Διατηρώντας μια εύθραυστη ισορροπία μεταξύ του δυτικού κόσμου και του αφρικανισμού, της μεταποικιοκρατίας και της μετανάστευσης η σύγχρονη αφρικανική τέχνη θέτει ουσιαστικά ερωτήματα σχετικά με πολιτικά, οικονομικά, θρησκευτικά και φυλετικά θέματα που επηρεάζουν το μέλλον σε μία από τις πιο πολύπλοκες περιοχές του πλανήτη μας.
Η έκθεση AFRICA. Raccontare un mondo που παρουσιάζεται μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου στο PAC του Μιλάνου φιλοδοξεί να επικοινωνήσει αυτά τα ερωτήματα με τον υπόλοιπο κόσμο μέσα από τις καλλιτεχνικές αφηγήσεις ανθρώπων που όχι μόνο εδραιώνουν τις αφρικανικές τους ρίζες στον κόσμο, αλλά ζουν και βιώνουν τη διασπορά. Μέσα από την ποικιλομορφία των έργων η έκθεση, που επιμελείται η Adelina von Fürstenberg-πρωτοπόρος στην κατανόηση της σύγχρονης τέχνης- φιλοδοξεί να μεταφέρει στους επισκέπτες την εικόνα της σύγχρονης υποσαχάριας Αφρικής αποκαλύπτοντας το ανήσυχο πνεύμα της και την οικουμενικότητά της, χωρίς προσπάθεια συγκάλυψης της βίας που κυριαρχεί και των διαφορετικών κόσμων που την συναποτελούν. —Μαρούσα Θωμά
FacebookTwitter Φωτογραφία: J. D. ‘Okhai Ojeikere, περ. 1970. Φωτογραφία από τη σειρά: Hairstyle.Courtesy CAAC- The Pigozzi collection, Ginevra/Geneva
FacebookTwitter Φωτογραφία: J. D. ‘Okhai Ojeikere, 1972. Φωτογραφία από τη σειρά: Hairstyle. Courtesy CAAC- The Pigozzi collection, Ginevra/Geneva FacebookTwitter Φωτογραφία: J. D. ‘Okhai Ojeikere, 1974. Φωτογραφία από τη σειρά: Hairstyle.Courtesy CAAC- The Pigozzi collection, Ginevra/Geneva
FacebookTwitter Φωτογραφία: J. D. ‘Okhai Ojeikere, 1975. Φωτογραφία από τη σειρά: Hairstyle. Courtesy CAAC- The Pigozzi collection, Ginevra/Geneva
FacebookTwitter Φωτογραφία: Malick Sidibé, They were tired after an intense party, 1963. Courtesy CAAC- The Pigozzi collection, Ginevra/Geneva
FacebookTwitter Φωτογραφία: Malick Sidibé, Dansez le twist!, 1965. Courtesy Patrick Fuchs Collection
FacebookTwitter Φωτογραφία: Malick Sidibé, Grand gala de boxe, 1966-2010. Courtesy Collection Alexandre De Weck, Ginevra/Geneva
FacebookTwitter Έργο: Nathalie Anguezomo Mba Bikoro.(Γκαμπόν), 2016. Ιδιωτική συλλογή.
σχόλια