημα, επιλέγοντας για ένα δεκαήμερο τις παραστάσεις της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. Η LiFO έζησε την εμπειρία από κοντά.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Αναζητώντας τη προσβασιμότητα στις θεατρικές παραστάσεις

Ζούμε, ρε! / Αναζητώντας προσβασιμότητα στις θεατρικές παραστάσεις

Μπορεί να υπάρξει καθολική προσβασιμότητα σε μια πολιτιστική εκδήλωση; Ποια είναι τα εμπόδια σε αυτή; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Tσάτσος συζητούν για το θέμα της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στο θέατρο με τον ιδρυτή και εκπαιδευτή του πολιτιστικού οργανισμού Liminal, Χρίστο Παπαμιχαήλ.
THE LIFO TEAM
«Σαλό, 120 ημέρες στα Σόδομα», από την ταινία

Αφιέρωμα Σαλό / «Αν η βία σοκάρει στη σκηνή είναι γιατί υπάρχει ακόμα γύρω μας»

Η Έλενα Τριανταφυλλοπούλου, θεατρολόγος-δραματουργός, που συνυπογράφει τη μετάφραση, τη δραματουργία και η θεατρική διασκευή του «Σαλό», γράφει για τη δική της επαφή με το έργο του Παζολίνι και την εμπειρία της από τη δημιουργία της παράστασης.
ΕΛΕΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ
Ο Παζολίνι και το Σαλό στην ΕΛΣ

Αφιέρωμα Σαλό / Ο Παζολίνι και το «Σαλό» στην ΕΛΣ

«Αν και δεν πρόκειτα για μια κλασική παράσταση μουσικού θεάτρου, που αποτελεί το βασικό δημιουργικό πεδίο της Εναλλακτικής Σκηνής, το κατά Μπινιάρη Σαλό φιλοδοξούμε να εγγραφεί στην ανήσυχη αναζήτηση της ΕΛΣ για επικοινωνία με ομάδες κοινού που δεν σχετίζονται παραδοσιακά με το έργο της».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗΣ
Ένας πελώριος σκηνικός κόσμος ως αλληγορία της φιλοσοφίας του φασισμού που γίνεται πράξη

Αφιέρωμα Σαλό / Ο σκηνικός κόσμος ως αλληγορία της φιλοσοφίας του φασισμού που γίνεται πράξη

Ένα πελώριο μαυσωλείο-τάφος, μάσκες ιεροεξεταστών, κουστούμια μελανοχιτώνων, δραματικές βραδινές τουαλέτες και ρούχα της πρώτης κοινωνίας συνθέτουν το αλλόκοτο περιβάλλον του «Σαλό».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γεφυρώνοντας την απόσταση μεταξύ του κλασικού και του σύγχρονου χορού

Αφιέρωμα Εθνική Λυρική Σκηνή / Γεφυρώνοντας την απόσταση μεταξύ του κλασικού και του σύγχρονου χορού

Μια συζήτηση με τον χορογράφο και διευθυντή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Κωνσταντίνο Ρήγο, τον διευθυντή της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού της ΕΛΣ, Γιώργο Μάτσκαρη, τον α’ χορευτή της ΕΛΣ, Βαγγέλη Μπίκο, και τη χορογράφο Πατρίσια Απέργη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Χάρης Φραγκούλης: «Έχω αποδεχτεί ότι θα κάνω παραστάσεις που θα μπαίνουν μέσα»

Θέατρο / Χάρης Φραγκούλης: «Έχω αποδεχτεί ότι θα κάνω παραστάσεις που θα μπαίνουν μέσα»

Ξημεροβραδιάζεται στη Σφενδόνη αυτή την περίοδο, ψάχνοντας τη μισή μέρα τις τελευταίες σκηνοθετικές διορθώσεις στη «Σκέψη», κάνοντας την άλλη μισή πρόβες για το «Rayman ούρλιαξε». Σε λίγες μέρες βγαίνει στις αίθουσες και η «Νέα Ήπειρος» στην οποία πρωταγωνιστεί. Ο Χάρης Φραγκούλης φαίνεται να έχει μπει δυναμικά στο '24.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ράνια Οικονομίδου

Θέατρο / Ράνια Οικονομίδου: «Τον Βογιατζή δεν τον θαύμαζα σαν θεό, τον εκτιμούσα ως συνάδελφο»

«Στο θέατρο δεν κρύβεσαι από πουθενά» σχολιάζει η σπουδαία ηθοποιός μας, μιλώντας για το τότε και το τώρα της ζωής στο σανίδι και στα παρασκήνια, ενώ ετοιμάζεται για την «Προξενήτρα» του Θόρντον Ουάιλντερ.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα βραβευμένο στο Ισραήλ θεατρικό έργο για τη Γάζα είναι πλέον αυστηρά απαγορευμένο παντού

Θέατρο / Ένα βραβευμένο στο Ισραήλ θεατρικό έργο για τη Γάζα είναι πλέον αυστηρά απαγορευμένο παντού

Ο Ισραηλινο-αμερικανός θεατρικός σκηνοθέτης Γκάι Μπεν-Αχάρον εξηγεί γιατί το έργο που ανέβασε πριν από μερικά χρόνια δεν θα μπορούσε να παιχτεί πουθενά σήμερα – ούτε στο Ισραήλ, ούτε στις ΗΠΑ, ούτε στη Γερμανία.
THE LIFO TEAM
Πόσο νέο «πρέπει» να είναι ένα σώμα για να λάβει μέρος σε μια παράσταση χορού;

Χορός / Πόσο νέο «πρέπει» να είναι ένα σώμα για να λάβει μέρος σε μια παράσταση χορού;

Δυο σπουδαία ονόματα του σύγχρονου χορού στην Ελλάδα, η Αγγελική Στελλάτου και η Σταυρούλα Σιάμου, πρωταγωνιστούν στην παράσταση της ομάδας Griffon που χορογραφεί ο Γιάννης Νικολαΐδης. Το «Shifting Time» που θα παρουσιαστεί στο ΠΛΥΦΑ τον Φεβρουάριο εστιάζει στον χρόνο και τη φθορά, τις σωματικές και τις πνευματικές αντοχές, τη δύναμη της θέλησης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ