Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ

0

Εδώ και έναν αιώνα σχεδόν, η ιστορική εφημερίδα της Νέας Υόρκης είχε μεταξύ άλλων και το προνόμιο μιας αποκλειστικής συχνά πρόσβασης στα παρασκήνια των πιο θρυλικών παραστάσεων στην ιστορία του Μπρόντγουεϊ. Ενόψει των φετινών βραβείων Tony, ο κριτικός θεάτρου των New York Times, Τζέσι Γκριν επέλεξε από το πλούσιο αρχείο του μέσου, πορτρέτα μοναδικής αμεσότητας, έντασης και λάμψης, θρυλικών ερμηνευτών στα καμαρίνια τους πριν ή μετά από την παράσταση. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά, «κάποια καμαρίνια είναι βωμοί ματαιοδοξίας αλλά συγχρόνως και γραμμές παραγωγής αναδημιουργίας της προσωπικότητας»...

Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Το καστ του “A Chorus Line”, Shubert Theater. 29 Σεπτεμβρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ίαν Μακ Κέλεν, Τζέιν Σέιμορ, “Amadeus”, Broadhurst Theater,17 Δεκεμβρίου 1980.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Τζοζεφίν Μπέικερ, Θέατρο του Χένρι Μίλερ, 10 Απριλίο 1964.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Βανέσα Γουίλιαμς, “Sondheim on Sondheim”, (πρώην) Studio 54, 4 Απριλίου 2010
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ραούλ Τζούλια, “Nine,” 46th Street Theater, 10 Φεβρουαρίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ελίζαμπεθ Τέιλορ,“The Little Foxes.” Martin Beck Theater, 1981
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Αλ Πατσίνο, “The Basic Training of Pavlo Hummel,” Longacre Theater. 26 Απριλίου 1977.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Η Λάιζα Μινέλι στο ντεμπούτο της στο σανίδι, “Flora, the Red Menace”, Alvin Theater, 23 Ιουνίου 1965.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Πίτερ Φολκ (ως Στάλιν), “The Passion of Josef D.”, Ethel Barrymore Theater, 14 Ιανουαρίου 1963
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μάθιου Μπρόντερικ, “Brighton Beach Memoirs”, Alvin Theater, 1 Απριλίου 1983
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Ο Τζέικ Σίαρς, πρώην ηγέτης του γκρουπ Scissor Sisters, “Kinky Boots", Al Hirschfeld Theater, 22 Ιανουαρίου 2018
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
'Εθελ Μέρμαν, “Hello, Dolly!”, St. James Theater, 3 Σεπτεμβρίίου 1970.
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Φρανκ Λανγκέλα, “Dracula”, Martin Beck Theater, 3 Νοεμβρίου 1977
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπάρμπρα Στρέιζαντ (ετών 21), "Funny Girl", Winter Garden Theater, 27 Μαρτίου 1964
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μπεν Πλατ, “Dear Evan Hansen”, 8 Μαίου 2017
Όταν έπεφτε η αυλαία στο Μπρόντγουεϊ Facebook Twitter
Μέι Γουέστ, “Diamond Lil,” 1949

Με στοιχεία από τους New York Times

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Θέατρο / Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Με το βραβείο Χορν στις αποσκευές του αλλά και την ερμηνεία του στο ρόλο του Πολυνείκη στον Οιδίποδα του Ρόμπερτ Άικ, ο νεαρός ηθοποιός βρίσκεται ήδη «στον καλό δρόμο». Βραβεία, σημαντικοί ρόλοι, το θέατρο σήμερα. Πώς τα βλέπει όλα αυτά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ