Μπρόντγουεϊ: Η Σίνθια Νίξον σκηνοθετεί πρωτοποριακό έργο για την ομοφυλοφιλία

Μπρόντγουεϊ: Η Σίνθια Νίξον σκηνοθετεί πρωτοποριακό έργο για την ομοφυλοφιλία Facebook Twitter
EPA
0

Η Σίνθια Νίξον πρόκειται να σκηνοθετήσει στο Μπρόντγουεϊ το πρωτοποριακό έργο για την ομοφυλοφιλία,  «Last Summer στο Bluefish Cove» της Τζέιν Τσέιμπερς που έκανε το ντεμπούτο του στο "Off Broadway" το 1980. 

Η υπόθεση του έργου ξετυλίγεται ανάμεσα σε μία παρέα από ομοφυλόφιλες γυναίκες που απολαμβάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην φανταστική παραλιακή πόλη του Bluefish Cove. Μία στρέιτ γυναίκα, παρατά τον σύζυγό της και μπαίνει στην παρέα τους χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το πού έχει βρεθεί.


Μετά το ντεμπούτο του, το έργο επιδοκιμάστηκε για την άρτια εκπροσώπηση των ομοφυλόφιλων γυναικών σε μια εποχή όπου απουσίαζαν από τις παραδοσιακές θεατρικές παραγωγές. Η αρθρογράφος της New York Times, Ελίζαμπεθ Βιντσετέλι υποστηρίζει ότι ακόμα και τώρα ιστορίες ομοφυλόφιλων γυναικών δεν φθάνουν εύκολα στο στο Μπρόντγουεϊ.


«Καμία από αυτές τις γυναίκες στο έργο δεν απολογείται για το γεγονός ότι είναι ομοφυλόφιλη» είχε δηλώσει η Τσέιμπερς σε συνέντευξή της στην εφημερίδα το 1981. «Απλά το αποδέχονται και διάγουν παραγωγικούς βίους. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό να πρέπει να φοβίζει τους ανθρώπους» είχε πει.


Το έργο θα παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά, με τους ηθοποιούς, τη δημιουργική ομάδα και το θέατρο να αναμένονται να ανακοινωθούν ωστόσο η ομάδα παραγωγής του έργου θα αποτελείται από τις Έλεν Ντετζενέρις, Λίλι Τόμλιν, Χάριετ Νιούμαν Λιβ, Πόρσια ντε Ρόσι και Τζέιν Βάγκνερ.

Με πληροφορίες από New York Times

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.